//

Firmware

Firmware discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bij een restore moet je alles opnieuw doen, helaas, totdat Pwnage voor Windows uitkomt. Gelukkig kan dat nu met iLiberty+ ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 12-04-08, 13:24
StefV's schermafbeelding
StefV StefV is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Pdrecht
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Bij een restore moet je alles opnieuw doen, helaas, totdat Pwnage voor Windows uitkomt. Gelukkig kan dat nu met iLiberty+ met één klikje dus dat moet geen probleem meer zijn.
Maar heb je misschien Poof of Categories geïnstalleerd? Met die apps maak je andere apps invisible dus daar kan het aan liggen dat je SMBPrefs niet meer ziet.
Ok.. iLiberty+ kan alles met 1 klik? Want jah ik heb het laten doen.. en neej ik heb Poof en Categories er niet op staan.. heb wel geprobeerd om daarmee SMBPrefs weer te voorschijn te halen maar dat werkte niet..
Kan jij mij een uitleg PB-en over iLiberty ofzoiets?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 16-04-08, 12:28
marcdevos's schermafbeelding
marcdevos marcdevos is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ede
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar marcdevos
Standaard

hoi,

Mijn batterij was helemaal leeg echt leeg en bij het opladen kreeg ik het kabeltje en itunes op mijn display dus ik heb getracht hem te restoren maar dat lukt want ik krijg een error code 1604 kent iemand die?
Mocht iemand weten wat dat betekend hoor ik het graag.
groeten,
marc
  #43  
Oud 16-04-08, 14:52
jose jose is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: schiedam
Berichten: 26
Standaard

gewoon opnieuw proberen heb ik ook gehad maar daarna moet je hem wel weer unlocken
  #44  
Oud 16-04-08, 23:30
marcdevos's schermafbeelding
marcdevos marcdevos is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ede
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar marcdevos
Standaard

Hoi Jose,
Bedankt voor je antwoord maar ik heb ff gegoogled op het net en het blijkt wel vaker voor de te komen.
De oplossing is heel simpel maar vervelend je moet itunes deinstalleren herstarten en weer opnieuw installeren en dan gaat het als een zonnetje.
Zo nu alleen nog weer hem helemaal nederlands maken en ik weet niet hoe ik dat moet doen zonder installer (heb wel cyntha??) maar goed misschien weet iemand dat ook ;-)
groeten
  #45  
Oud 24-04-08, 19:12
Yoriz Yoriz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Een kennins van mij had het over een firmware 1.1.6 die nog niet via de software te unlocken is (het gaat om een 16 gig iphone die 2 weken in amerika gekocht is). Als ik het forum zo lees lijkt me dat dit onzin is. Hij gaat deze nu dus met een turbosim gebruiken. Beetje raar verhaal neem ik aan?
  #46  
Oud 02-05-08, 13:20
sjengetjuh sjengetjuh is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 10
Standaard

Is het ook mogelijk als je een ipod touch hebt de firmware up te graden??
  #47  
Oud 02-05-08, 17:57
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Niet met de iphone firmware
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #48  
Oud 04-05-08, 22:03
Slick Rick Slick Rick is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Heey, ik krijg woensdag een 16Gb iPhone uit de VS. Het serial nummer hiervan begint met 888149..... Nu heb ik hierover nog een paar vraagjes:

1. Klopt het dat deze iPhone dan geproduceerd is in week 14 van 2008?

2. Welke Firmware versie zal deze iPhone dan hebben? (1.4?) En welke Bootloader?

3. Nu ben ik van plan om te jailbreaken/unlocken/activeren met iLiberty+. Moet ik dan de optie "Downgrade bootloader to 3.9Fb" aanvinken?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
  #49  
Oud 05-05-08, 17:35
ronnepon ronnepon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 39
Standaard firmware 1.1.4

ik zit nu 1.1.3 en als ik met ziphone naar 1.1.4 ga ben ik dan al mijn applicaties kwijt?
en moet ik eerst refurbisch doen?
  #50  
Oud 05-05-08, 17:47
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Je moet dan eerst in iTunes 'shift' + 'herstel' doen naar firmware 1.1.4 en dan weer met ZiPhone jailbreaken en unlocken. Alleen zou ik nu iLiberty+ gebruiken als je deze stap wil maken. En ja, je bent al je apps kwijt.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #51  
Oud 05-05-08, 17:50
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slick Rick Bekijk bericht
Heey, ik krijg woensdag een 16Gb iPhone uit de VS. Het serial nummer hiervan begint met 888149..... Nu heb ik hierover nog een paar vraagjes:

1. Klopt het dat deze iPhone dan geproduceerd is in week 14 van 2008?

2. Welke Firmware versie zal deze iPhone dan hebben? (1.4?) En welke Bootloader?

3. Nu ben ik van plan om te jailbreaken/unlocken/activeren met iLiberty+. Moet ik dan de optie "Downgrade bootloader to 3.9Fb" aanvinken?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
1. Ja
2. 1.1.4 firmware, bootloader 4.6
3. Nee, maar dan krijg je wel een echt gedowngrade bootloader 3.9 en kun je niet meer terug naar 4.6. Ik zou het dus tóch doen. Het gebruik van WinPwn wil ik je nu nog niet aansmeren, maar is in feite de übermethode om te unlocken.
  #52  
Oud 05-05-08, 18:37
ronnepon ronnepon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Je moet dan eerst in iTunes 'shift' + 'herstel' doen naar firmware 1.1.4 en dan weer met ZiPhone jailbreaken en unlocken. Alleen zou ik nu iLiberty+ gebruiken als je deze stap wil maken. En ja, je bent al je apps kwijt.
waarom iLiberty+ gebuiken ipv ziphone?
is een restore vereist?
  #53  
Oud 05-05-08, 18:45
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

iliberty is stabieler en levert minder (lees: geen) problemen op. En ja, je moet eerst restoren als je naar fw 1.1.4 wil.
  #54  
Oud 05-05-08, 23:45
Slick Rick Slick Rick is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Bedankt yingie! duidelijke info. Nee winpwn is idd een project voor iets later als ik iets meer "familiar" ben met het hele unlock gebeuren.

Maar zou je me nog aanraden om de firmware restore naar 1.1.4 te doen (volgens handleiding iLiberty+) of kan ik gelijk doorgaan met stap 9 van diezelfde handleiding (alleen jailbreak/unlock enz)?
En kan ik dan zowel cydia als installer installeren? Of toch beter alleen 1 van deze twee..
  #55  
Oud 06-05-08, 00:05
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

jouw iphone is OTB al fw 1.1.4 dus je hoeft niet te restoren. Verder kun je zowel Cydia als Installer aanvinken, hoewel je nu meer hebt aan Onstaller.
  #56  
Oud 06-05-08, 12:37
koenijn koenijn is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 22
Standaard

als ik itunes open zegt hij dat hij Itunes niet kan activeren aangezien er geen sim in zit of pincode niet is ingegeven. moet ik mijn eigen sim erin doen dan? Dit ivm restoren alvorens te unlocken en activeren met Iliberty+
  #57  
Oud 06-05-08, 12:47
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

In recovery mode zetten: loskoppelen, uitzetten, weer aankoppelen met Home-knop ingedrukt tot je het stekkertje + iTunes-logo op je iPhone ziet. Dan kun je 'm in iTunes herstellen naar 1.1.4.

Maar jou iPhone was toch vers?
  #58  
Oud 01-06-08, 19:24
cornelvanzaal cornelvanzaal is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard firmware 1.2

Volgende week ga ik als het goed is een iphone in US kopen en ik

las dus dat in juni nieuwe firmware uitkomt, maar blijft de iphone nog hackbaar? (Er staat da de beveiliging opgeschroefd wordt)
  #59  
Oud 01-06-08, 19:47
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Zolang je 'm vóór 9 juni koopt wél. ja. Daarna is niet alleen de firmware ge-update maar ook de iPhone qua hardware. Hij zal vrij snel daarna wel weer te jailbreaken/unlocken zijn, maar dan zul je de forums even in de gaten moeten houden.
  #60  
Oud 01-06-08, 20:10
cornelvanzaal cornelvanzaal is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard

wat verandert er precies aan de hardware? Als het een 'onmisbare' hardware update is neem ik het risico wel ff, maar anders probeer ik hem nog voor 9 juni te kopen
 


« Safari | Batterij »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 18:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 21:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.