iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Welke fw op nieuwe ipad 2 via apple.com (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/99852-welke-fw-op-nieuwe-ipad-2-via-apple-com.html)

Rob1982 03-10-11 23:59

Welke fw op nieuwe ipad 2 via apple.com
 
Hallo,
Ik ben reeds geruime tijd bezitter van een ipad maar wil graag uitbreiden met een ipad 2 64gb 3g.
Echter wil ik hem wel graag jailbreaken.
Weten jullie welke firmware de ipad 2 bevat als je deze via apple.nl besteld? is dit altijd de recentste en niet te jailbreaken 4.3.5 of hebben deze een oudere fw?

Alvast dank!

Neophytez 04-10-11 09:03

Ik heb mijn ipad nu ongeveer 2 weken en hier stond de nieuwste versie 4.3.5 op.

DylanNLD 04-10-11 09:21

Ik heb van de week ook een ipad gekocht bij apple zelf ook op deze stond al meteen 4.3.5
er is ook geen mogelijkheid om hem te downgraden naar 4.3.3 (waar ipad 2 wel op te jailbreaken is ) omdat je ipad nooit op die versie heeft gedraaid en dus ook geen shsh blobs heeft opgeslagen
jailbreakers hebben 4.3.5 overgeslagen vanwege iOS 5 je zou toch nog even een paar weekjes moeten wachten tot iOS 5 uit is en te jailbreaken is.:d
Bij de iPad 2 3G is nog het geval dat de een Baseband heeft die absoluut niet te downgraden is hoeveel oplossingen er ook op internet staat geen 1 werkt
dus nog eventjes wachten op iOS 5

Rob1982 04-10-11 09:51

Dank voor de reacties. Dat is inderdaad best vervelend. Dan bestel ik hem maar niet via de apple store.
Heb ondertussen via google wat apple resellers gevonden, denk dat ik deze maar even ga berichten, neem aan de ze deze modellen wellicht ruime tijd voorradig hebben en wellicht dan ook met een oudere iOS.
Bedankt voor de tips!

mail.eve 04-10-11 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob1982 (Bericht 709572)
Dank voor de reacties. Dat is inderdaad best vervelend. Dan bestel ik hem maar niet via de apple store.
Heb ondertussen via google wat apple resellers gevonden, denk dat ik deze maar even ga berichten, neem aan de ze deze modellen wellicht ruime tijd voorradig hebben en wellicht dan ook met een oudere iOS.
Bedankt voor de tips!

Produkten zijn geseald, men kan van buitenaf niet zien welke firmware erop staat.

Rob1982 04-10-11 11:00

Begrijp ik. Maar als ze een grote voorraad al langere tijd voorradig hebben, is er wellicht een mogelijkheid dat deze een oudere fw hebben.
Hopelijk..... maar zal waarschijnlijk wel niet zo zijn.

DylanNLD 04-10-11 12:06

is waar maar dan heb je grote kans dat bij het activeren van je ipad hij direct 4.3.5 erop zet zonder dat je het kan onderbreken
apple heeft het echt streng aangepakt om er voor te zorgen dat 4.3.3 zo min mogelijk gebruikt gaat worden
er is misschien een kans met wat je zegt maar reken er echt maar niet op
ipad kopen in een apple store is wel beter mocht niet kapot zijn of weet ik veel dan regelen hun het altijd veel sneller dan dat je hem bij een ander bedrijf koopt

Rob1982 04-10-11 12:15

Dat is ook wat waar. Je hebt overigens daar ook nog de mogelijkheid tot gratis graveren.

alvani 04-10-11 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DylanNLD (Bericht 709606)
is waar maar dan heb je grote kans dat bij het activeren van je ipad hij direct 4.3.5 erop zet zonder dat je het kan onderbreken
apple heeft het echt streng aangepakt om er voor te zorgen dat 4.3.3 zo min mogelijk gebruikt gaat worden
er is misschien een kans met wat je zegt maar reken er echt maar niet op
ipad kopen in een apple store is wel beter mocht niet kapot zijn of weet ik veel dan regelen hun het altijd veel sneller dan dat je hem bij een ander bedrijf koopt

Bij het activeren van je iPad wordt ie niet automatisch gepdate naar de nieuwste firmware. Daar moet je altijd handmatig een bevestiging voor geven of annuleren.

Rob1982 04-10-11 23:47

Morgen haal ik er eentje bij de mediamarkt (officieel resell punt apple geloof ik).
Hopelijk oude fw, anders simpelweg geduldig wachten.
Wou eerst bij gigavolt bestellen maar las net niet al te positieve hierover op het forum.
Bedankt voor de tips iedereen!

Rob1982 05-10-11 14:01

Mazzeltje! Ipad heeft FW 4.3.3!

XIII 05-10-11 14:49

Mooi voor je!

Kan hier een slotje op.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.