//

Foto's op ipad zetten/verwijderen/mappen

Foto's op ipad zetten/verwijderen/mappen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Een vraag, ik krijg met moeite de mappen zoals op mijn laptop op de ipad, maar met hulp van het forum en het herstellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-11, 22:47
appletje1980 appletje1980 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Red face Foto's op ipad zetten/verwijderen/mappen

Goedenavond,

Een vraag, ik krijg met moeite de mappen zoals op mijn laptop op de ipad, maar met hulp van het forum en het herstellen van de instellingen is dan uiteindelijk de map (dus ook met naam) op de ipad beland, pfieuw, maar helaas de foto's die ik gedraaid had in picture manager worden dus verkeerd om getoond op de ipad, en om het nog frustrerender te maken, als ik de ipad draai, ja ja dan draait de foto helemaal de verkeerde kant op! Ik zal vast iets niet goed doen, maar ben een beetje suf van het zoeken op het forum, dus ik dacht gooi de vraag er maar in......

Dus als iemand een oplossing weet hiervoor...... mijn dank is groot!

Appeltje1980
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bewerkt, foto, ipad, mappen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: foto mappen verwijderen? ankevanalphen Muziek, foto & video 10 21-09-12 13:18
Foto's op ipad zetten ? Moerke iPad algemeen 32 02-01-12 18:12
Foto verwijderen op iPad cbkroes iPad algemeen 6 09-12-10 23:27
Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten.. Eduardo iPad algemeen 19 12-06-10 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.