//

Oplossing error 1011 melding iTunes

Oplossing error 1011 melding iTunes discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor al diegenen die de foutmelding error 1011 krijgen in iTunes na een restore. Dit is wellicht een oplossing. In tegenstelling van mijn eerdere gids ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Handleidingen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-05-08, 13:44
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Thumbs up Oplossing error 1011 melding iTunes

Voor al diegenen die de foutmelding error 1011 krijgen in iTunes na een restore. Dit is wellicht een oplossing.

In tegenstelling van mijn eerdere gids is dit tot nu toe de beste oplossing voor het 1011 probleem.
Het is niet je comboard wat kapot is maar de bootloader is kapot. Ik kwam er achter door de sdk van apple waar ik probeerde de fw te herstellen. Aan het einde van het proces, waar de baseband wordt geupdate, kreeg ik de error bootloader is to old, update the bootloader to a newer version 18 or higher.
Nou da's lekker kan je niks meer met je iphone, geen Wi-Fi, imei etc. De baseband erasen helpt dan niet want de bootloader is rot dus zal er niets naar de iphone geschreven worden. Ook de booloader flashen werkt niet want de oude bootloader wordt niet herkend.

Dit heb ik gedaan:
De iphone in de vriezer gedaan voor zo'n 24 uur.
Zo gaat de batterij volledig leeg.
Je kan je iphone in een zak doen en gerust in de vriezer leggen.

Eenmaal uit de vriezer, de iPhone nog een dag of vier laten liggen zodat de batterij zeker leeg is.

Zet hem af en toe aan zodat de batterij volledig leeg is.

Na een dag of vier ben ik de iPhone gaan herstellen met de laatste 2.0 versie (zoek even op een piraten baai).

Ik kreeg na het herstel nog steeds de foutmelding 1011.

Daarna heb ik de iphone in dfu gezet en heb de iPhone hersteld met 111.

Na het herstel kreeg ik niet meer de foutmelding 1011 maar 1015.

Die heb ik eruit gekickt met ziphone (voor de rest ziphone links laten liggen want de meeste mensen die ziphone hebben gebruikt kregen het 1011 probleem, niet eens direct maar soms pas een maand later).

Nadat hij uit de recovery was gekicked had ik op de iPhone weer een imei en maakte weer geluid.

Daarna gerestored naar 114 en gepowned. iPhone werkt weer en alles kan er mee gedaan worden.

Hierna werkt de iPhone weer gewoon en kan weer bellen Wi-Fi is terug etc.

Succes ermee. Ik hoop dat het werkt.

Laatst gewijzigd door ArB; 01-08-08 om 18:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-08, 18:09
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Nadat je hem uit de vriezer haalde en 4 dagen liet liggen heb je toen hem in restore mode gezet of dfu ?
En welke firmware (beta) heb je gebruikt ? En werkt het ook met de orginele firmware 2.0 ?

update:
ik gebruik zelf de 3a574 firmware want dit is de enige die geen 1604 error geeft.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.

Laatst gewijzigd door ArB; 01-08-08 om 18:22.
  #3  
Oud 23-12-08, 12:54
Suusie's schermafbeelding
Suusie Suusie is offline
• iOS 3.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Torrequebrada
Berichten: 52
Standaard itunes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB Bekijk bericht
Nadat je hem uit de vriezer haalde en 4 dagen liet liggen heb je toen hem in restore mode gezet of dfu ?
En welke firmware (beta) heb je gebruikt ? En werkt het ook met de orginele firmware 2.0 ?

update:
ik gebruik zelf de 3a574 firmware want dit is de enige die geen 1604 error geeft.
Hoi ik las over de foutmelding van itunes

Ik krijg elke keer de foutmelding 3259 maar ik weet niet wat het is?
Weet jij het misschien
groetjes suus
  #4  
Oud 24-12-08, 11:47
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Volgens de Apple support site heeft het te maken met iTunes die geen verbinding kan maken met de iTunes Store.
__________________
...
  #5  
Oud 18-09-09, 23:33
jarrid jarrid is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 14
Standaard

ik krijg de foutmelding 28 ... iemand een idee wat dit is ?
  #6  
Oud 23-09-09, 13:13
Thibaut004 Thibaut004 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik word officieel gek nu. elke keer ik mn iphone wil herstellen doen er zich fouten voor en moet ik een vriend het laten oplossen. ik wou mn iphone jailbreaken door op shift en herstellen te drukken. hij pakt de software uit en nu krijg ik een onbekende fout (20) elke keer dit gebeurt is alles van mn iphone weg. gelieve me hier een oplossing voor te geven.

indien mogelijk ook nuttige info over welke firmware ik moet gebruiken, wat dfu stand is enz... want ben nog maar een recente gebruiker van iphone...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Orig iPhone wil niet meer , error 1011 Data iPhone algemeen 0 03-11-09 16:56
[TIP] Oplossing error 1011 melding iTunes (update 31 mei 2008) Michael iTunes 157 09-09-09 19:59
iTunes Error 1600 t/m 1604 Oplossing leavestone Jailbreak [archief] 99 15-03-09 16:17
iPhone repair needed,1011,attempt error aub help mij :(:(:( iphonekapoet Archief 21 05-04-08 09:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.