//

iPad geeft rood/blauw scherm en "schaduw"letters

iPad geeft rood/blauw scherm en "schaduw"letters discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad 2 geeft sinds dit weekend nog maar een paar kleuren weer, waardoor het scherm vooral blauw met rood kleurt. Blauw verschijnt in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-11, 14:38
Paul 68 Paul 68 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard iPad geeft rood/blauw scherm en "schaduw"letters

Mijn iPad 2 geeft sinds dit weekend nog maar een paar kleuren weer, waardoor het scherm vooral blauw met rood kleurt. Blauw verschijnt in de zoekregels, waar deze wit zou moeten zijn en rood is vooral het beginscherm. Bovendien kijkt het nu onrustiger door een streperig beeld. Tevens is de leesbaarheid verslechterd, doordat er een soort "schaduw" achter en boven de tekst verschijnt.
Verder lijkt alles normaal te functioneren. reset heb ik gedaan, maar dat hielp niet.

iPad gekocht in Azië en niet hier in Nederland.
Iemand die probleem kent of herkent?
Wat te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm BfromB iPhone algemeen 9 22-01-09 23:23
Windows: "Inhoud bibliotheek verzamelen" geeft foutmelding Brum iTunes 2 18-10-08 14:09
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.