Absynth blijft halverwege hangen iPad 1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb deze jailbreak nu al 3 x succesvol uitgevoerd op 2 iPhone 4 en 1 iPad2. Op mijn iPad 1 GSM model werkt hij niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Absynth blijft halverwege hangen iPad 1
Heb deze jailbreak nu al 3 x succesvol uitgevoerd op 2 iPhone 4 en 1 iPad2.
Op mijn iPad 1 GSM model werkt hij niet. Ik krijg 1,2 blauwe blokjes in Absynth, daarna reboot hij en is er een Apple progessbar die iets download en komt hij op aanmeldscherm. Dan komen er een paar blokjes bij in Absynth en na 5 minuten niks geeft Absynth time out. Opnieuw iPad connecten dan ziet Absynth dat er iets is foutgegaan en hersteld wat zaken. Ik kom niet op het punt waar hij een backup lijkt terug te laden .... Heb meerdere USB-poorten en kabels geprobeerd. Gebruik Absynthe 2.04, iPad1 model MC349NF ios 5.1.1(9B206) modemsoft 07.11.01 9gb free, no screenlock, no simlockcode |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb Dit probleem ook. Tig keer geprobeerd. Het hele web al afgezocht.
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie de iDevices ook écht hersteld naar iOS 5.1.1 met iTunes?
|
|
|||
|
|||
Jazeker! alle tips wel gehad. Ook met IOS 5.1.1 via Itunes. Heb al vaak een jb gedaan. En dat lukte altijd. Vind zo vreemd dat het nu niet lukt. Maar er zijn meer mensen met dit probleem.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat heeft dat er mee te maken? Heb trouwens niet hoor.
Maar er circuleren meer mensen met dit probleem toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Fix Lock Down error -5 | Absinthe Errors
Dit heb ook al geprobeerd. En geeft aan dat ik niet alleen sta. |
|
|||
|
|||
Ja gelukt met Redsn0w 0.9.12b1
|
|
|||
|
|||
Heb je DFU-mode gebruikt? Ik ben het nu zonder aan het proberen en hij blijft hangen op "Backing up device 8%".
Na twee keer komt hij toch door de backup heen en geeft dan foutcode 2000. Laatst gewijzigd door crazymans; 06-06-12 om 11:46. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 3 blijft hangen in reboot. | jack13 | iPad algemeen | 6 | 02-08-12 11:04 |
iTunes blijft hangen zodra ik iPad aanklik | Snirus | iPad algemeen | 2 | 20-10-11 11:49 |
iPad 4.2.1 -> 4.3 blijft hangen. | VerCouter | iPad algemeen | 10 | 10-03-11 18:42 |
iPad 4.2.1 -> 4.3 blijft hangen. | VerCouter | iPad algemeen | 0 | 09-03-11 23:24 |
Ipad 3G start niet meer en blijft in boot hangen | simplystefan | iPad algemeen | 13 | 16-08-10 01:37 |
|
|