//

Ipad kopen Kuala Lumpur Airport

Ipad kopen Kuala Lumpur Airport discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Morgen vlieg ik naar Kuala Lumpur en wil daar een Ipad kopen op het vliegveld. Nu heb ik begrepen dat er in Azie meerdere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-11, 12:53
rose123 rose123 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Question Ipad kopen Kuala Lumpur Airport

Hoi!

Morgen vlieg ik naar Kuala Lumpur en wil daar een Ipad kopen op het vliegveld. Nu heb ik begrepen dat er in Azie meerdere apple stores geopend zijn welke geen officiele retailers waren. Nu wil ik dus graag weten of de winkel op Kuala Lumpur Airport wel een officieele winkel is. Op de apple site heb ik de adressen opgezocht van de Apple Stores in Kuala Lumpur maar ik kom er niet achter of degene op het vliegveld erbij zit.
Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-11, 20:45
wesselvanoyen wesselvanoyen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 12
Standaard

Ik zou het niet weten, wat ik aan zou raden is het volgende:

Ga lekker naar Kuala Lampur xD en neem eens een kijkje in de winkel. Let goed op de logo's en de officiële tekens etc. Vraag aan het personeel of je bij je aankoop een of meerdere jaren Apple Care Protection Plan erbij kan kopen. Verkopen ze dit, dan weet je dat het een officiële apple store is. Kan dit niet, dan is het geen officiële winkel, maar kan je alsnog je iPad kopen. Wel is het dan zo dat je max. 1 jaar (fabric) garantie hebt.

Groetjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kopen iPad2 op Hong Kong AIRPORT maccor iPad algemeen 2 29-08-11 19:03
haperende verbinding iPad/Airport Express bertb iPad algemeen 0 22-08-11 08:49
iPad met iTunes maakt geen (functionele) connectie met Airport mbkoks Wi-Fi 0 04-08-11 10:58
Ipad kopen of wachten op Ipad 2? iphonegadget Koopinformatie Nederland 13 16-12-10 10:42
IPhone kopen in Hong Kong of Kuala Lumpur KweLu Koopinformatie Rest van de wereld 6 22-04-08 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.