iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Bluetooth (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/99862-bluetooth.html)

Drostpesse 04-10-11 10:29

Bluetooth
 
Hallo ik kan met bleutooth van iPad niet in contact komen met andere bleutooth aparaten is dat normaal?

DylanNLD 04-10-11 12:08

ligt eraan waarmee je wilt verbinden je kan geen bestanden sturen naar andere mobiele telefoons of apparaten wel kan je verbinding maken met bleutooth gestuurde speakers of koptelefoons etc..

Drostpesse 04-10-11 21:07

Bleutooth
 
Ik bedoel een printer (Bluetooth USB)

Larss 04-10-11 21:30

Nope, gaat niet werken.

apotheosis 06-10-11 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drostpesse (Bericht 709577)
Hallo ik kan met bleutooth van iPad niet in contact komen met andere bleutooth aparaten is dat normaal?

Dat is apple ;). Gaat voorzover ik weet alleen van apple naar apple producten. Ik kan mis zijn maar denk datk er nie ver van zit, ik denk een jailbreak zoiets kan oplossen maar das iets wat ik aan de grotere kenners overlaat.
Bij iphone kan je uiteraard wel bv via blu-tooth koppelen met een jabra carkit die ervoor geschikt is.

Ipad is beste tablet op de markt maar heeft helaas een paar dingetjes die beperkt zijn, vind da zelf maar belachelijk maar mee zoiets kan ik alvast mee leven.

Voor ne printer zijt ge besta af met een draadloze printer (via Wi-Fi dus) en op de applestore.com staan alle printers die werken met een ipad en die bv bij ons ook in de winkel te koop zijn. Best dus dan via Wi-Fi gebruiken als je iets van je ipad wil doen afdrukke naar je printer.

Drostpesse 10-10-11 09:05

Bleutooth
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DylanNLD (Bericht 709607)
ligt eraan waarmee je wilt verbinden je kan geen bestanden sturen naar andere mobiele telefoons of apparaten wel kan je verbinding maken met bleutooth gestuurde speakers of koptelefoons etc..

En een printer .?

Bomans 10-10-11 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 710264)
Dat is apple ;). Gaat voorzover ik weet alleen van apple naar apple producten. Ik kan mis zijn maar denk datk er nie ver van zit,

Daar zit je heel ver van.
Headsets, autoradio's, carkits, mediaplayers, ... noem maar op.
Hoeft helemaal nie van Apple te zijn.

Yzord 10-10-11 09:57

Hij zit er nog verder van naast dan nu...want apple naar apple produkten gaat ook niet lol.

apotheosis 10-10-11 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 711707)
Daar zit je heel ver van.
Headsets, autoradio's, carkits, mediaplayers, ... noem maar op.
Hoeft helemaal nie van Apple te zijn.

Ik heb er nog bijgeschreven je wel kan koppellen via een carkit, zeer zwak van u om het èèn te posten en het andere niet.
En als ge van ipad naar ipad ofzo toch nie via blue tooth kan koppelen dan gebruik ik een app voor voor foto's enz...
Om te gamen gebruik ik liever Wi-Fi dan via blue tooth te koppelen alsk mee mijne maat wil samen gamen.

Guest-20180925190238 10-10-11 11:09

De iPhones en iPads ondersteunen de volgende Bluetooth profielen (niet protocollen, een protocol is iets anders):

HFP 1.5, PBAP, A2DP, AVRCP, PAN en HID.
iOS: Supported Bluetooth profiles

OBEX wordt niet ondersteund en dus ook niet het oversturen van gegevens tussen Apple iDevices en andere BT apparaten.

Seeker 01-11-11 23:45

Dus van een Black Berry Torch is het niet mogelijk een foto over te zetten naar een Ipad?
Heb al diverse malen geprobeerd maar het lukt niet.
Ze vinden elkaar wel maar dan gaat het fout.

apotheosis 01-11-11 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seeker (Bericht 729104)
Dus van een Black Berry Torch is het niet mogelijk een foto over te zetten naar een Ipad?
Heb al diverse malen geprobeerd maar het lukt niet.
Ze vinden elkaar wel maar dan gaat het fout.

Dat gaat niet. Mss met een jailbreak het zal gaan, moet je aan de kenners vragen maar jailbreak blijf ik van weg, veel miserie mee.

Of probeer het via email :).

Seeker 02-11-11 00:29

Yep, e-mail blijft oplossing, en verder jailbreak dat is een stap te ver voor mij:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:04.