//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

JeroenVeenstra JeroenVeenstra is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 1 van 1
  1. JeroenVeenstra
    08-11-14 10:25
    JeroenVeenstra
    Wie kan mij helpen?? Ik heb een IPhone 5 (8.1) en we hebben sinds kort een router van Ziggo.
    Mijn Wi-Fi verbinding is bijzonder slecht ondanks alle boogjes. Hij is constant aan het zoeken.
    We hebben nu een Sonos geluidsysteem gekocht, deze werkt via Wi-Fi maar bij mij valt hij steeds weg ondanks de bridge die we op advies hebben aangeschaft.
    Mijn vriendin heeft een Samsung telefoon en heeft nergens last van.
    Wie kan mij hier mee helpen? Ik word er gek van

Over mij

  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    8.1
    Firmware iPad
    Ik heb geen iPad
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 08-11-14 14:35
  • Geregistreerd: 08-11-14

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.