//

Safari opgeslagen paswoorden

Safari opgeslagen paswoorden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik zit met het volgende probleem: ik heb ooit eens een gratis forum opgericht en ben dus beheerder. Ik had daarvoor een paswoord ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-10-11, 14:17
VDKBjorn VDKBjorn is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Safari opgeslagen paswoorden

Hallo iedereen,

ik zit met het volgende probleem: ik heb ooit eens een gratis forum opgericht en ben dus beheerder. Ik had daarvoor een paswoord gekozen die ik nog nooit eerder had gebruikt en nooit nog heb gebruikt voor andere sites. En gezien ik het niet telkens wou typen, sloeg ik het op in de browser. Mijn pc heb ik eens geformateerd en ik kan het dus niet meer vinden in Chrome.

Ik heb dan maar een nieuw account aangemaakt op het forum maar ben dus al mijn rechten kwijt :s

Nu vermoed ik dat het paswoord wel eens in safari op mijn ipad zou kunnen staan. Bij de autofillin heeft hij telkens mijn nieuwste account op, maar mijn vorige gebruikersnaam zit ook nog in het geheugen (alleen vult hij het paswoord niet in).

Ik zie echter geen manier op de opgeslagen paswoorden te bekijken op de ipad, heeft er hier iemand ervaring mee?

ps: ik heb ook geprobeerd om mijn wachtwoord opnieuw te verkrijgen via de functie op het forum zelf (paswoord vergeten?) maar die weigert ook alle medewerking :s

Bedankt,

Bjorn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Paswoorden terug vinden Elidb iPhone algemeen 0 08-08-11 23:39
Cookies in Safari worden niet opgeslagen?!? Mazinho iPhone algemeen 11 17-09-08 00:48
Paswoorden iedere keer kwijt bij firmware 2.0.2 beffel iPhone algemeen 22 05-09-08 21:25
Paswoorden bewaren op iPhone peterdeleu Jailbreak apps en thema's 1 20-05-08 13:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.