//

Nederland

Nederland discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) In Nederland is de iPhone sinds 11 juli 2008 te koop. De [wiki]Nederlandse operator[/wiki] die de iPhone in eerste instantie alleen verkocht was T-Mobile. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-07, 21:07
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard Nederland

In Nederland is de iPhone sinds 11 juli 2008 te koop. De [wiki]Nederlandse operator[/wiki] die de iPhone in eerste instantie alleen verkocht was T-Mobile.

Als je de iPhone elders hebt gekocht, zijn bijna alle functies bruikbaar mits je een [wiki=activatie]activatie[/wiki], [wiki]jailbreak[/wiki] en [wiki]unlock[/wiki] uitvoert. Je kunt bellen, internetten en YouTube gebruiken. Het review Apple iPhone in Nederland bespreekt welke functies je zoal kunt gebruiken.

Laatst gewijzigd door vlees91; 02-08-08 om 17:30. Reden: typfoutjes verbeteren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-08, 02:54
ArMaNi_NL ArMaNi_NL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 14
Standaard

hmmmm ik denk niet dat youtube mogeljik zal zijn met nederlandse netwerk te bekijken,immers heeft iphone n ander modem erin zitten...
  #3  
Oud 27-04-08, 10:52
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArMaNi_NL Bekijk bericht
hmmmm ik denk niet dat youtube mogeljik zal zijn met nederlandse netwerk te bekijken,immers heeft iphone n ander modem erin zitten...
Heeft allemaal niets met welk netwerk of modem te maken. Als dat zo zou zijn dan zou je niets met welk systeem dan ook kunnen doen.
  #4  
Oud 28-04-08, 02:11
ArMaNi_NL ArMaNi_NL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 14
Standaard

het is namelijk zo dat ik n HI eindeloos internet bundel heb waarmee ik niet kan youtube bekijken...maar met draadloos internet van thuis is dat geen enkel probleem...mijn broer heeft nokia n95 8g met de zelfde provider en bundel kan hij wel youtube bezoeken...hoe is dat dan mogelijk als dat aan de provider ofzo zit? is er helemaal geen mogelijkheid om onderweg youtube te kijken? en hoe zit t met online sites van movies of online internet radio? zit er geen soort media player in de iphone ofzo? ik heb hem niet zolang vandaar al die vragen...

groeten...
  #5  
Oud 28-04-08, 08:01
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Simpel gezegd komt het er op neer dat je met een N95 sneller kunt internetten en dat daarom onder meer YouTube buitenshuis wel werkt op een N95. Ik denk dat je dat ook bedoelt, maar het heeft niet met het modem te maken.
De verwachting is dat Apple op termijn met een iPhone komt die ook over snellere internetmogelijkheden beschikt; hopelijk komt díe versie dan naar Nederland.

Verder denk ik dat je het beste veel kunt gaan lezen en zoeken hier op het forum. Zoek bijv. eens op iRadio.
Voor wat betreft de mediaplayer waarover je het hebt, daarvan heeft de iPhone (een van) de beste aan boord.
Veel plezier van je iPhone!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 28-04-08, 10:16
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArMaNi_NL Bekijk bericht
het is namelijk zo dat ik n HI eindeloos internet bundel heb waarmee ik niet kan youtube bekijken...maar met draadloos internet van thuis is dat geen enkel probleem...mijn broer heeft nokia n95 8g met de zelfde provider en bundel kan hij wel youtube bezoeken...hoe is dat dan mogelijk als dat aan de provider ofzo zit? is er helemaal geen mogelijkheid om onderweg youtube te kijken? en hoe zit t met online sites van movies of online internet radio? zit er geen soort media player in de iphone ofzo? ik heb hem niet zolang vandaar al die vragen...

groeten...
Heeft helemaal niets met de provider te maken maar met een bugje in de iPhone. Er is een patch bij ifoneguide die het mogelijk maakt om Youtube ook middels GPRS te bekijken.....wel errrrrug langzaam hoor...maar goed, je kunt de fimpjes bekijken.
  #7  
Oud 30-04-08, 02:15
ArMaNi_NL ArMaNi_NL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 14
Standaard

wat ik precies met mediaplayer bedoelde is, waarom het niet mogelijk is om filmen/videos te bekijken die op bepaalde internet site staan??? dat t niet via GPRS kan oke, dat snap ik traaaagg verbinding etc etc maar thuis met n draadlos verbinding lukt t ook niet...zoals op zo n site movie te kijken>> TV Links
  #8  
Oud 23-05-08, 15:48
irene10973 irene10973 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Wamel
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar irene10973
Standaard

Hoi,

Kan iemand mij helpen.
Ik heb een I phone uit de US laten komen, maar nu heb ik niet de nederlandse taal erop zitten. Ook kan ik, ondanks draadloos internet aangesloten, niet op internet.
Wie kan mij helpen??
Bedankt alvast
  #9  
Oud 23-05-08, 16:12
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door irene10973 Bekijk bericht
Hoi,

Kan iemand mij helpen.
Ik heb een I phone uit de US laten komen, maar nu heb ik niet de nederlandse taal erop zitten. Ook kan ik, ondanks draadloos internet aangesloten, niet op internet.
Wie kan mij helpen??
Bedankt alvast
de handleiding doet wonderen net zoals de zoekfunctie en de wiki
  #10  
Oud 27-05-08, 10:53
Cupertino Cupertino is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 21
Standaard

Update please, Nederland krijgt er nooit een, never nooit
  #11  
Oud 06-06-08, 10:25
irene10973 irene10973 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Wamel
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar irene10973
Standaard

Wat voor update????
  #12  
Oud 20-08-08, 12:35
Guest-20230818000136
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cupertino Bekijk bericht
Update please, Nederland krijgt er nooit een, never nooit
Dan moet je toch maar eens gaan kijken in de T-mobile/APR/belcompany/phone house/mediamarkt/saturn. Ze liggen daar.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nederland.fm lowfly iPhone Apps 36 20-03-11 14:10
TV.com in Nederland? Nemisis2003 iPhone Apps 0 02-05-09 14:02
Nederland-IJsland iScorpio Chat en geruchten 8 12-10-08 14:22
iphone in nederland digiboudy71 Chat en geruchten 10 18-03-08 08:56
Iphone in nederland? friz Archief 5 21-11-07 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.