//

Geen pushberichten meer na overzettn naar ipad2

Geen pushberichten meer na overzettn naar ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren in bezit van ipad2 wifi 3g 64Gb. Voor de oude ipad1 had ik een backup gedaan in itunes. Daarna in ipad2 teruggezet. Alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-11, 11:58
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard Geen pushberichten meer na overzettn naar ipad2

Sinds gisteren in bezit van ipad2 Wi-Fi 3g 64Gb. Voor de oude ipad1 had ik een backup gedaan in itunes. Daarna in ipad2 teruggezet. Alles ging perfect, echter ik ontvang op mijn ipad2 geen pushberichten. Heb deze functie bij de algemene instellingen op AAN staan, en heb ook gekeken bij de apps waar ik pushberichten zou mogen verwachten. Daar staat ook steeds alle berichtgeving op AAN. Heb het verder uitgetest op mijn ipad2 met de ipad1 ernaast. Op de ipad1 bleven de pushberichten (uiteraard) binnenkomen, maar dat gebeurde nooit op de ipad2. De Apple-handleiding geeft hierover ook nauwelijks informatie, misschien heeft iemand hier op het forum de oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-11, 14:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ben geene kenner op dat vlak maar wat ik doe is eens de apps wissen waarvan ik pushberichten krijg en zet deze er opnieuw eens op, dan vraagt deze meestal terug vanzelf of je push wil ontvangen of niet, het is maar een idee he om te proberen .
  #3  
Oud 20-07-11, 14:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Pushberichten werken met het UDID (unieke identificatie) van het iDevice. De Apple Push Notification Server stuurt de pushberichten naar dat unieke UDID.

Dus, alle apps die pushberichten ontvangen volledig verwijderen op de iPad 2 en helemaal opnieuw installeren. Als de vraag gesteld wordt of u pushberichten wil ontvangen dan ja antwoorden. Het nieuwe UDID is dan bekend bij Apple PNS.
  #4  
Oud 20-07-11, 20:11
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ben geene kenner op dat vlak maar wat ik doe is eens de apps wissen waarvan ik pushberichten krijg en zet deze er opnieuw eens op, dan vraagt deze meestal terug vanzelf of je push wil ontvangen of niet, het is maar een idee he om te proberen .
Dank! Was goede tip want het holp inderdaad!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[iPad2] geen verbinding met Wi-Fi marcel_k Wi-Fi 12 11-07-11 19:02
ipad1 naar ipad2 pvorstenbosch iPad algemeen 3 08-07-11 09:27
Pushberichten werken niet meer Prima iPhone algemeen 0 20-03-11 14:18
Geen pushberichten thunder iPhone algemeen 0 06-12-10 14:57
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! ruud2000 Odido (T-Mobile) 4 30-06-10 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.