//

Jailbreak

Jailbreak discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg een 1604 error en moest herstellen met originele 3.1 Iemand enig idee?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 03-10-09, 03:03
mandraker mandraker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik krijg een 1604 error en moest herstellen met originele 3.1

Iemand enig idee?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 03-10-09, 14:40
twetter99 twetter99 is offline
• iOS 4.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

ik vind geen iphone.ipsw 3.1 file voor generatie 1 iphone in je verwijzing. kun je aangeven welke ik nodig heb?
  #103  
Oud 03-10-09, 15:21
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

voor de custom firmware te installeren via itunes 8.2 gebruiken. Om te downgraden van itunes 9 naar 8.2 moet je wel de libary aanpassen. Even zoeken op youtube en je vind filmpjes hierover hoe je dat moet doen.
  #104  
Oud 14-10-09, 17:08
real-angel real-angel is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Peeps ik snap hem niet hellemaal heb de jailbreak gedaan alleen kanik in mijn itunes niet restore aanklikken hij blijft bij mij het volgende aangeven als ik hem op itunes aansluit De simkaart in de iphone wordt niet ondersteund.

Alleen compatibele simkaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren. Plaats alstublieft de simkaart die bij uw iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor de vervangende simkaar.

Heb dit ook al in de verleden gehad. Toen was het heel makkelijk opgelost met een programme iliberty. Maar daar kan ik niet aan komen mijn computer ondersteunt hem op een of andere manier niet.

Hoe kan ik aub mijn iphone weer gebruiken ???????

Kunnen jullie mij helpen
  #105  
Oud 14-10-09, 18:20
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door real-angel Bekijk bericht
Peeps ik snap hem niet hellemaal heb de jailbreak gedaan alleen kanik in mijn itunes niet restore aanklikken hij blijft bij mij het volgende aangeven als ik hem op itunes aansluit De simkaart in de iphone wordt niet ondersteund.

Alleen compatibele simkaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren. Plaats alstublieft de simkaart die bij uw iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor de vervangende simkaar.

Heb dit ook al in de verleden gehad. Toen was het heel makkelijk opgelost met een programme iliberty. Maar daar kan ik niet aan komen mijn computer ondersteunt hem op een of andere manier niet.

Hoe kan ik aub mijn iphone weer gebruiken ???????

Kunnen jullie mij helpen
In DFU zetten en een customfirmware MET activatie zoeken.
  #106  
Oud 10-01-10, 09:05
mixiel mixiel is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Hallo
ik heb al een paar weken problemen met mijn iphone 3g 16g 3.1.2 blacksn0w hij slaat vast reageert nergens meer op, een half uurtje met rust laten en dan hard resetten en dan doet hij het weer een uur of 8. Ik heb al opnieuw alles hersteld, in DFU mode hersteld geen apps erop geen jailbreak erop maar het probleem blijft. Nu denk ik dat het een hardware probleem is en wil hem terug sturen naar appel maar wou ik even zeker weten dat er geen sporen meer zijn van de jailbreak ivm garantie kan iemand mij vertellen hoe dit te zien is en hoe hij helemaal clean te maken is

michiel
  #107  
Oud 10-01-10, 10:19
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mixiel Bekijk bericht
Hallo
ik heb al een paar weken problemen met mijn iphone 3g 16g 3.1.2 blacksn0w hij slaat vast reageert nergens meer op, een half uurtje met rust laten en dan hard resetten en dan doet hij het weer een uur of 8. Ik heb al opnieuw alles hersteld, in DFU mode hersteld geen apps erop geen jailbreak erop maar het probleem blijft. Nu denk ik dat het een hardware probleem is en wil hem terug sturen naar appel maar wou ik even zeker weten dat er geen sporen meer zijn van de jailbreak ivm garantie kan iemand mij vertellen hoe dit te zien is en hoe hij helemaal clean te maken is

michiel
Gewoon herstellen met een officiele ipsw van Apple.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #108  
Oud 20-02-10, 19:46
Arzum Arzum is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik snap egt helemaal niks van dit jailbreaken...
kan iemand me uitleggen hoe dit werkt en wat ik moet doen?
  #109  
Oud 25-03-10, 18:06
johanwillemsen johanwillemsen is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

indien je iphone gejailbreakt is kan je dan nog wel je firmware updaten als er een nieuwere uit is gekomen, zonder probleem?
  #110  
Oud 16-04-10, 02:13
Lucas Vollebergh Lucas Vollebergh is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Als je jailbreakt, en Apple geeft iPhone OS 4 ter beschikking. Zal de iPhone dan normaal updaten en je jailbreake behouden? of is daar weer een heel procces voor nodig om dat te doen?

Alvast bedankt!
  #111  
Oud 16-04-10, 09:51
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Vollebergh Bekijk bericht
Als je jailbreakt, en Apple geeft iPhone OS 4 ter beschikking. Zal de iPhone dan normaal updaten en je jailbreake behouden? of is daar weer een heel procces voor nodig om dat te doen?

Alvast bedankt!
Moet je alles weer opnieuw doen. Jailbreak blijft nooit behouden na up- of downgrade.
  #112  
Oud 10-05-10, 01:31
boelli boelli is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 6
Standaard

Maar de app. Zoals bijvoorbeeld tomtom blijven wel gewoon werkende in beta 4.0? Zonder jailbreak?
  #113  
Oud 10-05-10, 10:05
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boelli Bekijk bericht
Maar de app. Zoals bijvoorbeeld tomtom blijven wel gewoon werkende in beta 4.0? Zonder jailbreak?
Als je netjes betaald hebt voor TomTom kan je deze weer (zonder extra kosten) opnieuw onstalleren onder firmware 4.0.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #114  
Oud 10-05-10, 11:50
boelli boelli is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Als je netjes betaald hebt voor TomTom kan je deze weer (zonder extra kosten) opnieuw onstalleren onder firmware 4.0.
thnxs voor je rply, maar ik doelde eigen op wanneer ik een jailbreak doe --> dan een firmware update doe --> tomtom (geinstalled in jailbreakperiod) doet het nog wel?

Of moet ik hem eerst weer jailbreaken(indien mogelijk) --> tomtom opnieuw downloaden en installen.

En is dit bij alle app!?
  #115  
Oud 10-05-10, 11:59
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Als je alleen een update doet van je firmware, zou TomTom het nog moeten doen. Begrijp me goed, om TomTom te laten werken heb je ook geen jailbreak nodig! Ben je hiervoor wel afhankelijk van een jailbreak ben je niet netjes aan de software gekomen en dat ondersteunen we hier niet!
  #116  
Oud 10-05-10, 12:23
boelli boelli is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 6
Standaard

kijk thnxs voor de info.

ik ben nieuw komer met mijn nieuw iphone. Weet dus nog niet helemaal wat wel en niet netjes is
Wil een echte iPc member worden dus zal geen illegale acties ondernemen, of er na vragen.
  #117  
Oud 25-06-10, 15:19
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Er word in dit artikel nog niet gerept over de iPhone 4, terwijl onderaan het artikel staat dat de status van het artikel actueel is.
  #118  
Oud 11-09-10, 19:11
doneygekko doneygekko is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard krijg een maat zijn iphone niet gejaibreakt

kan iemand me helpen.
de iphone is van de eerste generatie.
ik heb al met heel veel apps geprobeert om het te jailbreaken maar niets lukt.
ofwel blijft de app zoeken achter de iphone of de app sluit zichzelf gewoon.
wie kan mij helpen
  #119  
Oud 25-12-10, 16:38
Gladys Gladys is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo, ik zou mijn ipod touch 8gb 4.1 willen jailbreaken maar ik weet niet goed ik heb al gekeken op youtube enz. maar ik snap er niets van, zou iemand me het kunnen uitleggen met alle stappen mvg
  #120  
Oud 03-01-11, 20:43
Sax Sax is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Gent
Berichten: 8
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem gehad, het makkelijkste is naar www.jailbreakme.com (vanaf je ipod)
Welke serie ipod heb je?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 28-03-10 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.