//

SMS [Software]

SMS [Software] discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoeveel sms'jes kan je opslaan in de Iphone? ik heb nu een sony ericsson en na 200 ontvangen, verzonden opgeslagen berichten geeft hij de melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 21-10-09, 22:45
matlux matlux is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

hoeveel sms'jes kan je opslaan in de Iphone? ik heb nu een sony ericsson en na 200 ontvangen, verzonden opgeslagen berichten geeft hij de melding sms-geheugen vol is dit iets wat ook op de iphone het geval is of is het ongelimiteerd?

bedankt!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 21-10-09, 22:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matlux Bekijk bericht
hoeveel sms'jes kan je opslaan in de Iphone? ik heb nu een sony ericsson en na 200 ontvangen, verzonden opgeslagen berichten geeft hij de melding sms-geheugen vol is dit iets wat ook op de iphone het geval is of is het ongelimiteerd?

bedankt!
Ik veronderstel tot je geheugen vol is. Dus dat zullen er wel enkele zijn als je bijvoorbeeld 8GB geheugen hebt.
  #143  
Oud 30-11-09, 17:10
robdejong robdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard sms ontvangen

is er een programma voor sms waardoor je het geluid vaker kunt laten horen dan het standaard drie maal ?
  #144  
Oud 30-11-09, 20:52
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robdejong Bekijk bericht
is er een programma voor sms waardoor je het geluid vaker kunt laten horen dan het standaard drie maal ?
Ik vrees dat je zal moeten jailbreaken daarvoor
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #145  
Oud 30-11-09, 21:20
ReneK ReneK is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 20
Standaard

dat wil ik ook wel weten of je meer dan 3x een waarschuwing er op kan zetten met een progamma en ik heb een jailbreak er op

Laatst gewijzigd door ReneK; 30-11-09 om 21:23.
  #146  
Oud 30-11-09, 22:08
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReneK Bekijk bericht
dat wil ik ook wel weten of je meer dan 3x een waarschuwing er op kan zetten met een progamma en ik heb een jailbreak er op
Notifier of StatusNotifier kan dat geloof ik.
  #147  
Oud 07-01-10, 22:56
Orbi Orbi is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Jongens...
Waarom hebben jullie een jailbreak uitgevoerd eigenlijk, als je toch niet weet wat je ermee aan moet en hoe je in je iPhone mappen komt, etc.? Sorry hoor, blijf alsjeblieft weg uit die /System/ map... Beter nog: maak je jailbreak ongedaan, als je toch van niks weet! Grote kans dat het fout gaat uit onwetendheid en dan heb je dadelijk een iBrick en is het huilen. Ik denk dat die kans ERG groot aanwezig is bij jullie. Sorry, you're on your own, bij het zelfstandig verknallen van je iPhone ga ik in ieder geval niet helpen. Verdiep je eerst maar eens in hoe je bij je iPhone bestanden komt. Gebruik de zoekfunctie, er is al heel veel leesvoer aanwezig op dit forum. Echt, verdiep je eerst! En toch een tip: denk aan de veiligheid, als je externe toegang creeert!!! Een ander kan er ook zo in/op, zonder je medeweten, als je hier niet juist mee omgaat. Zie de "hack" van laatst...

EDIT
Lees vooral dit (windows) of dit (Mac)!

Ik heb een 3GS en heb een groep staan vn de ouders van mijn volley ploeg dat ik train! Ik moet vaak een sms zenden met afspraak voor vertrek naar matchen. Allen moet ik dan telkens uit de groep één voor één de ouders toevogen. Kan dit ook op een manier zoals bij een gewone gsm dat je direct eeen ganse groep selecteerd en kan verzenden? Heb mu suf gezocht op dit forum maar hier niks over terug gevonden!

Laatst gewijzigd door Orbi; 08-01-10 om 09:12.
  #148  
Oud 09-01-10, 13:46
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orbi Bekijk bericht
Ik heb een 3GS en heb een groep staan vn de ouders van mijn volley ploeg dat ik train! Ik moet vaak een sms zenden met afspraak voor vertrek naar matchen. Allen moet ik dan telkens uit de groep één voor één de ouders toevogen. Kan dit ook op een manier zoals bij een gewone gsm dat je direct eeen ganse groep selecteerd en kan verzenden? Heb mu suf gezocht op dit forum maar hier niks over terug gevonden!
Ik zie geen verband tussen jouw bericht en mijn bericht van meer dan een jaar geleden!?

Maar ik heb wel een mogelijke oplossing voor je probleem.
Het is niet 1-2-3 mogelijk om een hele groep direct te selecteren voor 1 groepssms. De combinatie BiteSMS en ABContacts (beide te vinden in Cydia, dus je hebt er een jailbreak voor nodig) schijnt dit wel mogelijk te maken. De standaard SMS.app kan dit niet, daarvoor moet je steeds op het +je drukken om 'n contact toe te voegen als geadresseerde. Maar eenmaal dat je dat gedaan hebt, kun je die groepssms hergebruiken voor een volgende keer. Biedt jou dat misschien een soort van oplossing?
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
  #149  
Oud 10-01-10, 00:58
Orbi Orbi is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 7
Standaard

Ja idd er geen verband.
Dus de oplossing is er wel indien ik een jailbreak doe!
Ik heb nu wel de 3Gs met laatste software. Ik vind wel nergens de juiste en nodige info om die jailbreak te doen!
Weet jij hier meer over?
Grts Orbi
  #150  
Oud 10-01-10, 01:18
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Gebruik de zoekfunctie rechtsbovenaan a.u.b...
Staat meer dan genoeg beschreven over jailbreaken en evt. unlocken. Dit hele forum en weblog dankt er (sinds 3 jaar) zelfs zijn bestaan aan... Dus echt goed gezocht kun je niet hebben.
Enkele zoektermen om je toch op weg te helpen:
jailbreak
unlock
custom firmware 3.1.2
PwnageTool
BlackRa1n
BlackSn0w

Oh, en mogelijk krijg je hiermee te maken (afhankelijk of je 3GS van na week 40 van 2009 is): tethered jailbreak

Succes! Je komt er wel uit.

/edit:
Misschien heb je eroverheen gelezen, of verkeerd begrepen, maar dit biedt sowieso een oplossing met de Apple SMS.app: "die groepssms hergebruiken voor een volgende keer" oftewel maak en verstuur 1x een groepssms voor je club en bewaar die. Bij de volgende keer hoef je alleen maar een "reactie" te geven op je eigen groepssms en je iPhone zal het weer sturen naar alle geadresseerden. Die club van sporters verandert toch niet iedere week?

Laatst gewijzigd door Buur; 10-01-10 om 01:26.
  #151  
Oud 05-02-10, 11:26
andrea.christ andrea.christ is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

krijg regelmatig smsjes uit duitsland (in het duits) en daar wordt sinds oktober de letter ü vervangen door de ß en de ß dan weer door een spatie?????
had dit probleem in het begin niet is vlgs mij na upgrade 3.1.2 ontstaan
iemand die hier een oplossing voor heeft?
thnx alvast
  #152  
Oud 26-02-10, 22:47
Nancke Nancke is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

heeft er al iemand geprobeerd de bubbel's van je sms'jes te veranderen? Want ze geve daar weining uitleg over.
  #153  
Oud 26-02-10, 22:56
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nancke Bekijk bericht
heeft er al iemand geprobeerd de bubbel's van je sms'jes te veranderen? Want ze geve daar weining uitleg over.
Dat kan je als je iphone jailbreakt maar dat heb je nog niet volgens je profiel staat genoeg over te vinden op forum https://forum.iculture.nl/f28/i...rschieten.html
  #154  
Oud 04-03-10, 04:00
sybian sybian is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: ljouwert
Berichten: 23
Standaard

is er een app waarmee ik naar een groep kan snsen, zonder mn iphone gejailbroken te moeten hebben?
  #155  
Oud 01-05-10, 18:05
pvanvugt pvanvugt is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

@sybian: Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ik wil mijn iPhone niet jailbraken om alleen dat te kunnen.
  #156  
Oud 03-09-10, 21:32
Xandra00 Xandra00 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik krijg sinds kort geen melding meer van smsjes of gemiste oproepen. Hoor wel een geluidje, maar krijg geen blauw scherm met afzender van sms of gemiste oproep. Als ik de iphone ontgrendel, zie ik wel bij het icoontje dat ik een nieuw bericht heb. Zeer irritant! Weet iemand hoe ik dit moet fixen? Graag een reactie! Alvast bedankt!
  #157  
Oud 03-09-10, 23:37
Arienne Arienne is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb net deze week mijn iphone 4 gekregen, nou ontvang ik van bepaalde personen helemaal geen sms maar hij kan mij wel bellen????
  #158  
Oud 04-09-10, 12:34
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xandra00 Bekijk bericht
Ik krijg sinds kort geen melding meer van smsjes of gemiste oproepen. Hoor wel een geluidje, maar krijg geen blauw scherm met afzender van sms of gemiste oproep. Als ik de iphone ontgrendel, zie ik wel bij het icoontje dat ik een nieuw bericht heb. Zeer irritant! Weet iemand hoe ik dit moet fixen? Graag een reactie! Alvast bedankt!
Instellingen > Berichten > Toon voorvertoning (>aanzetten)

/edit:
Tenminste, daar zit het in iOS4.0.1; ik zie dat je nog 3.0 gebruikt. In 3.0 zal het (Toon voorvertoning) ongeveer op dezelfde plek zitten, ik herinner me dat niet meer.

Laatst gewijzigd door Buur; 04-09-10 om 12:39.
  #159  
Oud 05-09-10, 12:11
A.C.Martens A.C.Martens is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard underline nummers

Hallo,

regelmatig krijg ik mailtje of sms berichten waar telefoonnummers of tijden underlined zijn zodat ze direct gebruik kunnen worden bij een activiteit aanmaken.
Heeft iemand een idee hoe je zoiets insteld?

Fonzz
  #160  
Oud 05-09-10, 12:15
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Hoe bedoel je? Instellen dat je het niet meer ziet? Dat kan namelijk niet.
 


« Reboot | Safari »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang jaapdeknaap iPhone algemeen 2 16-03-10 12:31
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software joey35 Archief 1 07-02-10 23:34
Kwaadaardige software via SMS? BartB Chat en geruchten 2 03-07-09 18:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.