//

Film stopt halverwege via IPad/ATV3

Film stopt halverwege via IPad/ATV3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet het niet zeker of het daar aan ligt, maar het lijkt dat sinds de update naar IOS 7.0 het kijken van films via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-14, 13:27
maxrocka maxrocka is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 27
Standaard Film stopt halverwege via IPad/ATV3

Ik weet het niet zeker of het daar aan ligt, maar het lijkt dat sinds de update naar IOS 7.0 het kijken van films via Airplay met de IPad/ATV3 naar onze Sony TV contstant voor storingen zorgt.
Afgelopen zaterdag stopte een film halverwege, en gister stopte Star Trek 'Into Darkness' er na twintig minuten al mee, en zijn niet meer verder te zien via deze methode. De films zijn wel in orde, want ze zijn via de IPad helemaal te zien.

Enig idee?,……
Max
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-14, 11:52
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik heb gemerkt dat streamen op zaterdag en zondag veel moeizamer verloopt dan door de week. Met name zaterdagavond zie je de buffering steeds dichter bij nul komen en dan valt de stream uit. Opnieuw starten en maar hopen dat je enigszins uitkomt bij waar je was gebleven.
  #3  
Oud 25-09-14, 23:24
frapple frapple is offline
• iOS 7.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxrocka Bekijk bericht
Ik weet het niet zeker of het daar aan ligt, maar het lijkt dat sinds de update naar IOS 7.0 het kijken van films via Airplay met de IPad/ATV3 naar onze Sony TV contstant voor storingen zorgt.
Afgelopen zaterdag stopte een film halverwege, en gister stopte Star Trek 'Into Darkness' er na twintig minuten al mee, en zijn niet meer verder te zien via deze methode. De films zijn wel in orde, want ze zijn via de IPad helemaal te zien.

Enig idee?,……
Max
Geen idee!
Hier hetzelfde : met beeld en geluid.
Terug gezet naar 6.2 maar geen verbetering.
Vóór mijn vakantie van 1 week was alles top!
Nu: een grote ellende , ondanks terugzetten .
Wat nu ?
__________________
Durf te vragen .
  #4  
Oud 26-09-14, 10:26
maxrocka maxrocka is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 27
Standaard

Gister nog een mail gekregen van een ICT vriend die ongeveer alle Apple fora op het Net bijhoud,....dit is wereldwijd een veel gehoorde klacht sinds de laatste twee ATV Updates.
Het ziet er dus naar uit dat 'we' moeten wachten tot "The Big Apple" zelf ingrijpt!,...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatie stopt halverwege edwinnn iPhone algemeen 0 31-12-13 11:10
ATV1 stopt halverwege het synchroniseren Appeltje72 Apple TV - 1e generatie 0 10-07-12 10:48
iPad: Absynth blijft halverwege hangen iPad 1 crazymans Jailbreak 11 06-06-12 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.