//

Firmware

Firmware discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) [h="2"]Wat is een firmware?[/h] Firmware is ingebouwde besturingssoftware in hardware. Hardware zijn elektronische apparaten. Apparaten die firmware hebben zijn o.a televisies, wasmachines, dvd-spelers, videokaarten, stoplichten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-10-07, 11:47
Spree Spree is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Utrecht / Amsterdam
Berichten: 175
Standaard Firmware

[h="2"]Wat is een firmware?[/h]
Firmware is ingebouwde besturingssoftware in hardware. Hardware zijn elektronische apparaten. Apparaten die firmware hebben zijn o.a televisies, wasmachines, dvd-spelers, videokaarten, stoplichten en telefoons. Firmware wordt vaak speciaal geschreven voor het aansturen van één apparaat. De mogelijkheid om een firmware te kunnen updaten hangt van het apparaat af.

[h="2"]Firmware op de iPhone[/h]
Op de iPhone zijn twee firmware's actief: iPhone OS of OS X iPhone en Baseband. Zowel iPhone OS als de Baseband hebben beide een eigen versienummer. Beide firmware's worden geüpdate onder een nieuw versienummer van iPhone OS.
[h="3"]iPhone OS of OS X iPhone[/h]
Het besturingssysteem vormt de basis waarop andere applicaties uitgevoerd kunnen worden, zoals de meegeleverde applicaties: [wiki=1809]Mail.app e-mailclient[/wiki] en [wiki=1810]Safari.app webbrowser[/wiki].
[h="3"]Baseband[/h]
De [wiki=1555]Baseband[/wiki] verzorgd de telefoon- en netwerkfunctionaliteit van de iPhone.

[h="2"]Bepalen welke firmware versie er op een iPhone actief is[/h]

Ga op de iPhone naar "Instellingen / Algemeen / Info"[h="1"][/h]> daar staat bij versie je firmware versie

[h="2"]Firmware op de iPhone Herstellen[/h]
Om de firmware op de iPhone te herstellen lees: Recovery mode en DFU. De herstelbestanden die je hierbij nodig hebt vind je hieronder.

[h="2"]Herstel-bestanden voor verschillende firmware-versies[/h]



[h="3"]Firmware voor 1e generatie iPhone 2G: [/h]


[h="3"]Firmware voor 2e generatie iPhone 3G: [/h]


[h="3"]Firmware voor 3e generatie iPhone 3GS: [/h]


[h="3"]Firmware voor 4e generatie iPhone 4: [/h]

[h="3"]Firmware voor iPad: [/h]


[h="3"]Firmware voor iPad 2: [/h]



[h="3"]Firmware voor iPod touch 2e generatie: [/h]


[h="3"]Firmware voor iPod touch 3e generatie: [/h]


[h="3"]Firmware voor iPod touch 4e generatie: [/h]


[h="3"]Firmware voor Apple TV 2e generatie: [/h]



[h="2"]Changelog[/h]
  • 1.0: verschenen bij de lancering op 29 juni 2007.
  • 1.0.1: verschenen op 30 juli 2007, bevat oplossing voor vijf beveiligingsproblemen.
  • 1.0.2: verschenen op 21 augustus 2007, bevat verbeterde [wiki]Wi-Fi[/wiki]-snelheid en verbeterd headset-volume.
    • Te jailbreaken met iBrickr,wInstaller(Windows)of iNdependence(OSX) en te unlocken met AnySim.
  • 1.1.1: verschenen op 27 september 2007, directe toegang tot iTunes Wi-Fi Music Store, meer functionaliteit voor de homeknop, activatie van TV Out, beveiligingslekken gedicht, ondersteuning voor landschapsformaat in e-mail.
    • Is tejailbreaken met iDemocracy,CARNAVAL(Windows) iNdependence(OSX) en te unlocken met jailbreakme.com(AppSnapp)
  • 1.1.2: verschenen op 9 november 2007 bij de lancering van de iPhone in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Biedt een oplossing voor de zogenaamde TIFF Exploit, die werd gebruikt om de iPhone te [wiki=unlock]unlocken[/wiki]. Ook bevat deze versie internationale taalinstellingen.
    • Handmatig te jailbreaken met OSX en te unlocken met AnySim op Windows maar dan wel via een omweg door te downgraden en daarna weer te upgraden.
  • 1.1.3: Verschenen op 15 januari 2008 op de jaarlijkse Macworld, bevat een verbeterde Google Maps (met GPS-achtige functie en een mogelijkheid om map- en sattelietbeeld tegelijk te tonen), de mogelijkheid om door middel van Web Clips snelkoppelingen naar websites te maken, en de mogelijkheid om de springboard iconen aan te passen.
  • 1.1.4: Verscheen op 26 februari 2008 en bevat diverse kleine verbeteringen, onder andere meer ruimte linksboven in het scherm voor de naam van de mobiele operator en een verbeterde frame-rate voor de camera.
  • 2.0: Verscheen op 11 juli 2008. Belangrijkste verbetering is ondersteuning voor Microsoft Exchange ActiveSync, ondersteuning voor push e-mail, certificaten en identiteiten, WPA2/802.1x, het opslaan van foto's van de webbrowser en verbeterde beveiligingsmaatregelen. Tevens ondersteuning voor Cisco IPsec VPN, toestelconfiguratie, wissen op afstand, mogelijkheid om PowerPoint-bijlagen in e-mailberichten te openen, lokaal opslaan van webapplicaties, ouderlijk toezicht en mogelijkheid om contacten te doorzoeken. Een andere belangrijke toevoeging is de App Store, waar je officiële applicaties van derden kunt kopen, die met de iPhone SDK zijn gemaakt.
  • 2.0.1: Verscheen op 5 augstus 2008. Belangrijkste verbetering zijn: volgens sommige gebruikers zijn de backups nu veel sneller, volgens anderen is er geen verschil. Het bladeren door contactpersonen is sneller geworden. De vertraging bij het intypen van SMS-berichten is verholpen. Het T-Mobile-logo verschijnt nu compleet in beeld (voorheen werd dit als ‘T-Mo…’ getoond). Bij het verplaatsen van iconen op je startscherm kun je nu meerdere pagina’s overslaan en meteen naar de gewenste pagina bewegen, waar je het icoon loslaat. De unlock bij iPhones met firmware 2.0 blijft intact. Je kunt dus na de update gewoon met je eigen simkaart blijven bellen.
  • 2.0.2: Verscheen op 18 augustus 2008. Bug fix release.
  • 2.1: Verscheen op 12 september 2008. Nieuwe veranderingen in deze firmware zijn: Minder fouten bij het bellen vanaf de iPhone en minder verbroken verbindingen; De batterij gaat aanzienlijk langer mee voor de meeste gebruikers; Het maken van reservekopieën in iTunes verloopt aanzienlijk sneller; Verbeterde betrouwbaarheid van e-mail, met name bij het ophalen van e-mail bij het ophalen van POP- en Exchange-accounts; Snellere installatie van programma’s van derden; Oplossingen voor het vastlopen en crashen van software als er veel programma’s van derden zijn geïnstalleerd; Verbeteringen in het ontvangen en versturen van sms-berichten; Sneller laden en doorzoeken van contactgegevens; Nauwkeurigere weergave van de sterkte van het 3G-signaal; De waarschuwing bij binnenkomende sms-berichten kan tot tweemaal toe worden herhaald; Mogelijkheid om gegevens te wissen als tienmaal een foute toegangscode wordt ingevoerd; Aanmaken van Genius-afspeellijsten.
  • 2.2: Verscheen op 21 november 2008. Deze nieuwe versie van het iPhone OS bevat de volgende vernieuwingen voor Google Maps: Ondersteuning voor straatweergave (Street View, beperkt beschikbaar in Europa, niet aanwezig op de iPod touch); Wandelroutes plannen; Locaties uitwisselen via e-mail; Adressen tonen bij geplaatste pushpins; Info over openbaar vervoer; De volgende verbeteringen zijn aangetroffen:Verbeterde opmaak van HTML e-mail in landscape-mode; Altijd zichtbaar Google-zoekveld in Safari, naast de adresbalk; Verbeterde stabiliteit en performance van Safari; App Store-links werken nu ook in Mobile Safari; Waardering geven zodra je een applicatie probeert te wissen; Podcasts in de App Store, waarbij je vanaf de iPhone direct nieuwe afleveringen kunt downloaden; Ondersteuning voor (Japanse) Emoji-iconen; Beveiligingsverbeteringen; Verbeterde geluidskwaliteit bij Visual Voicemail-berichten; Op de homebutton drukken vanuit elk ander homescreen brengt je naar het eerste homescreen; Minder fouten en afgebroken gesprekken tijdens het bellen; Autocorrectie uitschakelen!
  • 2.2.1: Verscheen op 27 januari 2009. De stabiliteit van Safari is verbeterd. Oplossing voor een probleem waarbij sommige afbeeldingen die vanuit Mail niet werden bewaard niet correct werden weergegeven in de bewaarde foto’s. Oplossing voor een probleem waarbij sommige Apple Lossless-audiobestanden (ALAC) met onderbrekingen werden afgespeeld.
  • 3.0.0: Verscheen op 17 juni 2009. Deze firmware is tegelijk uitgekomen voor de 2G, 3G en de 3GS. Het bevat o.a. een breedbeeld toetsenbord in alle applicaties, spotlight search, en een ingebouwde voicerecorder.
  • 3.0.1: Verscheen op 31 juli 2009. Deze mini-update maakt(e) de SMS-hack onmogelijk.
  • 3.1: Verscheen op 9 september 2009. Nieuw zijn 1. Springboard Bij het verplaatsen van iconen op je springboard zie je ze niet alleen wiebelen, maar je voelt ze ook trillen.2. Stembediening Na het vasthouden van de homeknop gedurende een paar seconden verschijnt de functie Stembediening (Voice Control). Dit werkt in 3.1 ook via een Bluetooth headset. Stembediening is alleen beschikbaar op de iPhone 3GS. 3. MMS-berichten Niet zo interessant voor Nederlandse gebruikers, maar voor AT&T-klanten is het mooi dat ze de MMS-functie weer standaard in de interface zien. Het werkt alleen nog niet. 4. Agenda Bij een reminder voor een afspraak, verschijnt er een pop-up in beeld. Daar staat vanaf nu ook de locatie in. 5. Video’s Bij het bijknippen van video’s kun je ook de originele, niet-bewerkte versie bewaren. Er is daarom een Save as-functie aanwezig, zodat je meerdere varianten van dezelfde bijgeknipte video kunt maken: een lange variant om op YouTube te zetten en een kort fragment om via e-mail te versturen, bijvoorbeeld. Dit geldt alleen voor de iPhone 3GS, omdat alleen die een videofunctie heeft. 6. Telefoon Kopiëren en plakken van telefoonnummers wordt mogelijk. De iPhone zet daarbij alfanumerieke telefoonnummers (bijv. 0800-BELPIZZA) om naar cijfers.
  • 3.1.2: Verscheen op 8 oktober 2009. Deze update bevat oplossingen voor problemen en verbeteringen, waaronder: Oplossing voor een sporadisch optredend probleem waarbij de iPhone niet uit de sluimerstand kan worden gehaald. Oplossing voor een periodiek optredend probleem waarbij voorzieningen van het mobieletelefoonnetwerk kunnen uitvallen en pas weer werken als de iPhone opnieuw is opgestart. Oplossing voor een probleem dat er soms toe kan leiden dat een programma bij het streamen van video vastloopt.
  • 3.1.3: Verscheen op 2 februari 2010. Deze update bevat oplossingen voor problemen en verbeteringen, waaronder: Nauwkeuriger weergave van batterijniveau op de iPhone 3GS; Oplossing voor problemen waarbij applicaties van derden niet starten; Bug opgelost waardoor applicaties crashen bij gebruik van het Japanse Kana-toetsenbord.
  • 4.0: Verscheen op 21 juni 2010. Deze nieuwe versie brengt veel nieuwe functies naar de iPhone, waaronder multitasking, folders en wallpapers. De update is bedoeld voor alle toestellen, behalve de eerste generatie iPhone en de de eerste generatie iPod touch. Meer dan 60 beveiligingsproblemen zijn verholpen in het mobiele besturingssysteem, zo blijkt uit een vrijgegeven supportdocument. Het merendeel (50) van de opgeloste problemen heeft betrekking op WebKit, de achterliggende engine van de mobiele Safari-browser.
    Een van de andere problemen leidde tot rechtstreekse toegang tot de fotobibliotheek van de gebruiker, waardoor de locatie van de gebruiker zonder expliciete toestemming achterhaald kon worden. Apple verhelpt dit probleem in iOS 4 door de introductie van een Application Sandbox. Ook werd een viertal problemen met het imageIO-framework verholpen, waarbij gemanipuleerde afbeeldingsbestanden (BMP, TIFF of JPEG) tot een beveiligingslek hadden kunnen leiden.iOS 4 verhelpt tevens een aantal foutjes in het Passcode Lock-systeem, een probleem met de Voorkeuren-applicatie en een aantal foutjes in de softwarecomponenten CFNetwork, LibSystem en libxml waardoor ongeoorloofd code uitgevoerd kon worden.
  • 4.0.1: Verscheen op 15 juli 2010. Deze update bevat de patch waarmee de mobiele signaalsterkte nauwkeuriger wordt weergegeven. Door deze update zou volgens Apple ook het veelbesproken antenne probleem opgelost moeten zijn, waarbij het aantal streepjes sterk afneemt als je de iPhone op een bepaalde manier vasthoudt.
  • 4.0.2: Verscheen 11 augustus 2010. Deze update lost het risico van de PDF Exploit op, waardoor ook gebruikers zonder jailbreak een risico liepen.
  • 4.1: Verscheen 8 september 2010. Nieuw in deze firmware zijn Game Center welke Apple’s sociale gamesnetwerkis, High Dynamic Range-fotografie (HDR), HD-video’s uploaden. Ook heeft Apple in iOS 4.1 een aantal bugs opgelost, zoals problemen met de nabijheidssensor en de Bluetooth-verbinding.
  • 4.2.1: Verscheen 22 november 2010. De nieuwe functies zijn oa AirPlay en AirPrint. Speciaal voor de iPad komen ook functies als multitasking, folders, unified inbox en Game Center beschikbaar. Niet alle functies zullen op alle toestellen beschikbaar zijn. Zo is multitasking niet aanwezig op de iPhone 3G. Vooral de iPad-gebruikers zullen erop vooruit gaan, omdat zij van iOS 3.2.1 meteen de sprong naar 4.2.1 maken en functies als multitasking, Game Center en folders krijgen. Gebruikers van een iPhone 4, iPad en de vierde generatie iPod touch kunnen na de update ook gratis gebruik maken van de Find My iPhone, iPad of iPod touch functie.
  • 4.3: Verscheen 9 maart 2011. Nieuw is o.a. Personal Hotspot, iTunes Home Sharing en de mogelijkheid om de functie van de iPad Side Switch te bepalen. Ook beschikt deze firmware over AirPlay-verbeteringen en het nieuwe Nitro JavaScript engine, waardoor JavaScript in Safari een stuk sneller laadt.
  • 4.3.1: Verscheen 25 maart 2011. Het is een zogenaamde bugfix-update, die verschillende problemen in iOS 4.3 op zou moeten lossen. Volgens Apple zou de update verschillende problemen verhelpen, waaronder problemen met de graphics op de vierde generatie iPod touch. Ook worden problemen genoemd die betrekking hebben op het activeren van en verbinden met mobiele netwerken. Mogelijk verwijst dit naar de problemen met bepaalde Vodafone-simkaarten, die iOS-apparaten lieten crashen. Daarnaast zou de batterij langer mee gaan, omdat onder firmware 4.3 er klachten waren dat de batterij snel leeg liep.
  • 4.3.2: Verscheen 14 april 2011. De update lost problemen met FaceTime en de verbinding met 3G-netwerken op. Bovendien zijn nieuwe beveiligingsmaatregelen genomen.
  • 4.3.3: Verscheen 4 mei 2011. De update bevat onder andere de volgende wijzigingen in de crowd-sourced iOS-locatiedatabase: De cache is verkleind. De cache wordt niet langer opgenomen in de iTunes-reservekopie. De cache wordt volledig verwijderd als ‘Locatievoorzieningen’ wordt uitgeschakeld.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-02-10 om 23:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-07, 15:57
trebor269 trebor269 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 1
Unhappy iphone werkt niet meer na synchronisatie met PC via outlook

Ik heb gisteren een iphone, die in de US gekocht is, met succes zowel de iphone zelf als de sim-kaart unlocked. Daarna heb ik met de laatste versie van itunes mijn contacten en agenda gesynchroniseerd. Toen ik nadien mijn iphone wilde gebruiken stelde ik vast dat hij niet meer werkte. Op het scherm is een stekker te zien die wijst naar het teken van itunes. Ik stel vast dat ik nu versie 1.1.2 (3B48b) en firmware 04.02.13_G in de iphone heb. Waarschijnlijk heeft itunes dit automatisch gedaan.
Kan iemand mij helpen om terug te keren naar de oorspronkelijke versie 1.1.1. of kent iemand een methode om mijn iphone opnieuw aan de praat te krijgen?
  #3  
Oud 21-11-07, 16:32
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Kijk in de wiki bij unlock 1.1.2 Windows
  #4  
Oud 11-12-07, 21:44
fritsy fritsy is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard

hallo idem als trebor ik heb juist hetzelfde meegemaakt en heb geen oplossing voor dit probleem daarbij krijg ik ook de vermelding dat indien ik op internet wil serven hij geen server kan vinden
kan iemand mij helpen?
  #5  
Oud 20-12-07, 13:35
jelle jelle is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Breda
Berichten: 1
Standaard

Hallo, na meerdere berichten gelezen te hebben ben ik er toch nog niet helemaal achter, ik heb een iphone gekocht die al unlocked is, op mijn board staat anysim en installer, als ik zoek op welke versie firmware ik heb kom ik verschillende dingen tegen namelijk 1.02 en 1.1.2... maar ik heb geen itunes icoon.
Moet ik nu met anysim nog wat dingen doen of met installer ? verder moet ik hem ook nog naar de nederlandse taal zien te krijgen, en mijn adresboek van mijn simkaart op de phone zien te krijgen ??
Wie kan mij helpen ?
  #6  
Oud 20-12-07, 13:41
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk bericht
Moet ik nu met anysim nog wat dingen doen of met installer ? verder moet ik hem ook nog naar de nederlandse taal zien te krijgen, en mijn adresboek van mijn simkaart op de phone zien te krijgen ??
Wie kan mij helpen ?
Firmware bekijken: settings -> general -> about of info

Nederlandse taal, zie Wiki.

Adres van Sim naar iPhone: Gebruik app SIMport, ff toevoegen in installer www.frenchiphone.com/repo en dan via installer SIMport instaleren
__________________
"We keep the Yellow flag flying high, from Beatrix to everywhere"

Laatst gewijzigd door Aapvader; 20-12-07 om 13:43.
  #7  
Oud 26-12-07, 11:30
ronnepon ronnepon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 39
Standaard welke firmware?

hallo,

ik heb iphone besteld van uit usa, maar die contactpersoon weet niet welke firmware het is.
weet soms iemand van jullie welke firmware erop staat als je nu een iphone koopt in usa?
en als het de 1.1.2 zou zijn, wanneer verwacht men een unlock ervoor?

mvg
  #8  
Oud 06-01-08, 12:28
dennis9920 dennis9920 is offline
 
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 231
Standaard

Volgens mij krijg je nu een iphone met 1.1.2 OTB maar die is dan weer niet te unlocken met software alleen met hardware zo als stealthsim enz.

voor 1.1.2 is al een software unlock.
  #9  
Oud 07-01-08, 17:13
Np21 Np21 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 30
Standaard Welke Firmware heb ik nou?

Goeiedag,

Ik heb op 1 januari een iPhone gekocht in de Apple Store in New York. Daar ben ik ook op internet op deze site terecht gekomen en gelezen dat me iPhone waarschijnlijk wel 1.1.2 is. Nu wil ik dit natuurlijk wel zeker weten. Dus iPhone aangezet en de code *3001#12345#* in Emergency Call ingevoerd. Ik heb iig 04.02.13_G. Maar nu weet ik nog steeds niet of ik 1.1.1 of 1.1.2 heb. Mijn serialnumber is 8675081KWH8. Iemand die weet hoe ik kan checken welke firmware ik heb? Heb m nog niet aangesloten op me pc btw en heb ook geen draadloos internet.

Alvast bedankt,

Nick
  #10  
Oud 12-01-08, 16:42
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

@ Np21
je iPhone is Firmware 1.1.2


en dan heb ik nog een vraag:

stel je voor dat er een firmware update besickbaar is naar 1.1.3..


kan ik dan mijn iPhone updaten naar 1.1.3 en dat alles nog gewoon werkt of is het zo dat er opnieuw gejailbreaked of iets dergelijks moet worden?

ik hoorde dat ik het gewoon kan updaten zonder proble(e)m(en)
(omdat ik een TurboSim gebruik) maar wil het toch even zeker weten.
  #11  
Oud 21-01-08, 22:41
offline99 offline99 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Np21 Bekijk bericht
Goeiedag,

Ik heb op 1 januari een iPhone gekocht in de Apple Store in New York. Daar ben ik ook op internet op deze site terecht gekomen en gelezen dat me iPhone waarschijnlijk wel 1.1.2 is. Nu wil ik dit natuurlijk wel zeker weten. Dus iPhone aangezet en de code *3001#12345#* in Emergency Call ingevoerd. Ik heb iig 04.02.13_G. Maar nu weet ik nog steeds niet of ik 1.1.1 of 1.1.2 heb. Mijn serialnumber is 8675081KWH8. Iemand die weet hoe ik kan checken welke firmware ik heb? Heb m nog niet aangesloten op me pc btw en heb ook geen draadloos internet.

Alvast bedankt,

Nick
Dan is heeft je Iphone firmware 1.1.2, week 50 (867xx81KWH8).
Firmware eneventuele jailbreak info etc. kan je vinden op: iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows
1.1.2 is helaas nog niet te unlocken (althans, versie vanaf week 45) ((
  #12  
Oud 23-01-08, 15:58
nlbears nlbears is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Barendrecht
Berichten: 23
Standaard niet unlocken ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door offline99 Bekijk bericht
Dan is heeft je Iphone firmware 1.1.2, week 50 (867xx81KWH8).
Firmware eneventuele jailbreak info etc. kan je vinden op: iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows
1.1.2 is helaas nog niet te unlocken (althans, versie vanaf week 45) ((

Voor alle duidelijkheid, is wel te UNLOCKEN maar niet SIMLOCK vrij te maken d.m.v. patch, crack of software !

Unlocken = Jailbreaken

"de telefoon moet je UNLOCKEN om hem daarna SIMLOCK vrij te gebruiken"
  #13  
Oud 26-01-08, 21:28
batalhador's schermafbeelding
batalhador batalhador is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 269
Standaard

EDIT
Gebruik de zoekfunctie van het forum. Deze vraag is al meerdere malen beantwoord.


Laatst gewijzigd door Nikooos; 26-01-08 om 21:39.
  #14  
Oud 03-02-08, 20:19
LiGr LiGr is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

Hallokes iedereen,
Ik ben nieuw hier. Ik heb zonet een iphone gekregen. Nu heb ik die test gedaan om te weten welke firmware ik heb. Ik heb iig04.02.13._G. Serienr 87801SE2WH8. Dus denk ik dat het 1.1.2 is.Mr hier boven staat enkel handleiding vr Windows gebruiker.Is er ook handleiding vr Mac? Alvast mercikes..
  #15  
Oud 14-02-08, 17:26
ApleJack's schermafbeelding
ApleJack ApleJack is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar ApleJack
Standaard

Hallo allemaal mischnis it al eens beantwoord maar ik kan de juiste oplossing maar niet vinden ik heb een iphone 1.1.2 gedowngrade naar 1.1.1
de boothloader is : 4.6_m3s2
modem 04.02.13_G
serienummer : 83751SAQWH8
de iphone werkt maar met anysim 1.2.1 krijg ik hem niet simlockvrij op een kpn sim
mischn kan iemand mij helpen
sjaak
  #16  
Oud 27-02-08, 11:59
madmark madmark is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 72
Standaard

http://appldnld.apple.com.edgesuite....2_Restore.ipsw

De nieuwe link voor FW 1.1.4
  #17  
Oud 03-03-08, 10:14
glitter glitter is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

ik kan mijn UK iphone 16 Gb ook niet werkend krijgen, wat precies te doen? heb geprobeerd via ziphone alles aan de gang te krijgen maar krijg steeds de melding om alles te herstellen...
  #18  
Oud 09-03-08, 01:43
toketino toketino is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: merksem
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar toketino
Standaard

ik heb versie 04.04.05_G heb dus stomweg op de eerste dag dat ik hem gekregen had voor b-day, hem al geupdate! verschrikkelijk , kan niks meer doen wat nu?
  #19  
Oud 11-03-08, 16:24
jose jose is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: schiedam
Berichten: 26
Standaard

ziphone dowloaden itunes uitdoen mapje openen do it all aanklikken start en niks meer doen succes
  #20  
Oud 12-03-08, 14:25
lekzzz lekzzz is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Vandaag m'n 16gb binnen gekregen, ik heb dus op zich wel door hoe ik moet gaan unlocken e.d. maar nu als ik m'n iPhone aansluit is deze alleen als icoon zichtbaar en dat hij oplaad. Verder dus helemaal geen scherm of wat dan ook. Alleen maar heel groot iPhone in het midden van het iTunes scherm. Wat moet ik doen om hem wel zichtbaar te krijgen

Laatst gewijzigd door lekzzz; 12-03-08 om 14:53.
 


« Safari | Batterij »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 18:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 21:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32.