//

Kopen iPad2 op Hong Kong AIRPORT

Kopen iPad2 op Hong Kong AIRPORT discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Mijn vriendin gaat volgende week naar Australië en vliegt via Hong Kong Airport (HKAI). Zij wil daar graag een iPad2 kopen omdat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-08-11, 16:30
maccor maccor is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 4
Standaard Kopen iPad2 op Hong Kong AIRPORT

Beste mensen,

Mijn vriendin gaat volgende week naar Australië en vliegt via Hong Kong Airport (HKAI).
Zij wil daar graag een iPad2 kopen omdat de prijzen op HKAI volgens mij aanmerkelijk goedkoper zijn dan elders, tenminste als ze daar het zelfde prijs rekeken als in de officiële Applestore van Hong Kong, maar daar ga ik vanuit.
De prijs zou voor een iPad2 32Gb 4688 HK Dollar zijn, omgerekend volgens de koers van vandaag € 415.

Nou is mijn vraag uiteraard, zijn er mensen die ervaring hebben met kopen op HKAI en/of zijn er valkuilen.

Hopelijk kunnen jullie me helpen,
Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-11, 18:24
johanneslol1 johanneslol1 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 69
Standaard

Zo ver als ik me kan herinneren moet je dan inportkosten betalen. En denk eraan dat China goed is in het namaken .... Ik had het niet gedaan maar dat ben ik. Je bent maar een paar tientjes goedkoper uit en als er problemen mee zijn heb je veel problemen met je garantie. maar ik kan het verkeerd hebben.
  #3  
Oud 29-08-11, 18:03
maccor maccor is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol1 Bekijk bericht
Zo ver als ik me kan herinneren moet je dan inportkosten betalen. En denk eraan dat China goed is in het namaken .... Ik had het niet gedaan maar dat ben ik. Je bent maar een paar tientjes goedkoper uit en als er problemen mee zijn heb je veel problemen met je garantie. maar ik kan het verkeerd hebben.
Hoi Johannes,

Volgens mij als je onder de € 430 blijft is het vrij van invoerrechten.
Ik bedoel kopen bij een store op de Hong Kong airport, dus officieel en geen namaak
Het voordeel is geen enkele tientjes maar tot zo'n € 200 voor een iPad2 64 Gb.

Zijn er mensen met ervaringen?

Groet, Cor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen in Hong Kong? Zhane Koopinformatie Rest van de wereld 13 01-06-11 22:20
iPhone Kopen In Hong Kong/Singapore Joppuh Koopinformatie Rest van de wereld 17 28-10-09 12:49
Hong Kong hbieshe Koopinformatie Rest van de wereld 10 23-10-09 20:06
What about Hong Kong alexanderh Chat en geruchten 1 14-06-09 12:51
IPhone kopen in Hong Kong of Kuala Lumpur KweLu Koopinformatie Rest van de wereld 6 22-04-08 18:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.