//

AnySIM

AnySIM discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Michael, thanks. Gedaan, maar er zit een slotje op en als ik in Safari daarna http://iphone.blurgle.ca/repo intype blijft ie geven dat de server niet reageert. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 01-01-08, 20:15
KDK KDK is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 11
Standaard

Michael, thanks. Gedaan, maar er zit een slotje op en als ik in Safari daarna http://iphone.blurgle.ca/repo intype blijft ie geven dat de server niet reageert.

Als ik in Installer.app kijk staat daar wel dat er geen safari plug in zit. Heeft dit er iets mee te maken?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 09-01-08, 14:31
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

wrong post
  #63  
Oud 10-01-08, 15:10
Bas van Hout Bas van Hout is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

Beste leden klein vraagje,

Ik heb succesvol het anysim logo op mijn sprinboard geinstalleerd. Kan ik nu ook gewoon van simkaarten wisselen met een andere provider?

Ik ga namelijk over een paar weken van provider wisselen vandaar. Alvast bedankt.
  #64  
Oud 10-01-08, 15:15
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Wat is het productieweeknummer van je iPhone? Dat is de 4de en 5de positie van het serienummer. Als dat nummer hoger is dan 44 moet je je bootloader checken. Hogere weeknummers hebben namelijk bootloader versie 4.6 die niet met anySIM te unlocken is. Installeer voor de zekerheid het programma iInfo vanuit de installer. Voeg eerst source http://ifoneguide.nl/repo toe aan installer. Met dit programma controleer je de bootloader versie.
Mocht de bootloader de oude versie 3.9 zijn, dan kun je anySIM uitvoeren (1 maal!) op je iPhone. Zet wel de iPhone in airplane mode (vliegtuigmodus).

O, ook bij een weeknummer lager dan 44 is het zinvol de bootloader te controleren met iInfo.
  #65  
Oud 10-01-08, 15:22
KDK KDK is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 11
Standaard

Bij mij is het ondertussen gelukt!
  #66  
Oud 10-01-08, 15:36
Bas van Hout Bas van Hout is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Wat is het productieweeknummer van je iPhone? Dat is de 4de en 5de positie van het serienummer. Als dat nummer hoger is dan 44 moet je je bootloader checken. Hogere weeknummers hebben namelijk bootloader versie 4.6 die niet met anySIM te unlocken is. Installeer voor de zekerheid het programma iInfo vanuit de installer. Voeg eerst source http://ifoneguide.nl/repo toe aan installer. Met dit programma controleer je de bootloader versie.
Mocht de bootloader de oude versie 3.9 zijn, dan kun je anySIM uitvoeren (1 maal!) op je iPhone. Zet wel de iPhone in airplane mode (vliegtuigmodus).

O, ook bij een weeknummer lager dan 44 is het zinvol de bootloader te controleren met iInfo.
Ik heb een 1.1.1. versie van mijn broertje in mijn handen die net terug is van 4 maanden stage. Over de bootloader hoef ik me dus geen zorgen te maken.

Hij moet nog een Simkaart aanschaffen dus ik zat er aan te denken om tot die tijd zijn phone te gebruiken tot hij een nieuw abbo heeft. Maar als ik het goed berijg is dat niet zo verstandig aangezien je maar 1 maal de Anysim kan uitvoeren?
  #67  
Oud 18-01-08, 16:40
Teddy81 Teddy81 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard

Sorry jongens

Laatst gewijzigd door Teddy81; 18-01-08 om 16:41. Reden: Verkeerde thread :S
  #68  
Oud 29-01-08, 10:47
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Wat is het productieweeknummer van je iPhone? Dat is de 4de en 5de positie van het serienummer. Als dat nummer hoger is dan 44 moet je je bootloader checken. Hogere weeknummers hebben namelijk bootloader versie 4.6 die niet met anySIM te unlocken is. Installeer voor de zekerheid het programma iInfo vanuit de installer. Voeg eerst source http://ifoneguide.nl/repo toe aan installer. Met dit programma controleer je de bootloader versie.
Mocht de bootloader de oude versie 3.9 zijn, dan kun je anySIM uitvoeren (1 maal!) op je iPhone. Zet wel de iPhone in airplane mode (vliegtuigmodus).

O, ook bij een weeknummer lager dan 44 is het zinvol de bootloader te controleren met iInfo.
anySIM cannot unlock this phone. anySIM will now quit.

Deze melding krijg ik nu ook. Ik heb de bovenstaande postst gelezen, maar ik zal mijn geschiedenis uitleggen.

Mijn iPhone is een OTB 1.0.2. Deze is geupdate naar 1.1.1 en later naar 1.1.2. Gisteren besloot ik 1.1.3. erop te zetten middels de automatische update procedure. Dit verliep vlekkeloos. Echter op een gegeven moment had ik het inmiddels welbekende probleem dat Wi-Fi en Edge niet meer werkten. Ik kon wel verbinding maken met Wi-Fi maar kreeg geen ip-adres toegewezen, van geen enkel netwerk.
Ik heb zojuist mijn iPhone geflashed naar 1.1.1. en deze gejailbreaked. Via Installer heb ik anySIM erop gezet via iClarified. Na het unlockproces krijg ik van anySIM de melding dat de iPhone niet geunlocked kan worden.

Gegevens:
ModemFW: 04.02.13_G
BL: 3.9_M3S2
Serial: XRX38EXXXXXXX


Moet ik nu weer restoren naar 1.1.1. en opnieuw het jailbreak proces doorlopen?
__________________
8GB iPhone US, 16GB iPhone 3G Black,32GB iPhone 4 Black, 16GB iPhone 4S White, iPad 1 32GB Wi-Fi, iPad 2 64GB White Wi-Fi
  #69  
Oud 02-02-08, 17:19
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twcoolen Bekijk bericht
anySIM cannot unlock this phone. anySIM will now quit.

Deze melding krijg ik nu ook. Ik heb de bovenstaande postst gelezen, maar ik zal mijn geschiedenis uitleggen.

Mijn iPhone is een OTB 1.0.2. Deze is geupdate naar 1.1.1 en later naar 1.1.2. Gisteren besloot ik 1.1.3. erop te zetten middels de automatische update procedure. Dit verliep vlekkeloos. Echter op een gegeven moment had ik het inmiddels welbekende probleem dat Wi-Fi en Edge niet meer werkten. Ik kon wel verbinding maken met Wi-Fi maar kreeg geen ip-adres toegewezen, van geen enkel netwerk.
Ik heb zojuist mijn iPhone geflashed naar 1.1.1. en deze gejailbreaked. Via Installer heb ik anySIM erop gezet via iClarified. Na het unlockproces krijg ik van anySIM de melding dat de iPhone niet geunlocked kan worden.

Gegevens:
ModemFW: 04.02.13_G
BL: 3.9_M3S2
Serial: XRX38EXXXXXXX


Moet ik nu weer restoren naar 1.1.1. en opnieuw het jailbreak proces doorlopen?
Ik heb precies 't zelfde.. Ben al de hele dag aan 't uitzoeken hoe ik dit kan oplossen...
  #70  
Oud 02-02-08, 17:26
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

jullie hoeven anysim niet te draaien, omdat de baseband niet gewijzigd is. Alleen 112 jailbreaken, iWorld draaien en bellen.
  #71  
Oud 04-02-08, 12:45
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

is die nieuwste versie van anysim niet gelijk goed voor FW1.1.1 én 2?
  #72  
Oud 12-02-08, 11:40
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

heb anysim draaien op een 1,1,2 jailbreak 3,9
is het normaal dat dit al langer dan een kwartier duurt?
heb scherm met appeltje op en doorop de streepjes die soms ronddraaien maar ook langer kunnen stilstaan.
thx
is het mogenlijk dat ik dit kan stoppen en dan zonder unlock nr 1,1,3 ga en daar de unlock doe?
ben ondertussen maar opnieuw nr 1,1,1 aan het zetten om opnieuw te beginnen

Laatst gewijzigd door truckdiver; 12-02-08 om 11:49.
  #73  
Oud 23-03-08, 18:50
alexstotijn alexstotijn is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

anySIM werkt bij mij niet voor 1.1.4
  #74  
Oud 23-03-08, 20:08
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexstotijn Bekijk bericht
anySIM werkt bij mij niet voor 1.1.4
Anysim werkt ook niet op 114
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #75  
Oud 23-03-08, 20:10
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Voor 114 kun je wel de unlocker van iclarified gebruiken.
voeg in je sources installer.iClarified.com toe en je ziet hem vanzelf staan onder 114 unlock
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #76  
Oud 01-04-08, 17:30
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Exclamation

Ik heb gisteren me iphone naar 1.1.4 geupgrade en bootloader naar fakeblank 3.9 met Iliberty

maar werkt anysim ook voor deze versie hiervan??
Alvast bedankt

Jeremy
  #77  
Oud 30-04-08, 19:26
duco16's schermafbeelding
duco16 duco16 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 9
Standaard UNLOCK 1.1.4 windows

Wat lees ik veel over unlokken, maar niks lukt, ik heb net mijn IPHONE 1.1.4 op herstellen gezet, en nu is hij gelokt, hij moet de instellingen wel weggeschreven hebben op mijn laptop. Maar ik wil hem graag eenfoudig Unlokken. Is er iemand die wel een heldere uitleg heeft.

Groeten Duco Douwstra (Vleuten) duco16@gmail.com
  #78  
Oud 05-09-08, 22:55
syrah syrah is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
Als je je iphone simlock free wil maken moet je software installeren. Maar begrijp ik het goed dat je zoeizo dan eerst een simkaart met een abonnement moet hebben die erin kan? of kan je ook alleen een toestel kopen zonder simkaart?
  #79  
Oud 05-09-08, 23:18
duco16's schermafbeelding
duco16 duco16 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 9
Standaard

Ja je moet altijd een simkaart hebben. Maar je kan beter een 1.1.4 op de kop proberen te tikken. Daar kun je iedere simkaart in zetten en is makkelijker te hacken
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
anysim? vlees91 Archief 7 13-08-08 21:27
anySim IPPdG Archief 1 07-01-08 07:36
Anysim 1.21U bully112 Unlock [archief] 12 03-12-07 23:09
AnySIM 1.1 geeft Anysim can not unlock this phone lemme201 Unlock [archief] 5 26-11-07 20:47
Anysim ná UNLOCK F50 Unlock [archief] 1 29-10-07 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:42.