//

Backup files (handmatig)

Backup files (handmatig) discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje want ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Ik wil windows 7 op me laptop gaan draaien, maar mijn iphone wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 04-05-09, 20:07
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Vraagje want ik kan door de bomen het bos niet meer zien.

Ik wil windows 7 op me laptop gaan draaien, maar mijn iphone wordt nu gerepareerd c.q. ik krijg nu een nieuwe. Maar me back up staat dus in iTunes. Hoe krijg ik die van iTunes op een externe harde schijf en dan weer terug in iTunes?

Dank
__________________
Spelfouten zijn voor rekening van de lezer(es)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 20-06-09, 18:52
michelp michelp is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard

Ook je ipa files die je met Appulous heb gedownload kan je backuppen.

private/var/mobile/library/Downloads
  #63  
Oud 26-06-09, 18:07
Max Max is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

ik heb handmatig een backup van me sms gemaakt.

Teruggezet nu ik FW3.0 heb. Echter kan sms blijft leeg. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen. Met alle eerdere firmwares werkte dit wel.

Zelfde is met Calender en addresbook. Blijft leeg
  #64  
Oud 29-06-09, 22:40
FijNTJe FijNTJe is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wijdewormer
Berichten: 24
Standaard

Hmm ik wil heel graag mn contacten back uppen of op mn sim zetten. Want ik heb dit weekend Cydia erop gezet en alles was weg.. Ik weet echt niet hoe ik bij de mappen kom!?
Want als ik via mn pc in mn iPhone kom dan zie ik alleen de foto's en verders niets...

wie o wie kan me helpen? want mn vriend wil ook Cydia op zn iPhone zetten maar hij heeft belangrijkere nummers en die mogen echt niet kwijt raken. :S

Gr,

Sylvana
  #65  
Oud 04-07-09, 12:45
SuperIphone SuperIphone is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal, ik heb een vraagje! Ik heb op dit moment FW 3.0 maar heb problemen met itunes dat mijn telefoon niet kan herkennen, ik wil mijn telefoon restoren en instellen ALS NIEUW TELEFOON. maar ik wil mijn smsjes niet kwijt, kan ik sms.db nu kopieren en na restore jailbreaken en terugzetten?

alvast bedankt
  #66  
Oud 06-07-09, 19:38
IceTiger IceTiger is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk bericht
ik heb handmatig een backup van me sms gemaakt.

Teruggezet nu ik FW3.0 heb. Echter kan sms blijft leeg. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen. Met alle eerdere firmwares werkte dit wel.

Zelfde is met Calender en addresbook. Blijft leeg
Je kunt een sms.db die is gemaakt in fw 2.2.1 niet terug zetten in fw 3.0 dit omdat de database is gewijzigd om mms mogelijk te maken. iTunes zet na de update van 2.2.1 naar 3.0 de database om.

Wat je kunt doen is:
1. Je iphone restoren met iTunes 8.1 naar 2.2.1 dan de database op je telefoon zetten, iTunes een reserve kopie van je telefoon laten maken, updaten naar 3.0 en iTunes je reserve kopie terug laten zetten.
2. Zelf een database maken, kijk hier voor de uitleg.
__________________
[Iphone 4S 16GB Zwart][Jailbroken][Italiaans Fabriek af unlocked]
  #67  
Oud 06-07-09, 19:43
Max Max is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

thanks!

Gaan we dat eens proberen
  #68  
Oud 05-01-10, 20:44
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard backup files(handmatig)

hoi luitjes allemaal hier,
ik heb een vraagje. ik heb een 3G 16 GB en wil hem helemaal restoren in dfu mode omdat ik hem als nieuw wil gaan gebruiken,naar mijn mening loopt het niet lekker meer.als ik ben dus bang dat als ik mijn reserve copie van iTunes terrug zet dat alle rotzooi ook weer meekomt met de backup.ik lees dus op pagina 1 hoe je dat kan doen in ssh , en lees dus ook dat bestands namen zijn gewijzigd in de nieuwere software updates . is het dan ook zo dat ik de mappen (agenda,kalender,notes etc)
ergens anders of onder een andere naam moet zoeken ?
zou hel graag hierop een reactie wileen ziet
vrgr en vast bedankt.
  #69  
Oud 09-02-10, 08:03
ApleJack's schermafbeelding
ApleJack ApleJack is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar ApleJack
Standaard

Hallo allemaal, ik heb een vraagje, ik kon m zo snel niet vinden hier.
Ik krijg straks nieuwe Iphone 3GS heb nu nog een eerste generatie iphone de eerste dus geupgrade naar 3.0
nu wil ik mijn backup van mn oude naar de nieuwe verplaatsen, is dit mogelijk ??
alvast bedankt
  #70  
Oud 09-02-10, 08:32
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ApleJack Bekijk bericht
Hallo allemaal, ik heb een vraagje, ik kon m zo snel niet vinden hier.
Ik krijg straks nieuwe Iphone 3GS heb nu nog een eerste generatie iphone de eerste dus geupgrade naar 3.0
nu wil ik mijn backup van mn oude naar de nieuwe verplaatsen, is dit mogelijk ??
alvast bedankt
Dat is zeker mogelijk.
Als je straks je nieuwe hebt geactiveert in iTunes , dan gaat iTunes je vragen als je het als een nieuwe iPhone wil synchroniseren of als je een backup er op wil zetten. Nou in jou geval moet je dan kiezen voor je lafste backup. Let daarbij op de datum.
Succes
  #71  
Oud 09-02-10, 08:59
ApleJack's schermafbeelding
ApleJack ApleJack is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar ApleJack
Thumbs up

ok bedankt ik ga t proberen zodra ik hem heb
blijven dan de prog etc van de 3GS die er opstaan niet vanaf ??

alvast bedankt
  #72  
Oud 09-02-10, 09:53
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ApleJack Bekijk bericht
ok bedankt ik ga t proberen zodra ik hem heb
blijven dan de prog etc van de 3GS die er opstaan niet vanaf ??

alvast bedankt
iTunes zal alles weer voor jou erop zetten ,behalve jailbreak programma's inclusief cydia en ook geen illegale programma's (apps)
wat je nu kan doen is ga naar cydia en installeer appbackup en maak dan een backup van je cydia programma's. Als je cydia weer hebt straks op je nieuwe iPhone , dan zet jedan je cydia backup terrug.
En om je andere apps terrug erop te zetten , moet je dat even googlelen en of op YouTube kijken. Dat hier bespreken is niet toegestaan.
Succes

Laatst gewijzigd door floa1512; 09-02-10 om 10:00.
  #73  
Oud 12-02-10, 07:45
ApleJack's schermafbeelding
ApleJack ApleJack is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar ApleJack
Standaard

Bedankt het is gelukt !!, alleen cydia programma kan er niet op het is een officieele iphone 3gs simlock vrij gemaakt door aple.
en aangezien het bedrijfs mob is mag k hem niet jailbreaken
een ieder bedankt voor de reactie op deze vraag.
  #74  
Oud 12-02-10, 08:51
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ApleJack Bekijk bericht
Bedankt het is gelukt !!, alleen cydia programma kan er niet op het is een officieele iphone 3gs simlock vrij gemaakt door aple.
en aangezien het bedrijfs mob is mag k hem niet jailbreaken
een ieder bedankt voor de reactie op deze vraag.
Officieel mogen we van Apple geen van allen jailbreaken. Wel jammer voor jou dan dat je het maar zo zal laten. Maar tog veel plecier ermee.
  #75  
Oud 17-11-10, 23:02
misslucy misslucy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik zou graag willen weten hoe ik in bestaande backups een sms-bericht van eerder dit jaar kan opzoeken. Ik vind wel de locatie op mijn harde schijf, maar de bestanden zijn vervolgens niet te openen. Weet iemand of en zo ja hoe ik daarbij kan komen? Dank!
  #76  
Oud 26-12-10, 15:15
redhead redhead is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misslucy Bekijk bericht
Ik zou graag willen weten hoe ik in bestaande backups een sms-bericht van eerder dit jaar kan opzoeken. Ik vind wel de locatie op mijn harde schijf, maar de bestanden zijn vervolgens niet te openen. Weet iemand of en zo ja hoe ik daarbij kan komen? Dank!
Ik gebruik daarvoor MobileSyncBrowser
MobileSyncBrowser | View and Recover your iPhone data

Heb er wel ooit een plus licentie voor gekocht, weet ff niet of met de gratis versie een sms bericht kan vinden.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps handmatig backup maken (hoe?) gon1234abcd Desktop-applicaties 3 09-08-10 15:41
iTunes Backup handmatig uitpakken en kopieren mogelijk? borgqueenx iTunes 2 26-06-10 20:43
Backup files iPhone watcher iPhone algemeen 0 16-09-09 00:24
sms en notes backup zonder manueel files te copieren vanessa Unlock [archief] 8 19-05-08 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.