//

Bleutooth verbinding Ipad 2 / samsung Galaxy S2

Bleutooth verbinding Ipad 2 / samsung Galaxy S2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben helemaal nieuw en nog zeer onervaren wat beteft forum e.d. Ben sinds kort in het bezit van een I pad 2 Wi-Fi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-09-11, 12:55
Kesteren Kesteren is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Question Bleutooth verbinding Ipad 2 / samsung Galaxy S2

Hallo ik ben helemaal nieuw en nog zeer onervaren wat beteft forum e.d. Ben sinds kort in het bezit van een I pad 2 Wi-Fi 32 GB, dus ben nog steeds zoekende en kom steeds wat nieuws tegen.
Nu wilde ik een bleutooth verbinding maken met mijn Samsung Galaxy II en de Ipad 2, het kent elkaar wel maar verbinden lukt niet. weet iemand waarom niet of heeft hiervoor een oplossing.
Dan lees ik veel over Jailbreaken en heb dus geprobeerd dat te doen volgens jullie beschrijving, maar dan komt erop de ipad te staan niet ondersteund. Ben ook maar een beginneling van boven de 50 dus een beetje hulp is van harte welkom.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-11, 13:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kesteren Bekijk bericht
Hallo ik ben helemaal nieuw en nog zeer onervaren wat beteft forum e.d. Ben sinds kort in het bezit van een I pad 2 Wi-Fi 32 GB, dus ben nog steeds zoekende en kom steeds wat nieuws tegen.
Nu wilde ik een bleutooth verbinding maken met mijn Samsung Galaxy II en de Ipad 2, het kent elkaar wel maar verbinden lukt niet. weet iemand waarom niet of heeft hiervoor een oplossing.
Dan lees ik veel over Jailbreaken en heb dus geprobeerd dat te doen volgens jullie beschrijving, maar dan komt erop de ipad te staan niet ondersteund. Ben ook maar een beginneling van boven de 50 dus een beetje hulp is van harte welkom.
Ik meende als je 4.3.5 versie op staan hebt op de ipad je de ipad nie kan jailbreaken.
En als je geen jailbreak hebt dan heb je pech, je kan alleen maar van ipad naar ipad of ipad-iphone blue tooth gebruiken.
  #3  
Oud 12-09-11, 15:08
Kesteren Kesteren is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard Dank

Beste Vlaanderen bedankt voor je snellevreactie.

Gr, kesteren
  #4  
Oud 12-09-11, 15:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Lukt het toch niet op de normale manier via blue tooth dan kan je nog de app bluetooth photo share gebruiken en via Wi-Fi foto's en dergelijke doorsturen doe je met photosync.
Uiteraard ook alleen maar van apple toestel naar apple toestel.

Apple is het beste er is maar hun enige minpunt is echt dat ze het wat teveel toemetsen en dat kan dan alleen opgelost worden door een jailbreak waar ik geen zin meer in heb en waar vele mensen problemen mee hebben, je moet toch al een beetje weten waarmee je bezig bent als je aan jailbreaken begint.
  #5  
Oud 12-09-11, 17:42
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Bump wellicht. Kan van android naar ios en omgekeerd. Gratis en handig!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Samsung Galaxy S2 - Iphone killer? XiniP iPhone algemeen 44 04-09-11 13:13
iPhone 4 of Samsung Galaxy S Yannickjee. Koopinformatie Nederland 18 10-03-11 20:40
iphone 4 t.o. samsung galaxy dancingprinzess iPhone algemeen 19 01-01-11 20:15
Galaxy Tab Samsung KvP iPad algemeen 4 12-12-10 02:21
nieuwe samsung i9000 galaxy s neel iPhone algemeen 83 19-10-10 10:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.