//

MMS

MMS discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) benm.at werkt niet voor Vodafone. Hij vult dan web.vodafone ipv live.vodafone in. Ik heb dit aangepast en alle data werkt, alleen mms werkt niet op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 21-06-09, 11:41
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

benm.at werkt niet voor Vodafone. Hij vult dan web.vodafone ipv live.vodafone in. Ik heb dit aangepast en alle data werkt, alleen mms werkt niet op mn 1st gen. Iemand tips?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 21-06-09, 19:02
peerke63 peerke63 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik begrijp het niet helemaal...
Ik heb netjes ge-uodate naar FW3.0
Ik zie bij een nieuw op te stellen berichtje óók het foto-icoontje en kan ene fotootje selecteren.
Echter ik krijg telkens de foutmelding dat het bericht niet kon worden verzonden.
Bij "instellingen>algemeen>netwerk" zie ik alleen staan "Schakel 3G in (gedaan), Dataroaming (uit), VPN (niet geconfigureerd) en Wi-Fi (uit).
Verder kan ik er niets instellen.....

Waar moet ik dan instellingen invoeren voor MMS? geen idee...

Iemand anders wél?

Ben benieuwd

Grtz.
P
  #143  
Oud 21-06-09, 19:58
Hammertime's schermafbeelding
Hammertime Hammertime is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rheden
Berichten: 98
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerke63 Bekijk bericht
Ik begrijp het niet helemaal...
Ik heb netjes ge-uodate naar FW3.0
Ik zie bij een nieuw op te stellen berichtje óók het foto-icoontje en kan ene fotootje selecteren.
Echter ik krijg telkens de foutmelding dat het bericht niet kon worden verzonden.
Bij "instellingen>algemeen>netwerk" zie ik alleen staan "Schakel 3G in (gedaan), Dataroaming (uit), VPN (niet geconfigureerd) en Wi-Fi (uit).
Verder kan ik er niets instellen.....

Waar moet ik dan instellingen invoeren voor MMS? geen idee...

Iemand anders wél?

Ben benieuwd

Grtz.
P
Zelfde probleem hier.. Ik had na de clean install van 3.0 nog wel dat camera icoontje in de messages applicatie. Maar na de configuratie en jailbreak is deze ineens verdwenen... Ook kan ik de instellingen nergens invoeren..
  #144  
Oud 28-06-09, 13:38
Gicha Gicha is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb sind gisteren een nieuwe 3Gs 16GB, werkt mms niet, gebruik ik m'n oude kaart doet hij het wel, vreemd, toch? De instellingen kun je ook idd niet veranderen.

Heeft iemand een verklaring, of een oplossing?

Alvast bedankt!
  #145  
Oud 29-06-09, 09:39
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

Mobile preview is niet nodig icm swirly

wel moet er de prijs van 12 dollar vermeld worden.
  #146  
Oud 29-06-09, 18:54
jdefockert jdefockert is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het aan het werk voor Telfort Sim Only door eerst de gegevens handmatig in te voeren en daarna te rebooten (zie Wiki) en daarna de tethering IPCC file te downloaden met Safari http://www.smartersoft.nl/tether/tet...t.mobileconfig.
Mijn iPhone 2G maakt nu echter wel een soort modem geluiden....
  #147  
Oud 01-07-09, 23:55
thijsvh thijsvh is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hammertime Bekijk bericht
Zelfde probleem hier.. Ik had na de clean install van 3.0 nog wel dat camera icoontje in de messages applicatie. Maar na de configuratie en jailbreak is deze ineens verdwenen... Ook kan ik de instellingen nergens invoeren..
Hier ook, met een TMNL abo
  #148  
Oud 10-07-09, 13:36
hiker hiker is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Een en ander werkt nu toch anders op de 3G-S. Een filmpje opnemen met de 3GS is een fluitje van een cent.

Wel duur een MMS-versturen, € 0,50 per MMS bij T-Mobile

Gewoon een videootje uploaden via de Iphone 3GS naar Youtube (super eenvoudig) of een foto toevoegen aan je email of twitter kost niks binnen het abo.
Waarom zou je dan de MMS-functie gebruiken?

Laatst gewijzigd door hiker; 10-07-09 om 13:53.
  #149  
Oud 12-07-09, 12:02
Just8KB8 Just8KB8 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Hoi allemaal,

ik heb mijn iPhone 1.0 8Gb geupdate naar FW3.0 via iTunes en daarna ge-jailbreaked met Redsn0w. Daarna heb ik hem gesynchroniseerd met een backup van een maand geleden (FW2.2) via iTunes zodat ik al mijn settings, snelkoppelingen, enz. zou terugkrijgen. Mijn carrier is NL KPN (dus geen Hi).

Ik heb wat programma's geinstalleerd via iTunes (spelletjes enzo) maar ik verwacht niet dat dit problemen kan geven. Ik heb wel via Cydia SBSettings + thema en een mooi uitziend KPN logo geïnstalleerd.

Daarna ging ik kijken naar mijn berichten om te zien of ik nu kon MMS-en maar ik zie geen foto-icoontje. Ik heb mijn eigen telefoonnummer ingevoerd bij Phone > My Number, ik heb via help.benm.at het KPN profiel geinstaleerd, ik heb gekeken bij Settings > General > Network maar daar zie ik alleen maar Data Roaming (On/Off), VPN en Wi-Fi configuratie opties (dus geen MMS opties).

Kortom, ik krijg MMS niet aan de praat. Ik weet niet wat ik moet doen en waar ik het moet zoeken. Dus als iemand het wel weet en mij op weg kan helpen... Alvast bedankt!
  #150  
Oud 12-07-09, 13:52
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Just8KB8 Bekijk bericht
Hoi allemaal,

ik heb mijn iPhone 1.0 8Gb geupdate naar FW3.0 via iTunes en daarna ge-jailbreaked met Redsn0w. Daarna heb ik hem gesynchroniseerd met een backup van een maand geleden (FW2.2) via iTunes zodat ik al mijn settings, snelkoppelingen, enz. zou terugkrijgen. Mijn carrier is NL KPN (dus geen Hi).

Ik heb wat programma's geinstalleerd via iTunes (spelletjes enzo) maar ik verwacht niet dat dit problemen kan geven. Ik heb wel via Cydia SBSettings + thema en een mooi uitziend KPN logo geïnstalleerd.

Daarna ging ik kijken naar mijn berichten om te zien of ik nu kon MMS-en maar ik zie geen foto-icoontje. Ik heb mijn eigen telefoonnummer ingevoerd bij Phone > My Number, ik heb via help.benm.at het KPN profiel geinstaleerd, ik heb gekeken bij Settings > General > Network maar daar zie ik alleen maar Data Roaming (On/Off), VPN en Wi-Fi configuratie opties (dus geen MMS opties).

Kortom, ik krijg MMS niet aan de praat. Ik weet niet wat ik moet doen en waar ik het moet zoeken. Dus als iemand het wel weet en mij op weg kan helpen... Alvast bedankt!
Volgens mij had je je iets beter moeten inlezen op dit forum...
Dan had je namelijk al talloze malen kunnen lezen dat MMS niet werkt op de Iphone 1G met OS 3.0; dit werkt alleen op de 3G en 3GS. Het schijnt dat je MMS wél werkend kunt krijgen op de Iphone 1G met bepaalde programmaatjes die je via jailbreak kunt installeren.
FF zoeken hier op de site...
  #151  
Oud 12-07-09, 14:03
Just8KB8 Just8KB8 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Ondanks dat ik alles wel ongeveer gelezen heb was dat me ontschoten blijkbaar. Dus niet via FW3.0 MMS op 1G maar wel met die programma's. K thnx, got it.
  #152  
Oud 30-07-09, 21:40
Deacon Deacon is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Hurdegaryp
Berichten: 23
Standaard

Ik heb zinds kort de Iphone 3GS.

Ik heb T-mobile,
En ik kreeg vandaag een MMS. En tot mijn verbazing.. Kan ik die niet eens in het bericht zien.
Ik krijg een inlog code, en dan moet ik op T-mobile site inlogge om die MMS te zien..

Dat vind ik zwaar triest..

Iemand die daar iets tegen weet?
  #153  
Oud 31-07-09, 20:53
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Instellingen MMS bij Vodafone:

* Druk op het "Startscherm"
* Kies "Instellingen" -> "Algemeen" -> "Netwerk" -> "Mobiel Datanetwerk -> "MMS""
* APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
* MMS proxy: 192.168.251.150:8799
* MMS size: 300000
* MMS UA: leeg laten
* Keer terug naar het beginscherm
  #154  
Oud 31-07-09, 23:09
Deacon Deacon is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Hurdegaryp
Berichten: 23
Standaard

Jammer genoeg heb ik T-Mobile..
  #155  
Oud 02-08-09, 13:38
Ferdi78 Ferdi78 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Ook bij mij werkt MMS vanaf het begin niet (op de 3GS 16GB). Ontvangen wel, afbeelding mooi in de app zelf, maar verzenden niet. Paar keer met T-Mobile gebeld, alle aangedragen oplossingen werkten niet (netwerkinstellingen, mms naar 1300, zelfs lijstjes die ik zelf op internet vond werden voorgelezen). En ze waren verbaasd dat er meer mensen last van hadden. Na lang volhouden dat geen enkele oplossing werkt, is er een case aangemaakt. Afwachten maar (?)...

Gr. Ferdi

Laatst gewijzigd door Ferdi78; 02-08-09 om 13:41.
  #156  
Oud 02-08-09, 15:24
hean hean is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

hallo, heb de instellingen van de HI site in mijn iphone3gs ingesteld en krijg nu steeds de melding dat ik mijn telefoon nr in moet voeren in mijn telefoon, als ik dit gedaan heb, en ik druk op bewaar en ga weer naar berichten vraagt hij dit continu. weet iemand wat dit is?
  #157  
Oud 03-08-09, 16:39
roytje1981's schermafbeelding
roytje1981 roytje1981 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
Instellingen MMS bij Vodafone:

* Druk op het "Startscherm"
* Kies "Instellingen" -> "Algemeen" -> "Netwerk" -> "Mobiel Datanetwerk -> "MMS""
* APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
* MMS proxy: 192.168.251.150:8799
* MMS size: 300000
* MMS UA: leeg laten
* Keer terug naar het beginscherm
Heb dat allemaal ingevuld.. even opnieuw opstarten en werken... thnx man!
  #158  
Oud 03-08-09, 17:25
zepperd zepperd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard MMS via T-Mobile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deacon Bekijk bericht
Jammer genoeg heb ik T-Mobile..
Bij mij werkt alles.
Heb eerst instellingen gewijzigd door de instellingen naar mijn email dat ik op de iPhone gebruik te laten sturen. Instellingen via .mobilconfig Generator by iPhone-notes.de
Nadat je de instellinge via de email geaccepteerd hebt, wordt er in je instellingen -> algemeen -> netwerk "internet tethering" toegevoegd.
Daarna wis je de instellingen weer via instellingen -> algemeen -> netwerk -> profiel
Dan werkt alles.
Bij mij althans.

Succes
  #159  
Oud 15-09-09, 22:46
stiffmeister007 stiffmeister007 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben radeloos.

Ik heb een iPhone met een jailbreak en firmware 3.0.1 en wil graag mms verzenden.

Bij mij is het probleem dat ik bij setting~algemeen~netwerk~geen kopje mobiel datanetwrk heb staan waar ik de gegvens van apn kan ingeven.

Ik heb bij berichten als ik een sms wil versturen linksonder Bij de balk waar je de tekst moet invoeren een klein rondje met een fototoestel erin waarbij je foto's kunt invoeren maar als ik dan op versturen druk komt er boven een balk met versturen en blijft hij hier op ongeveer 90% hangen en komt er daarna een foutmelding dat het bericht niet verstuurd is

kon iemand me maar helpen.
  #160  
Oud 16-09-09, 09:31
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stiffmeister007 Bekijk bericht
Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben radeloos.

Ik heb een iPhone met een jailbreak en firmware 3.0.1 en wil graag mms verzenden.

Bij mij is het probleem dat ik bij setting~algemeen~netwerk~geen kopje mobiel datanetwrk heb staan waar ik de gegvens van apn kan ingeven.

Ik heb bij berichten als ik een sms wil versturen linksonder Bij de balk waar je de tekst moet invoeren een klein rondje met een fototoestel erin waarbij je foto's kunt invoeren maar als ik dan op versturen druk komt er boven een balk met versturen en blijft hij hier op ongeveer 90% hangen en komt er daarna een foutmelding dat het bericht niet verstuurd is

kon iemand me maar helpen.
Via kpn kan het ook nog niet zover ik heb begrepen. Er is nog een topic over waar beschreven staat hoe je via BenM website het mobiele datanetwerk van kpn erop kan zetten, maar ik kom hier ook niet verder mee en blijf met versturen op het laatste stukje ook steeds hangen.
 


« Muziek | Repareren »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MMS Hazet iPhone algemeen 3 28-06-10 08:44
3.0 en MMS wvy Orange 9 30-06-09 01:07
MMS in 3.0 DutchVince iPhone algemeen 0 17-06-09 22:05
MMS op 3.0 GM Remcoblaakman Archief 2 10-06-09 15:20
mms Wille69 Archief 1 12-06-08 23:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:52.