geen geluid bij afspelen films alleen via koptelefoon discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds kort een ipad 2 64 gb als ik films afspeel krijg ik geen geluid alleen als ik mijn kop telefoon insteek hoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen geluid bij afspelen films alleen via koptelefoon
ik heb sinds kort een ipad 2 64 gb
als ik films afspeel krijg ik geen geluid alleen als ik mijn kop telefoon insteek hoor ik het geluid . als ik mail krijg krijg ik ook geen geluid heb al op de knop op de zijkant gedrukt van de ipad 2 om het geluid te regelen maar staat allemaal aan . Ik heb ook al eens de koptelefoon paar keer in en uit de ipad gehaald maar probleem blijft het zelfde Er is geen jailbreak toegepast heeft iemand een oplossing hiervoor vriendelijke groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat de knop (schakelaar) aan de zijkant functioneel is voor het geluid dempen en niet voor de rotatie functie? Kijk eens bij je instellingen en zet deze eens voor de zekerheid op geluid dempen.
Groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xmbc hapert bij afspelen films | kroketje76 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 17 | 25-04-12 17:42 |
Geen geluid bij filmpjes afspelen | steffen123 | iPhone algemeen | 4 | 11-09-10 17:57 |
Geen geluid via oordopjes/koptelefoon | mikkelnl | iPhone algemeen | 6 | 11-06-10 23:58 |
[3g] geluid alleen nog via koptelefoon | jakeh | iPhone algemeen | 2 | 01-02-10 22:20 |
Video: Storing bij afspelen films... | mcman | Muziek, foto & video | 0 | 08-10-09 21:26 |
|
|