//

beginner met i pad zit met vragen......

beginner met i pad zit met vragen...... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede apple fans, Is er iemand die misschien wat antwoorden heeft op mijn vragen over de i pad..... 1 gebruik nu apple account van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-11, 21:07
matty78 matty78 is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Question I pad zit met vragen......

Hallo mede apple fans,
Is er iemand die misschien wat antwoorden heeft op mijn vragen over de i pad.....

1 gebruik nu apple account van broer en heb diversen apps gekocht als ik nu zelf account aan gaat maken en apps download blijven de eerder gekochtte apps (op broer account) nu wel op mijn i pad staan en krijg je dan ook nog de up dates???
2 heeft iemand ervaring met het systeem van prepaid kaarten kopen voor apps te kopen heb nl. geen credit card dus had begrepen dat je dan prepaidkaarten kan kopen......
3 bij mijn i pad heb ik bij de appstore beneden geen functie AANKOPEN staan wat ik wel bij andere i pads( naast,uitgelicht en categorieeen) zie waar je kan zien wat je hebt gekocht ik heb de i pad 1 16 gb Wi-Fi.........
4 ik heb versie 4.2.1 is dit goed of up date nodig ......

alvast hartelijk dank voor eventuele reacties

Laatst gewijzigd door matty78; 09-09-11 om 22:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-11, 02:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Nope, uw broer behoud ze maar jij zal ze zelf allemaal opnieuw moeten kopen dan, nieuw account kan je de apps niet behouden.

Mijne maat thuis heeft geen pc enzo, maar wel een iphone, ik doe alles voor hem, ik vertrouw hem ook, die zal niks aankopen zonder mijn weten en als deze wat wil vraagt deze het me en betaald me uiteraard dan ook.
Maar als ik morgen dood val ofzo dan heeft deze pech en zal dan wel alles zelf moeten gaan aankopen dan.


Ja, je kan zo'n kaarten kopen in de winkel voor itunes enz.... de code staat bij ons in belgie op je kasticket. Je moet gewoon de info volgen die er opstaat en dat werkt.

Als uw ipad niet gejailbreaked is dan kan je toch updaten zowel je itunes naar de laatste versie updaten als dan de laatste nieuwe ios versie 4.3.5 maar ik weet niet of dat de oplossing is omdat je een ipad 1 hebt, ik kan alleen spreken over de ipad 2).

Sorry als er iets nie duidelijk is, ik ben nooit nen goeie in theorie geweest, ik doe alles liever in de praktijk .

Laatst gewijzigd door spysical; 11-09-11 om 00:19. Reden: Quote overbodig
  #3  
Oud 10-09-11, 07:41
Juan-Paolo's schermafbeelding
Juan-Paolo Juan-Paolo is offline
• iOS 17.4.1
• iPadOS 17.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 94
Standaard

1 de aankopen blijven op je iPad staan, maar om te updaten moet je wisselen naar je broers account.
2 prepaid kaarten kun je bij de winkels van apple of free record shop of dixons kopen. Wellicht ook nog ergens anders. In iTunes of de appstore kun je ze inwisselen door de code onder de "kraslaag" in te voeren.
3 wellicht heb je nog geen aankopen gedaan met je account?
4 je kunt updaten naar 4.3.5 maar ik heb begrepen dat je dan nog niet kunt jailbreaken.
__________________
Sunshine, almost always.......
  #4  
Oud 10-09-11, 09:25
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Inderdaad. Gewoon wisselen van account op je iPad en zo kan je je broer zijn apps houden. Ze opnieuw kopen is nergens voor nodig.
  #5  
Oud 10-09-11, 10:33
matty78 matty78 is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

Thnx alll voor het beantwoorden van mijn vragen !!! Ideaal zo een forum!
Juan paolo, klopt idd ik heb nog geen aankopen gedaan ik heb zelfs nog geen account aangemaakt vandaar dat ik de functie aankopen niet zie op mijn i pad (beetje domme vraag geweest dus) over de up date naar 4.3.5 zou niet weten hoe ik dit moet doen en jail breaken .....geen idee. Wat dat is ......
  #6  
Oud 10-09-11, 10:50
Raxi Raxi is offline
• iOS 6.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

Om hem te updaten, dien je hem te verbinden met de laatste iTunes. Deze zal zeggen dat er een update is, en dat deze geïnstalleerd kan worden.

Als je niet bekend bent met het hele "Jailbreaken" zou ik het gewoon laten zo. Mocht je er wel interesse in hebben, dan kun je op deze site genoeg informatie erover vinden.
  #7  
Oud 10-09-11, 11:05
matty78 matty78 is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

Dank je raxi ik zal jail breaken hier opzoeken op forum en me eerst gaan richten op het up daten via i tunes
  #8  
Oud 12-09-11, 20:27
mookstra mookstra is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard Ipad 2

hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen hoe ik mn Wi-Fi terug krijg op mn ipad2 ?
Ik zet mn ipad aan en plots kan ik mn Wi-Fi niet gebruiken..
Wie o wie kan mij hiermee helpen? ik heb m al een keer terug gezet naar fab. instellingen, maar ook dat heeft niet geholpen..

gr
  #9  
Oud 12-09-11, 21:05
Juan-Paolo's schermafbeelding
Juan-Paolo Juan-Paolo is offline
• iOS 17.4.1
• iPadOS 17.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 94
Standaard

Als je hem terugzet naar fabrieks instellingen, dan moet je wel opnieuw je beveiligingssleutel van je router inbrengen op de iPad!
  #10  
Oud 12-09-11, 21:13
mookstra mookstra is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard Ipad 2 Wi-Fi

Dat begrijp ik.. Maar ik kan Wi-Fi niet meer aanklikken.. Wi-Fi is namelijk lichtgrijs..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil upgraden en unlocken en restoren maar zit met enkele vragen. Falastine Archief 1 23-11-09 15:32
iPhone 3GS: Vragen over Unlock (beginner) Juuuls Unlock 0 18-07-09 21:49
algemene vragen; hoe zit het met cookies marianne iPhone algemeen 3 21-09-08 13:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.