iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   snel converteer prog van films voor ipad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/98240-snel-converteer-prog-films-voor-ipad.html)

TakenBoxershort 28-08-11 23:50

snel converteer prog van films voor ipad
 
vraagje, weet iemand een progje waarmee je snel films kan converteren naar ipad bestand, ik zit nu steeds op de 2 uur wat mij te lang duurd ben 5 min bezig met het binnen halen van een film, en als ik cinexplayer gebruik voor mijn avi films heb ik wel beeld maar bij de meeste geen geluid
dus vandaar maar via de ipad app zelf maar dat converter gaat mij te langzaam heb handbrake en mediacoder gebruikt alle twee super traag,
of weet iemand een mooie site waar je de films makkelijk vandaan kan trekken in de ipad formatie?
alvast bedankt

apotheosis 29-08-11 00:12

Cinexplayer is helaas nie het beste dat er is, je zal beter af zijn met de app movie player en/of av player.

Werkwijze is dezelfde als bij cinexplayer.

Als je gewoon een film download in avi bestand of mkv ofzo en je pakt de film uit, dan is er toch geen probleem om deze in de app movieplayer of avplayer te krijgen? Deze spelen bij mij alvast perfect af met geluid en al erbij.

TakenBoxershort 29-08-11 00:17

Thnx weet je ook misschirn waar ik standaard mp4 bestanden kan downloaden? Vind de movie player van ipad wel erg mooi :p

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2011 om 00:19 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 702833)
Cinexplayer is helaas nie het beste dat er is, je zal beter af zijn met de app movie player en/of av player.

Werkwijze is dezelfde als bij cinexplayer.

Als je gewoon een film download in avi bestand of mkv ofzo en je pakt de film uit, dan is er toch geen probleem om deze in de app movieplayer of avplayer te krijgen? Deze spelen bij mij alvast perfect af met geluid en al erbij.

Download de dvix dus avi en dan gooi ik hem in cine zegt hij aac3 blabla dus geen geluid

apotheosis 29-08-11 00:23

probeer eerst eens mee de app die ik u heb aangeraden, laat eens weten of het met deze wel lukt :).
Dat zou moeten want ik download films in avi bestand en nog nooit problemen gehad.

TakenBoxershort 29-08-11 00:25

Net gedownload nu pc ff aangezet hehe gelijk uit proberen dat converteren gaat mij te veel tijd in zitten downloaden is 2 min haha over 5 min gaat u het van mij horen :d

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2011 om 00:37 ----------

Na geluid doet het wel maar ja als er iemand praat hoor je dat niet wel achtergrond geluid hij bij cinexplyer btw ac3 audio format not supported

apotheosis 29-08-11 01:35

U 5min zijn allang om zenne :-).

TakenBoxershort 29-08-11 02:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 702851)
U 5min zijn allang om zenne :-).

Na geluid doet het wel maar ja als er iemand praat hoor je dat niet wel achtergrond geluid hij bij cinexplyer btw ac3 audio format not supported

apotheosis 29-08-11 14:39

Je hebt toch movie player of av player gebruikt?

TakenBoxershort 29-08-11 23:18

Ja maar heb al Een super snel converteer progje gevonden xilisoft Video converter ultimate*6 perfect progje 20 a 30 min voor een film

apotheosis 30-08-11 00:07

Tja, moet jij weten, tegen dienen tijd steek ik er 10-20 films in :-).
Blijft voor mij tijdverspilling allemaal maar dat moet ieder voor zich uitmaken.

TakenBoxershort 30-08-11 01:05

tja, vind het er net wat strakker uit zien als je video's opend en staat er een mooi jpgtje van de film's en ja er passen toch geen 100 films op mijn 16gb ipad whehe

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2011 om 01:14 ----------

maar toch thnx voor het helpen :D

Tom2011 01-09-11 14:14

Movie player was bij een regelrechte ramp en heb hem nu dan ook van mijn ipad2 verwijderd: synchro liep vast door deze app, moest de iPad naar fabrieksinstellingen terugzetten. Ben niet de enige waarbij deze app tot problemen leidt, zie de beoordelingen in de app shop! Inderdaad ging er totdat deze ramp gebeurde ook wel iets goed maar zal hem zeker niet meer gebruiken.

apotheosis 01-09-11 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tom2011 (Bericht 703590)
Movie player was bij een regelrechte ramp en heb hem nu dan ook van mijn ipad2 verwijderd: synchro liep vast door deze app, moest de iPad naar fabrieksinstellingen terugzetten. Ben niet de enige waarbij deze app tot problemen leidt, zie de beoordelingen in de app shop! Inderdaad ging er totdat deze ramp gebeurde ook wel iets goed maar zal hem zeker niet meer gebruiken.

Hier geen probleem voor de moment, je hebt nog altijd av player als alternatief.

Jappio 07-09-11 18:44

btw, dat probleem bij CineXplayer komt doordat hij dat geluidsformat niet ondersteund, heb hier laatst ook problemen meegehad, en je moet dan de audio converteren naar een stereo file ipv multichannel(5.1) sound. dan werkt het wel. alleen ja dat converteren duurt ook weer een eeuwigheid dus wat dat betreft nog steeds geen oplossing van de topicstarter's probleem

Polly61 07-09-11 19:51

Net Miro Video Converter gedownload en gebruikt. Makkelijk en best snel.

ghaghamashibaba 07-09-11 22:39

Films omzetten naar iTunes iPad en iPhone 4
Films omzetten naar iPad formaat

Dit zijn twee tutorials die ik heb gemaakt voor iphoneclub de eerste is een betaalde app uit de Mac App Store, het andere is een gratis app

De snelheid voor te converteren hangt af van je processor

wesselvanoyen 15-09-11 11:44

Je zou quickmediaconverter kunenn gebruiken. Het is niet mega snel, maar het handige van dit programma is dat je een list kan maken, zodat je je pc/iMac gewoon een nachtje aan kan laten staan, en de volgende dag alle video bestanden die je in je list had staan geconverteerd zijn. Ik gebruik het al jaren, en ben er erg tevreden over.

Groetjes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.