iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad opsturen voor reparatie onder JB? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/97997-ipad-opsturen-voor-reparatie-onder-jb.html)

toon007 24-08-11 19:41

iPad opsturen voor reparatie onder JB?
 
Hallo Allemaal,


Mijn iPad accu is stuk en deze wil ik graag laten repareren. Ik heb nog garantie, maar ik heb wel een probleem.

Mijn iPad is namelijk gejailbreakt... heeft iemand er ervaring mee wat apple dan doet. Ik kan de JB er niet afhalen want de accu is helemaal leeg en laat niet meer op.

En ik heb de iPad gewonnen en dus geen aankoopbon maar dat is geen probleem lijkt me, toch?

Alvast bedankt!

XIII 24-08-11 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toon007 (Bericht 701816)
En ik heb de iPad gewonnen en dus geen aankoopbon maar dat is geen probleem lijkt me, toch?

Mij wel. Bij welke verkoper wil je namelijk je garantie claimen?

simlockvrij 24-08-11 20:23

de garantie opzich lijkt me het probleem niet eens, wel dat er nog en jb opzit.

toon007 24-08-11 20:30

ik dacht gewoon bij apple zelf, je kan namelijk via de site een reparatie aanvragen.

Maar is er iemand die ervaring heeft?

Dantis 24-08-11 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toon007 (Bericht 701816)
Hallo Allemaal,


Mijn iPad accu is stuk en deze wil ik graag laten repareren. Ik heb nog garantie, maar ik heb wel een probleem.

Mijn iPad is namelijk gejailbreakt... heeft iemand er ervaring mee wat apple dan doet. Ik kan de JB er niet afhalen want de accu is helemaal leeg en laat niet meer op.

En ik heb de iPad gewonnen en dus geen aankoopbon maar dat is geen probleem lijkt me, toch?

Alvast bedankt!

Je kan je ipad aan usb hangen ? dan zou ie het gewoon moeten doen ook als je accu defect is of zelf even de accu vervangen als je handig ben of door iemand anders laten doen.

toon007 24-08-11 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dantis (Bericht 701845)
Je kan je ipad aan usb hangen ? dan zou ie het gewoon moeten doen ook als je accu defect is of zelf even de accu vervangen als je handig ben of door iemand anders laten doen.

Hmm, als ik m'n ipad aan de usb hang gebeurt er helemaal niks. ik kan hem ook niet aandoen, in duf mode zetten, helemaal niks. misschien is er dan wel iets anders aan de hand?

King1987 24-08-11 22:19

Ach, als jij hem niet aan kan zetten, kan Apple dat ook niet, zie ze ook niet dat je een jailbreak hebt. Dus niks aan de hand :)

toon007 24-08-11 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 701864)
Ach, als jij hem niet aan kan zetten, kan Apple dat ook niet, zie ze ook niet dat je een jailbreak hebt. Dus niks aan de hand :)

Ja, daar heb je gelijk in, maar wat nou als ze zeggen: oké we doen er een nieuwe batterij in en dan testen ze hem. Als ze hem dan aan zetten dan zien ze de JB. Of is er dan een hard reset geweest?

alvani 24-08-11 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toon007 (Bericht 701832)
ik dacht gewoon bij apple zelf, je kan namelijk via de site een reparatie aanvragen.

Maar is er iemand die ervaring heeft?

Ik heb geen ervaring met het opsturen van een gejailbreakte iPad, maar ik heb wel ervaring met het reparatietraject van een iPad via de website van Apple. Dat gaat namelijk retesnel!
Mijn eerste iPad (1) werd destijds op maandag opgehaald door UPS en de woensdag erop alweer gerepareerd (lees: omgeruild) bij me afgeleverd door UPS.

toon007 25-08-11 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvani (Bericht 701892)
Ik heb geen ervaring met het opsturen van een gejailbreakte iPad, maar ik heb wel ervaring met het reparatietraject van een iPad via de website van Apple. Dat gaat namelijk retesnel!
Mijn eerste iPad (1) werd destijds op maandag opgehaald door UPS en de woensdag erop alweer gerepareerd (lees: omgeruild) bij me afgeleverd door UPS.

Maar u had vergelijkbare schade? En u zegt dus eigenlijk dat ik hem gewoon moet opsturen naar apple en moet hopen op een nieuwe. En als ze hem niet willen repareren onder de garantie dan laat ik hem gewoon terug sturen?

GoReTeX 26-08-11 08:42

Ik heb wel ervaringen met symptomen die je device vertoond.
In mijn geval was de connector stuk. Kostte € 59,- bij een reparateur bij mij in de buurt.

toon007 26-08-11 22:36

op wonderbaarlijke wijze doet mijn iPad het weer. Ik heb hem helemaal hersteld... geen jailbreak meer maar dat doe ik binnenkort wel weer! Iedereen bedankt voor de hulp!

(hier kan een slotje op)

XIII 26-08-11 23:09

Het gevraagde slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:07.