//

Ipad 2 geluid doet het niet

Ipad 2 geluid doet het niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Ipad 2 heeft het probleem dat hij aangeeft dat hij met een dockingstation is verbonden terwijl er niets in de connector gestoken is. Op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-11, 20:21
eippeb eippeb is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Unhappy Ipad 2 geluid doet het niet

Mijn Ipad 2 heeft het probleem dat hij aangeeft dat hij met een dockingstation is verbonden terwijl er niets in de connector gestoken is. Op hetzelfde moment zijn de volume faders in bv Youtube, of itunes, verdwenen. Wanneer ik echter het stekkertje van de hoofdtelefoon erin steek komen de faders weer in zicht en heb ik ook volume op de hoofdtelefoon. Trek ik het stekkertje er weer uit dan komt het probleem weer terug en heb ik ook geen geluid over de eigen luidsprekers. Weet iemand raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-11, 20:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Roffll, ik heb dat voor mee mijn iphone maar het gaat nog verder bij mij, bij mij komt er 30keer per dag een tekst op van dit accecoire past niet blablabla en er komt nog eens ne tekst op met mobiele storing op en ik heb werkelijk alles al gedaan en ik krijg het probleem niet opgelost en ik ben het ook tegen gekomen toen ik voor de 1ste maal in mijn leven een iphone in een dockconnector stak van mijn home cinema, sindsdien is de miserie begonnen.

Bij u kan het bv wel zijn dat de ipad opgelost raakt door een harde rest en nieuwe ipad te nemen (onthoud wel je apps foetsie zijn op de ipad).

Je kan ook altijd de ipad eens uit en aanzetten maar vrees ervoor dat nie zal helpen.
Dock connector niet meer gebruiken ook.
  #3  
Oud 27-08-11, 20:32
eippeb eippeb is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard

Alles geprobeert niets helpt (nieuwe firmware, harde reset, reset met stekkertje erin etc)
  #4  
Oud 27-08-11, 20:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tja man, welcome to the club, ik zit hier al meer dan 1week mee bezig en heb het op de fora hier gevraagd maar nikske helpt en veel respons komt er niet omdat niemand weet hoe je dat probleem kan oplossen.

Ik heb nog een allerlaatste mogelijkheid doordat ik kontakt 60 en kontakt wl en kontakt 61 heb besteld maar de kans dat mijn probleem zal oplossen is heel klein.

Ik laat jullie in de loop van volgende week wel weten of dat mijn probleem heeft opgelost of niet.
  #5  
Oud 27-08-11, 20:49
eippeb eippeb is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard

Contact 60(1) zou ik ten zeerste afraden, ten eerst omdat het volgens mij geen contact probleem is en ten tweede ,als het wel een contact probleem is dan kan het misschien even helpen maar de schade op de lange duur is onherstelbaar.
  #6  
Oud 27-08-11, 20:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eippeb Bekijk bericht
Contact 60(1) zou ik ten zeerste afraden, ten eerst omdat het volgens mij geen contact probleem is en ten tweede ,als het wel een contact probleem is dan kan het misschien even helpen maar de schade op de lange duur is onherstelbaar.
Tja, ik heb geen andere mogelijkheid meer en ga me toch nieuwe smartphone (normaal gezien nieuwe iphone) kopen.
  #7  
Oud 04-02-12, 19:40
louis4u louis4u is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Ook hier hetzelfde probleem. Ik heb mijn iPad nu een maandje en het geluid doet het niet. Als ik een hoofdtelefoon aansluit dan heb ik wel geluid, en als ik via "instellingen" bv een andere beltoon kies dan hoor ik deze ook, luid en duidelijk. Wie kan me helpen?
  #8  
Oud 04-02-12, 20:53
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Hoe heb je je functie zijschakelaar ingesteld ?
  #9  
Oud 04-02-12, 22:07
eippeb eippeb is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard

Je hebt toch nog garantie? Dus even bellen met de helpdesc van Apple vragen ze eerst een factory reset te doen dmv een kopie van je huidige Ipad op te slaan en vervolgens de factory default erop te zetten. Dit helpt wellicht niet maar je moet het wel doen ze willen namelijk de Ipad ook zo ontvangen voor de reparatie. Vervolgens kun je terugbellen en krijg je een reparatienummer de Ipad wordt netjes opgehaald en vervolgens gerepareerd weer terug bezorgd. In mijn geval kreeg ik een nieuwe.
  #10  
Oud 04-02-12, 22:21
iPadder iPadder is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 26
Standaard

Ik heb dit probleem wel eens gehad met mijn iPad, alleen hij werkte weer toen ik mijn iPad 2 gewoon weer in en uit de dock haalde... apart
__________________
Trotse bezitter van een gejailbreakte iPad 2 en iPhone 4S
  #11  
Oud 04-02-12, 23:36
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

En funktie zijschakelaar, al naar gekeken ?
  #12  
Oud 05-02-12, 13:36
eippeb eippeb is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard Geen geluid uit speakers Ipad

Ben ik nog vergeten te melden dat de klacht bij mij ook ,dan wel en dan weer even niet optrad. Hij deed het soms wel een paar dagen goed om dan toch weer fout te gaan.
  #13  
Oud 05-02-12, 13:59
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Je hebt garantie. Ga terug naar de winkel waar je je iPad gekocht hebt. Niet via Apple je garantie regelen (tenzij je 'm bij Apple hebt besteld via de websiet). Dan kan je namelijk niet meer aanspraak maken op je wettelijke twee jaar garantie. Apple geeft maar één jaar garantie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid doet het niet meer! EdoubleDee iPhone algemeen 23 03-07-13 18:23
Geluid doet het niet meer!!!! bilende iPhone algemeen 27 11-04-12 21:11
Help mijn iPhone geluid doet het niet vingros Archief 11 01-06-09 18:31
Geluid doet het wel en niet iMan iPhone algemeen 3 30-11-08 15:37
help! Me geluid doet het niet meer Niekie iPhone algemeen 17 26-01-08 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.