//

Films omzetten naar iPad-formaat

Films omzetten naar iPad-formaat discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb juist de dvd I love You Phillip Morris gekocht en de bedoeling was dat ik dit in de trein op mijn ipad ging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Handleidingen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 21-08-10, 12:25
Vincent82 Vincent82 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 42
Standaard

Ik heb juist de dvd I love You Phillip Morris gekocht en de bedoeling was dat ik dit in de trein op mijn ipad ging bekijken. Nu blijkt echter dat die CSS protected is en dvdshrink kan daar niet mee om. Zijn er goede (liefst gratis) programmas te verkrijgen die dat kunnen omzeilen.

Verder begrijp ik dat filmmaatschappijen beveiliging zetten om hun eigendommen maar in een wereld als vandaag is het belachelijk voor woorden dat je een dvd enkel in een dvdspeler zou kunnen bekijken en niet zou kunnen bekijken op andere devices. Appel moet dringend ook naar de BENELUX komen met hun videowinkel ;-)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 22-08-10, 17:57
Ochiba's schermafbeelding
Ochiba Ochiba is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Vincent 82 beetje off topic maar...

Niet gratis tenzij je de weg weet maar daar mag ik hier vast niet over uitwijden. Kost iets van 35euro

DVDfab 7

Remove all DVD copy protections, like CSS, CPPM, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, RipGuard, FluxDVD, CORE X2, etc.

Een van mijn favorieten programma's om te converteren naar Ipad formaat.

Overigens alle lof voorde topic starter met zijn Tutorial, plaatjes maakt het altijd een stuk makkelijker!

Laatst gewijzigd door Ochiba; 22-08-10 om 18:01.
  #43  
Oud 22-08-10, 18:08
Vincent82 Vincent82 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 42
Standaard

dank je; ik weet wat je bedoelt
heb het geïnstalleerd ;-)
  #44  
Oud 23-08-10, 14:41
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Is het mogelijk om via Handbrake twee files 'aan elkaar te plakken'? Ik heb een film die op twee DVD's staat. Heb die nu via Handbrake in iTunes staan in twee files. Maar het lijkt me praktisch om deze te voegen in één file.
  #45  
Oud 23-09-10, 11:48
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard convertie probleem

Hey,

Ik heb drie films perfect kunnen converteren van avi naar m4v en mp4
mijn 3gtje speelde die perfect af nu wil ik deel vier van de serie er op zetten eerst netjes geconverteerd alles ziet er normaal uit,in de map films in mijn i-tunes is de film zichtbaar.In de map films op mijn phone is hij ook zichtbaar maar als ik in het balkje van onder kijk bij video files zie je al niks meer
koppel ik de phone af staat de film er ook niet op.Syncroniseer ik weer zet hij die film er gewoon niet op.Ik heb de film al .....keer opnieuw met handbrake geconverteerd alles goed nagekeken,ik weet het niet meer .....help!!!

Alvast bedankt voor de hulp
Grtz,Flip
  #46  
Oud 23-09-10, 13:17
Neefdave Neefdave is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 32
Standaard

Handbrake converteerd bij mij gewoon niet meer. Je krijgt het cmd scherm naar voren voor 1 seconde en dan houd het wel op.
  #47  
Oud 23-09-10, 20:56
ghaghamashibaba ghaghamashibaba is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: België
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent82 Bekijk bericht
Ik heb juist de dvd I love You Phillip Morris gekocht en de bedoeling was dat ik dit in de trein op mijn ipad ging bekijken. Nu blijkt echter dat die CSS protected is en dvdshrink kan daar niet mee om. Zijn er goede (liefst gratis) programmas te verkrijgen die dat kunnen omzeilen.

Verder begrijp ik dat filmmaatschappijen beveiliging zetten om hun eigendommen maar in een wereld als vandaag is het belachelijk voor woorden dat je een dvd enkel in een dvdspeler zou kunnen bekijken en niet zou kunnen bekijken op andere devices. Appel moet dringend ook naar de BENELUX komen met hun videowinkel ;-)
Met Handbreak kan je ook DVD's Rippen, je kan zelfs kiezen wat je wilt rippen. Van de intro filmpjes tot de volledige film (deze heeft de langste afspeeltijd normaal)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Is het mogelijk om via Handbrake twee files 'aan elkaar te plakken'? Ik heb een film die op twee DVD's staat. Heb die nu via Handbrake in iTunes staan in twee files. Maar het lijkt me praktisch om deze te voegen in één file.
Nee, dit is niet mogelijk met handbreak.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipke1405 Bekijk bericht
Hey,

Ik heb drie films perfect kunnen converteren van avi naar m4v en mp4
mijn 3gtje speelde die perfect af nu wil ik deel vier van de serie er op zetten eerst netjes geconverteerd alles ziet er normaal uit,in de map films in mijn i-tunes is de film zichtbaar.In de map films op mijn phone is hij ook zichtbaar maar als ik in het balkje van onder kijk bij video files zie je al niks meer
koppel ik de phone af staat de film er ook niet op.Syncroniseer ik weer zet hij die film er gewoon niet op.Ik heb de film al .....keer opnieuw met handbrake geconverteerd alles goed nagekeken,ik weet het niet meer .....help!!!

Alvast bedankt voor de hulp
Grtz,Flip
Heb je de film al eens proberen aftespelen op je desktop?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neefdave Bekijk bericht
Handbrake converteerd bij mij gewoon niet meer. Je krijgt het cmd scherm naar voren voor 1 seconde en dan houd het wel op.
__________________
Nr.1 Apple & iPhoneclub fan
Xbox Gamertagg: ghaghamashibaba
  #48  
Oud 24-09-10, 00:27
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

ja ik heb die film op mijn desktop al kunnen afspelen zowel voor als na de conversie,daarom dat ik er niks van snap
  #49  
Oud 28-09-10, 01:09
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard Makkelijk en gratis

Gewoon even hier downloaden

DVDVideoSoft.com: Download free DVD, iPod, YouTube video converter and editor software and freeware

Gratis en voorniets... DVD in en iphone of whatever formaat out..

Suc6
  #50  
Oud 15-12-10, 15:31
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Is het mogelijk om via Handbrake twee files 'aan elkaar te plakken'? Ik heb een film die op twee DVD's staat. Heb die nu via Handbrake in iTunes staan in twee files. Maar het lijkt me praktisch om deze te voegen in één file.
Weet iemand hier een andere oplossing voor?
  #51  
Oud 15-12-10, 16:50
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

MKVtools is een veer simpelere en vooral snellere methode. Laat de videostream intakt en verranderd alleen de container van mkv>mp4. Serie van 45min duurt ongveer 1a2min. Film iets langer. (in HD) Subs toevoegen doe je daarna met Sublr in 30seconden. Alles keurig speelbaar op de AppleTV2/iPad/iPhone
  #52  
Oud 21-02-11, 17:13
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Onderstaande link is erg handig als je op zoek bent naar mooie coverarts voor je omgezette films en series.

Artwork Gallery
  #53  
Oud 21-02-11, 21:33
ghaghamashibaba ghaghamashibaba is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: België
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Onderstaande link is erg handig als je op zoek bent naar mooie coverarts voor je omgezette films en series.

Artwork Gallery
Online TV Database - An open directory of television shows for HTPC software is veel beter, hier kan je zelfs alle iTunes informatie invullen
  #54  
Oud 04-09-11, 23:38
ghaghamashibaba ghaghamashibaba is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: België
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Weet iemand hier een andere oplossing voor?
iMovie kan dit voor je doen
  #55  
Oud 13-09-12, 14:47
melissake melissake is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Hasselt
Berichten: 1
Standaard

Hey, ben al enorm geholpen door de uitleg hier. Maar ik blijf 1 probleem hebben dat ik bij de picture instellingen de width en de height niet kan vastleggen. In het topic spreekt men van width 1027 en height 432 maar deze blijven niet vaststaan het programma herspringt altijd naar 720 en 384. Kan iemand me zeggen wat ik moet doen.De source zelf staat ook op 720 x 384 maar dat kan ik niet aanpassen.Alvast bedankt Melissa
  #56  
Oud 01-10-13, 11:12
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Wat mij niet lukt is om meerdere audio files en subs toe te voegen. Ik heb bv een dvd 'Toy Story'. Ik wil hem zelf in het Engels kijken, maar mijn kinderen in NL. Ik heb geprobeerd om meerdere talen toe te voegen, maar als ik hem dan afspeel op de Apple TV gaan beide talen door elkaar lopen. Heeft iemand al ondekt hoe je dit voor elkaar krijgt? Of moet ik de DVD twee keer rippen (1 voor NL en 1 voor ENG).
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs ipad baseband omzetten naar officiele unlock? iphonelennart Jailbreak 20 09-04-11 20:50
ipad v3.2.1 jailbrake omzetten naar 4.2.1 solex iPad algemeen 0 28-12-10 15:27
Iphone abbonement omzetten naar Ipad andre janssen iPad algemeen 4 31-07-10 09:40
Windows: Films omzetten anno 2010 Eduardboon Desktop-applicaties 9 29-07-10 14:29
Video: Video omzetten naar Iphone formaat met Kvip voor windows jumbo66 Muziek, foto & video 22 15-10-09 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.