Serie / film op ipad/itunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cooltennis precies ik vind movie player ook fijn. Alleen heb ik moeite met film downloaden waar geen ondertiteling is. De sites ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
welk site? (is het dan ook met torrent)?
|
|
||||
|
||||
Waarschuwing: downloaden van films schijnt in NL dan nog te mogen, aanbieden niet.
Geen sites benoemen dus a.u.b.
|
|||
|
|||
Ik zal u morgen of overmorgen eens proberen helpen maar onthoud wel wat ik zeg; post deze sites NOOIT op fora als deze of andere fora.
Torrents kent iedereen maar de sites waar ik zit kennen de meesten net niet, er zitten op bepaalde sites zo van die mensen die bv bij brein en weet ik veel werken, daarmee ik zeg je die sites dus nooit op fora mag posten, nergens posten dus en voor u houden. XIII; daar ben ik een beetje te slim voor zenne . |
|
|||
|
|||
nee ik weet regels wel dat er geen site op mogen op forum.
Laatst gewijzigd door XIII; 28-08-11 om 23:23. Reden: Opschonen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Film kijken op Ipad divx bestanden. | Bhola | iPad algemeen | 35 | 27-01-12 17:27 |
synchroniseren van video & film van itunes naar ipad | dannyonline | iTunes | 2 | 12-08-11 10:07 |
Film/series op iPad | Dennisbest1979 | iPad algemeen | 2 | 18-03-11 17:21 |
film kijken op iPad via Wi-Fi (StreamToMe) | markjan | Wi-Fi | 2 | 31-01-11 11:50 |
Film huren in Itunes store | baltar | iPad algemeen | 1 | 14-05-10 23:14 |
|
|