//

App wel geďnstalleerd maar niet te zien

App wel geďnstalleerd maar niet te zien discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, vandaag een iPad gekocht en alles aan de praat gekregen (even wennen als windows xp gebruiker). Maar toch een probleempje! Heb op de iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-09-11, 21:05
Guest-201505121748
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard App wel geďnstalleerd maar niet te zien

Hallo, vandaag een iPad gekocht en alles aan de praat gekregen (even wennen als windows xp gebruiker). Maar toch een probleempje!
Heb op de iPad de gratis app tvgids.nl gedownload. Kan op de betreffende app pagina in de store zien dat het gedownload is en geďnstalleerd. Echter kan ik de app niet terug vinden op de iPad. Heb ook nog geprobeerd om het dmv synchroniseren met de pc op te lossen, helaas. Ik zie de app wel ,als aangeschaft, in iTunes op de pc maar krijg ,m dus niet zichtbaar op de iPad. Wat doe ik fout of zie ik over het hoofd?
Alvast bedankt voor de hulp. Groeten, Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-11, 22:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Je kan eens bij zoeken de naam intypen van de app en erop klikken of je kan de ipad eens uit zetten en terug aanzetten.
Dat gebeurt wel eens je een app hebt geinstalleerd en deze nie te zien is, heb da ook al voor gehad.
  #3  
Oud 04-09-11, 08:28
Guest-201505121748
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Beide net geprobeerd. Met zoeken krijg Ik alleen internet en Wikipedia als lokatie te zien en na uit en aanzetten zie ik de app ook niet verschijnen!
  #4  
Oud 04-09-11, 12:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-201505121748 Bekijk bericht
Beide net geprobeerd. Met zoeken krijg Ik alleen internet en Wikipedia als lokatie te zien en na uit en aanzetten zie ik de app ook niet verschijnen!
grmbl .

Ben effe aant nadenken wat je nog allemaal kan doen; als je nu via de appstore naar die app gaat dan staat er op deze geinstalleerd is?

Je kan alvast op je pc/laptop mss eens de app proberen downloaden en dan eens synchen mee de ipad? ( als deze niet mee syncht ist een teken je dan naar je device moet gaan en op apps klikken en de app moet aanvinken en toevoegen moet nemen).

Ik probeer maar te helpen, normaal gezien de zaken die ik hier opsom helpen veelal altijd bij mij .
  #5  
Oud 04-09-11, 12:42
Guest-201505121748
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ga je tips zeker proberen. Heb ondertussen nog een app gedownload nml Lightmagazine en die verscheen wel gelijk op de iPad!?!. Gelukkig maar...., vermoed nu een beetje dat ik wel degelijk iets over het hoofd heb gezien. De app was toch echt geschikt voor de iPad, heb ik nog speciaal op gelet. Ben i.i.g. Blij dat deze wel werkt
  #6  
Oud 04-09-11, 13:17
carpediem carpediem is offline
• iOS 8.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 30
Standaard

Heb ik ook wel eens gehad, moet je de ipad een keer rebooten
  #7  
Oud 04-09-11, 13:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carpediem Bekijk bericht
Heb ik ook wel eens gehad, moet je de ipad een keer rebooten
Ja, normaal gezien moet je der nie veel voor doen als je dat voorhebt ivm een app die je niet ziet.
  #8  
Oud 05-09-11, 12:11
Guest-201505121748
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ondertussen nog van alles geprobeerd en laat het er maar bij. Ik heb bij andere Apps helemaal geen problemen ondervonden. Heb de tvgids app verwijderd uit iTunes. In ieder geval bedankt voor alle tips en meedenken. Groeten, Paul
  #9  
Oud 14-11-11, 08:21
Jeepeetravel Jeepeetravel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Gevonden. Ligt aan de leeftijdsbeperking!! Sommige Apps zijn nl vanwege leeftijdsbeperking niet zichtbaar op de iPad. Ze zijn dan wel geďnstalleerd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App store werkt wel maar safari niet Upodtouch iPhone Apps 2 17-10-09 22:07
[WoW online Armory] Is wel geinstalleerd maar niet zichbaar. Zephyer iPhone Apps 1 20-09-09 11:08
iPhone 4GB (US) Mail.app werkt wel maar verbindt niet Saik0 iPhone Apps 2 22-09-08 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.