iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   reservekopie maken lukt niet meer met ipad2 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/99368-reservekopie-maken-lukt-niet-meer-ipad2.html)

travelphotography 21-09-11 22:31

reservekopie maken lukt niet meer met ipad2
 
Sinds het onderbreken van een synchronisatiesessie met mijn ipad 2 (die zeer lang duurde) kan ik geen reservekopie meer maken met gebruik van itunes.
Ik krijg steeds de foutmeldingen: "itunes kan geen reservekopie maken van de ipad van..... omdat er geen sessie met de ipad kan worden gestart" en "itunes kan informatie niet synchroniseren met de ipad van ..... omdat er al een andere synchronisatiesessie actief is".
ik heb ondertussen de oude reservekopie al verwijderd en opnieuw geprobeerd doch zonder succes.
Kan iemand mij informeren hoe ik alsnog een reservekopie kan maken?
Thx!

adriaantjes 22-09-11 14:25

Bij mij lukt het ook niet meer.
Het proces wordt telkens spontaan afgebroken met de melding dat er een fout is opgetreden.
Ik zal blij zijn als er met de nieuwe F.W de mogelijkheid komt om via Cloud een Backup te maken.
Dan zijn we eindelijk verlost uit de gevangenis die zich iTunes laat noemen.

Beech43 27-09-11 23:31

Als je een iMac hebt en gebruik maakt van TimeMachine kun je een backup terugzetten van een paar dagen geleden, zodat de instellingen in eigenaar/bibliotheek/MibileSync/Backup kunnen worden teruggezet.
Als je dat niet hebt kun je de gegevens daar van je iPad verwijderen en dan maakt iTunes een nieuwe backup.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2011 om 23:32 ----------

Even precies:
Als je een iMac hebt en gebruik maakt van TimeMachine kun je een backup terugzetten van een paar dagen geleden, zodat de instellingen in eigenaar/bibliotheek/MobileSync/Backup kunnen worden teruggezet.
Als je dat niet hebt kun je de gegevens daar van je iPad verwijderen en dan maakt iTunes een nieuwe backup.

Zeezicht 29-09-11 22:15

Ook hier een probleem met reservekopie. Ik wil de back-up van mijn macbook pro verwijderen. Deze zou moeten staan op Mac: ~/Library/Application Support/MobileSync/Backup/.
Als ik kijk vanaf Bibliotheek/Application Support zie ik geen MobileSync/Backup/. Ook zoeken zonder resultaat.
Kan het bestand op een andere plek staan?

Beech43 01-10-11 22:29

Plaats backup
 
De backup staat op de externe device, bij mij tenminste.

IvB1976 16-01-12 04:41

reseven copie werkt niet meer
 
Als ik een reserve copie van mijn ipad 1 ipad 2 en of iphone 4 wil maken word het proces telkens spontaan afgebroken met de melding dat er een fout is opgetreden.:mad:
Weet iemand of ik hier iets aan kan doen dat het wel weer werkt?

Beech43 16-01-12 11:18

In de map /eigenaar/bibliotheek/MobileSync/Backup de backup van je iPad etc. weggooien.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.