Vragen in jeugdjournaaltaal discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier kunnen de beginners of wat minder technisch begaafden hun vragen stellen, met de bedoeling dat hier antwoord op wordt gegeven in jeugdjournaaltaal/jip en janneketaal....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vragen in jeugdjournaaltaal
Hier kunnen de beginners of wat minder technisch begaafden hun vragen stellen, met de bedoeling dat hier antwoord op wordt gegeven in jeugdjournaaltaal/jip en janneketaal.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik vrees dat het wat onoverzichtelijk gaat worden hoor. Als iedereen in hetzelfde topic zijn vragen gaat stellen praat iedereen door elkaar en versta je er nóg minder van vrees ik.
|
|
||||
|
||||
Ik ben gerust bereid om het in jip en janneke taal uit te leggen, als daarmee een hoop onzinnige vragen niet meer gesteld hoeven te worden op dit forum.
|
|
|||
|
|||
Liever hier wat vragen door elkaar, dan door andere topic's heen.
|
|
||||
|
||||
Tja, ik denk er niet zo over. Ik laat het voorlopig even voor wat het is.
|
|
||||
|
||||
Floris,
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Iedere vraag kan toch gesteld worden op dit forum? Je zal zelf rekening houden met het profiel en de achtergrond van degene die de vraag stelt. Je kunt aan de vraag en het profiel vaak zien hoe veel ervaring diegene heeft. En vind je de vraag te makkelijk, hoef je niet te reageren. Misschien is het handiger om een apart forum te beginnen voor iPad gebruikers met een Jailbreak? |
|
||||
|
||||
Ik ga deze topic sluiten. Ik zie er alleen maar negatieve kanten aan.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 vragen | erikvanl | Odido (T-Mobile) | 9 | 04-04-11 18:21 |
2 vragen | Denbosch | iPhone Apps | 1 | 12-08-10 01:10 |
Vragen | AtesYurek | Archief | 1 | 18-10-09 16:35 |
Vragen | carlos_33 | Archief | 2 | 15-10-09 17:53 |
Vragen Vragen. | 0zz0 | Archief | 4 | 06-11-08 00:57 |
|
|