//

Bluetooth

Bluetooth discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoek eigenlijk een "gewone" carkit met voeding, waarbij de radio / cd wordt uitgeschakeld als er gebeld wordt. Parrot-systemen zien er interessant uit, maar leveren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 22-10-08, 17:37
jackvans jackvans is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 3
Stuur een bericht via Instant Messenger naar jackvans
Standaard Carkit

Zoek eigenlijk een "gewone" carkit met voeding, waarbij de radio / cd wordt uitgeschakeld als er gebeld wordt. Parrot-systemen zien er interessant uit, maar leveren weer een extra "doos" op in de auto en als ik het goed begrijp hebben deze systemen geen houder met voeding voor de iPhone. Zou het liefst m'n huidige carkit willen -laten- aanpassen.

[QUOTE=Ranald;76072]Bluetooth carkit ervaring

Deze review gaat over de parrot CK3100.

Deze carkit had ik al in mijn auto zitten en werkt PERFECT met de iphone totaal geen problemen. Ik was gespannen toen ik heb ging koppelen maar de carkit werkt veel beter dan met mijn Nokia N73.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #62  
Oud 08-11-08, 13:53
player156 player156 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 10
Standaard

Kan iemand mij vertellen of de bluetooth headset van PHILIPS SHB 7102/00 op de eerste iphone het doet ? Er staat: "Dit Philips-apparaat biedt volledige ondersteuning voor Bluetooth-stereo (A2DP). A2DP (Advanced Audio Distribution ProfileDit Philips-apparaat biedt volledige ondersteuning voor Bluetooth-stereo (A2DP). A2DP (Advanced Audio Distribution Profile)"

Laatst gewijzigd door player156; 08-11-08 om 13:56.
  #63  
Oud 13-11-08, 10:26
hamul hamul is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Question Bluetooth aanzetten

Als ik mijn iPhone uitzet en later weer aan dan moet Bluetooth ook weer aangezet worden, dit was bij 2.0 niet zo, na installatie 2.1 heb ik dit probleem, is er een oplossing?
  #64  
Oud 29-12-08, 16:15
rcknierim rcknierim is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

Ik krijg mijn bluetooth helemaal niet meer aan op de iPhone. Laatste software versie, geen unlock oid.

Ik blijf maar een rond draaiend cirkeltje zien bij de on/off switch. Iemand idee hoe ik dit kan verhelpen?
  #65  
Oud 30-12-08, 23:22
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Heb hetzelfde probleem, sinds een paar dagen krijg ik mijn bluetooth niet meer aan, cirkeltje blijft draaien en hij gaat gewoon niet aan????
Heel vreemd!!! Iemand ideeen?
  #66  
Oud 01-01-09, 20:42
yanneman yanneman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard idem

ik heb ook precies hetzelfde probleem, bluetooth gaat gewoon helemaal niet meer aan! inderdaad ook alleen het draaiende cirkeltje wanneer je de knop aanzet, en dan niets...

hopelijk weet iemand hier iets op?
  #67  
Oud 01-01-09, 22:32
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Lijken opeens meer mensen er last van te hebben??
Kan het zijn dat een bepaald programaatje het blokkeert?
Hij deed het altijd goed..had hem altijd op aan staan omdat ik hem gebruikte met mijn autoradio..en vervolgens krijg ik hem niet meer aan de praat??? Niemand een idee?
  #68  
Oud 02-01-09, 16:09
rcknierim rcknierim is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

Bij mij werkt he inmiddels weer. Ik maak veel gebruik van flight mode. Na een paar keer aan/uit gedaan te hebben was er ineens weer bluetooth.

Misschien helpt dat bij jullie?
  #69  
Oud 02-01-09, 20:39
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

heb hem al 2 of 3 keer aan en uit gehad..maar nog steeds niks..zal het blijven proberen..mooi dat hij het bij jou weer doet in elk geval.
  #70  
Oud 06-01-09, 14:26
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

YEEESSSSSS, hij doet het weer..heerlijk, kan ik gelukkig weer bellen via de autoradio.
Na veel zoeken op internet etc. kon ik steeds niks vinden.
Toen las ik ergens iets over iemand die ook problemen had, en daar stond bij dat je altijd nog kon proberen alle instellingen te herstellen.
Dus heb dat ook geprobeerd en hoppla..hij deed het weer.
Hopelijk werkt dat bij jullie ook, ff: Herstel alle instelling draaien.
  #71  
Oud 31-01-09, 13:08
Zeebats Zeebats is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Domme gezeik met die bluetooth, sta zwaar voor l*l als ik iemand een fotootje wil sturen kunnen ze dat niet even van te voren melden voor je die iphone koopt, niet normaal !


Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-01-09 om 13:19.
  #72  
Oud 31-01-09, 13:35
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeebats Bekijk bericht
Domme gezeik met die bluetooth, sta zwaar voor l*l als ik iemand een fotootje wil sturen kunnen ze dat niet even van te voren melden voor je die iphone koopt, niet normaal !

Jij loopt voor, zij lopen achter. Mail die foto naar ze toe en zeg dat ze een Smartphone (het liefst een iPhone) moeten kopen.

Probleem opgelost.
  #73  
Oud 01-02-09, 20:37
jackvans jackvans is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 3
Stuur een bericht via Instant Messenger naar jackvans
Standaard Carkit

Heb in m'n Renault Scenic RX 4 2002 een 'officiële' carkit for een Sony
Ericsson K700i, geheel geïntergreerd met het audio-systeem,auto-mute,
aparte microfoon voor de telefoon enz. Zou deze carkit graag omgebouwd zien
naar een iPhone G3, maar hoef niet zo nodig een extra bluetooth kit van
Garmin of zo. Weet iemand of dat mogelijk is?
  #74  
Oud 01-02-09, 22:23
Zeebats Zeebats is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Zal ik doen Toch vind ik het raar dat dat niet kan, En met dat bluesn0w ofzoiets kan je daarmee wel met andere telefoons foto's en muziek versturen ? en werkt het ook ?
  #75  
Oud 01-02-09, 22:42
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeebats Bekijk bericht
Zal ik doen Toch vind ik het raar dat dat niet kan, En met dat bluesn0w ofzoiets kan je daarmee wel met andere telefoons foto's en muziek versturen ? en werkt het ook ?
Nee, bluesn0w kan dit (nog) niet. Ik snap niet waarom iedereen altijd muziek moet zitten bluetoothen, download het zelf ofzo...
  #76  
Oud 02-02-09, 01:53
Zeebats Zeebats is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Nou heb ik wel een bluetooth headset van sony, die zou hij wel moeten zien toch? maar die ziet hij niet... is er nog iets anders wat ik kan proberen?
  #77  
Oud 04-02-09, 19:28
ewald88 ewald88 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: /
Berichten: 1
Standaard

Goeiendag,

Ik heb sinds vorige week een ZENEC-NE520 navigaties systeem gekocht.
hiermee kan ik ook bellen en gebeld worden. alleen als ik gebeld word en neem op via het scherm dan neemt hij niet op. me telefoon blijft dan net zo lang trillen totdat ik me telefoon uit en aan zet. Iemand zelf bellen lukt gewoon alleen inkomende gesprekken dus niet. daarnaast vind het adresboek niet de nummers die in me telefoon staan.

Zou iemand me alsjeblieft uit de brand helpen?

In ieder geval al bedankt!!

Groeten,

ewald krom
  #78  
Oud 05-02-09, 00:32
globe globe is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard bleutooth

hallo,

ik heb een iphone 16g, ik rijd voor mijn werk in meerdere auto's, allen voorzien van een nokia bleutooth carkit.
als ik de iphone aan een carkit koppel en later weer met die auto op pad ga verbind hij gewoon.
als ik in de tussentijd met een andere auto weg ga en aan de carkit koppel pakt hij daarne in de eerste auto de carkit niet meer. moet hem dan steeds weer met de hand instellen.
mijn nokia onthield alle carkits !!! heeft iemand een oplossing of is dit eenmaal zo ???
  #79  
Oud 15-02-09, 08:19
Sjado Sjado is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rcknierim Bekijk bericht
Bij mij werkt he inmiddels weer. Ik maak veel gebruik van flight mode. Na een paar keer aan/uit gedaan te hebben was er ineens weer bluetooth.

Misschien helpt dat bij jullie?
Het is heel vreemd maar ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem gehad. Bluetooth bleef uit staan. Eerst dacht ik dat het misschien kwam omdat ik niet veel batterij meer over had. Maar zelfs nadat ik 'm op de oplader had liggen, bleef de iPhone proberen om Bluetooth aan te zetten.

Aantal weken geleden kwam ik erachter dat mijn telefoon steeds op FlightMode ging staan. Als ik dan de telefoon unlockte, zag ik mijn provider weer in beeld. Soms moest ik de Flightmode handmatig uitschakelen.

Een aantal keren geprobeerd om Flight mode in en uit te schakelen en Bluetooth doet het weer. Ben benieuwd wat dit probleem veroorzaakt.....
  #80  
Oud 15-02-09, 19:48
Frankdj Frankdj is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 55
Standaard

IK wil een Motorola S9 headset kopen, maar ik las op allerlei fora dat de iPhone geen A2DP ondersteund, dus dat je geen muziek kunt luisteren via je iPod functie. Aangezien die berichten al een dik jaar oud waren vraag ik het nog maar even hier: is die functie inmiddels geïntegreerd of nog steeds niet?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio partyfart iPhone algemeen 25 15-12-09 12:30
Bluetooth lotteke2005 Archief 1 05-10-09 21:49
Bluetooth op V1.1.4 idref10 Unlock [archief] 8 29-02-08 14:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:44.