ATV2 updaten naar 5.3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo pro's. Ik heb een ATV2 weten te bemachtigen welke gejailbreaked is. De firmware die er opstaat is 4.4.3 Nu zou ik deze graag updaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ATV2 updaten naar 5.3
Hallo pro's.
Ik heb een ATV2 weten te bemachtigen welke gejailbreaked is. De firmware die er opstaat is 4.4.3 Nu zou ik deze graag updaten naar 5.3 om de mogelijkheid om te jailbreaken te kunnen behouden. Hoe ga ik te werk zodat ie niet update naar 6.0? Thanks.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wow. Dat antwoord was er al voordat ik uitgetypt was...
Dat is zeker alleen mogelijk met dat ene speciale usb kabeltje? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2014 om 18:15 ---------- Ja dus. Volgens de website van seasonpass. Bdankt voor je reactie. |
|
||||
|
||||
Zo speciaal is dat kabeltje niet. Dat kan je zelf vinden in een supermarkt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier een bak kabels daar wordt je akelig van (ex-studio, weet je wel). Maar dat kabeltje zit er niet tussen. Dus best wel speciaal voor mij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even een controlevraag mbt 5.3
Op dit moment sign apple 5.3 niet meer.
Als ik op de ATV2 (5.2) nu kijk bij onderhoud - backup handtekeningen, zie ik een lijst van 5.0 tot en met 5.2 staan, dus NIET 5.3 Ik kan met Seas0npass dan wel 5.3 er op zetten, maar hoe wordt de software dan gesigned? Ik zou graag naar 5.3 gaan, maar volgens mij kan dat nu niet toch? Of toch wel? Of zie ik iets over het hoofd? Ik zie verschillende posts met verschillende antwoorden hierop. |
|
|||
|
|||
Apple signeert iOS 5.3 nog steeds.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dank en kleine vraag in bold nog
Allereerst: Dank voor het snelle en duidelijke antwoord!
Citaat:
1) Apple nog digitale handtekeningen verstrekt (Digitale Handtekening = SHSH Blob = SHSH Hashes) 2) Ik die Digitale handtekeningen heb bewaard (op FireCore) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gebruik nu gewoon de firecore app Seas0nPass. Die zet er 5.3 op.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Als ik mijn ATV2 jailbreak met seasonpass gaat het allemaal goed tot dat ik hem in DFU mode moet zetten, ik houd die knoppen beide 7 seconden ingedrukt dan gaat seasonpass verder en een paar seconden later krijg ik de volgende melding: Error entering DFU mode.. Ik heb geen idee wat ik fout doe, iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Dan staat die Apple TV 2 niet in DFU mode. Sommige van dingen hebben soms moeite om in DFU mode te geraken.
Enter DFU Mode on the Apple TV 2 | OSXDaily |
|
|||
|
|||
Citaat:
Van alles geprobeerd, meerdere how-to filmpjes gevolgd de een met stroom toevoer de andere zonder etc maar blijf de error krijgen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aTV2 4.4.3 naar 5.3? | Yzord | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 22-01-14 17:13 |
Atv2 6.0 naar 5.3 Downgraden | DoP | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 13-01-14 18:13 |
atv2 afstandsbediening koppelen(bij herstelde atv2) | Leroy013 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 10-04-13 14:32 |
ATV2 update van 4.4.4 naar hoger? | MooneyGiancana | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 18-11-12 09:51 |
atv2, plex, updaten, xbmc, iso...??? | choke | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 24-07-11 23:57 |
|
|