//

Legaal unlocked iPhone Frankrijk

Legaal unlocked iPhone Frankrijk discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 4 weken moeten wachten, mensen MAAR het was wel tussen kerst en nieuwjaar dus ik denk niet dat er dan veel gewerkt zal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Handleidingen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 02-02-08, 22:54
lEl's schermafbeelding
lEl lEl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 31
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lEl Stuur een bericht via MSN naar lEl
Standaard

Ik heb 4 weken moeten wachten, mensen MAAR het was wel tussen kerst en nieuwjaar dus ik denk niet dat er dan veel gewerkt zal worden bij Apple en Orange...
__________________
hij komt, hij komt...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 03-02-08, 16:31
Skitel's schermafbeelding
Skitel Skitel is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar Skitel
Standaard

De Franse iPhone's (1.1.2. & 1.1.3.) worden softwarematisch unlockt door Apple, dan zou dit toch ook dmv een illegale unlokc moeten lukken?
  #63  
Oud 03-02-08, 16:32
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

apple zet de imei van de iphone in itunes.. en zo weet de iphone dat hij mag werken zonder sim lock dus als een hacker die imei-check kan nabootsen wel ja
  #64  
Oud 03-02-08, 16:42
Skitel's schermafbeelding
Skitel Skitel is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar Skitel
Standaard

Zou je dan niet itunes kunnen laten denken dat jou IMEI er door Apple is ingezet dmv wat hacks?

Laatst gewijzigd door Skitel; 04-02-08 om 20:58.
  #65  
Oud 05-02-08, 13:42
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

Hij is unlocked! I'm a happy man Woooot
  #66  
Oud 06-02-08, 13:52
lefrancais lefrancais is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Gisteren aan het einde van de middag uiteindelijk ook voor de bijl gegaan en een iPhone gekocht. (Voor het geval het ertoe doet: bij de winkel 24 rue de Rivoli, Paris.) Met mobicarte, want hoewel ik part-time in Frankrijk woon is het uiteindelijk toch de bedoeling om hem met m'n Nederlandse abonnement van Vodafone te gaan gebruiken. De transactie in de winkel ging soepel en zonder problemen.

Gisteravond meteen de iPhone geactiveerd en na een kwartiertje kreeg ik ook al de bevestiging dat de 'lijn' operatief was. Meteen even opgeladen en tot vandaag gewacht om de klantenservice te bellen. Dat was, serieus, het meest vlotte gesprek dat ik *ooit* met een Frans staatsbedrijf heb gevoerd, en zeker met Orange. Enfin, na het noemen van het telefoonnummer, het afboeken van de 100 euro van mijn kaart en het oplezen van het IMEI-nummer van de telefoon was alles in twee minuten geregeld: binnen 7 dagen ontvang ik de brief waarin de aanwijzingen staan voor de unlock, maar het zou best eens kunnen dat een en ander binnen drie dagen al geregeld is, volgens het klantenservicemannetje.

Ik wacht rustig af, maar vooralsnog ziet het er zonnig uit. Pas mal du tout.

(Wat een waanzinnig briljant apparaat trouwens, maar dat hoef ik jullie vast niet uit te leggen .)
  #67  
Oud 06-02-08, 14:00
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

zaterdag moet je eens restoren, normaal is hij dan unlocked
(als je ten laatste donderdag belt is het zaterdag, vanaf vrijdag wordt het dinsdag..)
(tot zover ik al gemerkt heb )
  #68  
Oud 06-02-08, 19:47
RRPhantom's schermafbeelding
RRPhantom RRPhantom is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heemstede
Berichten: 75
Standaard

Zijn er al vorderingen met het plan om het officieel unlocken te proberen met een US iPhone in Frankrijk?

Laatst gewijzigd door RRPhantom; 06-02-08 om 19:52.
  #69  
Oud 07-02-08, 15:18
Skitel's schermafbeelding
Skitel Skitel is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar Skitel
Standaard

Ben ik ook benieuwd naar!
  #70  
Oud 07-02-08, 15:42
dvanhauwaert dvanhauwaert is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Nog niet genoeg geïnteresseerden, ook nog niemand die z'n iPhone ter beschikking wil stellen.


'k Verwacht ook niet meteen veel animo ervoor.
  #71  
Oud 07-02-08, 16:40
Skitel's schermafbeelding
Skitel Skitel is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar Skitel
Standaard

Zou iPhoneclub zoiets niet kunnen organiseren?
  #72  
Oud 07-02-08, 18:37
RRPhantom's schermafbeelding
RRPhantom RRPhantom is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heemstede
Berichten: 75
Standaard

Ja, iets op de frontpage zodat er wellicht meer gegadigden zijn?
En ik denk sowieso niet dat je iPhone gebrickt word door zoiets.
Je zou eerst het succesvol unlocked scherm in iTunes moeten zien.
  #73  
Oud 08-02-08, 21:41
lefrancais lefrancais is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

En vandaag was het dan zo ver: hij is sinds een uurtje unlocked. Procedure gaat dus tegenwoordig vrij snel !
  #74  
Oud 23-02-08, 13:20
runnerschris runnerschris is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

Zijn er nog mensen die hun orange iPhone onlangs officieel hebben laten unlocken?
Ik heb dinsdag 12/02 gebeld naar de klantendienst van Orange, mijn 100 euro is van mijn mobicart maar ben nog steeds aan het wachten op de unlock.

Elke dag eens een restore via iTunes van de iPhone maar tot op heden nog geen verlossend bericht gekregen.
Heb al eens een restore geprobeerd met een buitenlandse sim (wat volgens sommige fora ook een oplossing kan zijn als je te lang op het bericht moet wachten).

De snelle service van begin deze maand, waar je maar een weekje moest wachten op jouw unlock, is dus duidelijk voorbij.
Geduld zal een schone deugd zijn....
  #75  
Oud 24-02-08, 01:25
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Kan je feitelijk ook andere dingen installeren op deze legaal unlockte iphones?
zonder jailbreak bedoel ik dan...
  #76  
Oud 24-02-08, 10:37
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lefrancais Bekijk bericht
Gisteren aan het einde van de middag uiteindelijk ook voor de bijl gegaan en een iPhone gekocht. (Voor het geval het ertoe doet: bij de winkel 24 rue de Rivoli, Paris.) Met mobicarte, want hoewel ik part-time in Frankrijk woon is het uiteindelijk toch de bedoeling om hem met m'n Nederlandse abonnement van Vodafone te gaan gebruiken. De transactie in de winkel ging soepel en zonder problemen.

Gisteravond meteen de iPhone geactiveerd en na een kwartiertje kreeg ik ook al de bevestiging dat de 'lijn' operatief was. Meteen even opgeladen en tot vandaag gewacht om de klantenservice te bellen. Dat was, serieus, het meest vlotte gesprek dat ik *ooit* met een Frans staatsbedrijf heb gevoerd, en zeker met Orange. Enfin, na het noemen van het telefoonnummer, het afboeken van de 100 euro van mijn kaart en het oplezen van het IMEI-nummer van de telefoon was alles in twee minuten geregeld: binnen 7 dagen ontvang ik de brief waarin de aanwijzingen staan voor de unlock, maar het zou best eens kunnen dat een en ander binnen drie dagen al geregeld is, volgens het klantenservicemannetje.
)
Kun je dus bij Orange een iPhone kopen zonder dat je direct een abonnement moet afsluiten?
  #77  
Oud 24-02-08, 14:36
rubenowns rubenowns is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Je sluit nooit direct een abonement af he als je een gelockte koopt moet je hem activeren door op itunes een abbonement af te sluiten als je een ungelockte koopt moet je bellen om hem te unlocken en hem laten unlocken op itunes
  #78  
Oud 08-03-08, 00:57
runnerschris runnerschris is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runnerschris Bekijk bericht
Zijn er nog mensen die hun orange iPhone onlangs officieel hebben laten unlocken?
Ik heb dinsdag 12/02 gebeld naar de klantendienst van Orange, mijn 100 euro is van mijn mobicart maar ben nog steeds aan het wachten op de unlock.

Elke dag eens een restore via iTunes van de iPhone maar tot op heden nog geen verlossend bericht gekregen.
Heb al eens een restore geprobeerd met een buitenlandse sim (wat volgens sommige fora ook een oplossing kan zijn als je te lang op het bericht moet wachten).

De snelle service van begin deze maand, waar je maar een weekje moest wachten op jouw unlock, is dus duidelijk voorbij.
Geduld zal een schone deugd zijn....
Maandag 4/03 opnieuw naar de klantendienst van Orange gebeld omdat de iPhone nog altijd locked was.
Kreeg weer een vriendelijke helpdesk-dame aan de lijn.
Wat bleek: De vorige helpdesk-heer had mijn IMEI nummer niet gevraagd. Hierdoor was de unlock aanvraag niet doorgegeven aan Apple.
Na het doorgegeven van het IMEI nummer was het opnieuw wachten geblazen tot vandaag vrijdag 7/03 en mijn Franse Iphone is nu eindelijk unlocked sinds een uurtje.
  #79  
Oud 10-03-08, 23:19
juriaan22's schermafbeelding
juriaan22 juriaan22 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 47
Standaard

Is de losse verkoop prijs nogsteeds 649?

gr juriaan
__________________
I'm an eternal optimist that's why I'm complaining all the time
  #80  
Oud 03-04-08, 18:44
Olga.p2000 Olga.p2000 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Je moet dus vloeiend Frans kunnen spreken... met helpdesk van Orange in Frankrijk... Of kan je het in het Engels doen?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
DUAL Sim voor legaal unlocked iPhone 3g toestel StarlightNo1 Odido (T-Mobile) 7 11-11-10 16:25
iPhone 3GS: legaal unlocked O2 Ierland...en nu? Kurgann Unlock 3 14-04-10 12:06
Frankrijk unlocked iphone kopen nanoman Koopinformatie Rest Europa 34 12-02-08 01:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.