atv2 afstandsbediening koppelen(bij herstelde atv2) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een atv2 die ik heb hersteld omdat xbmc moeilijk deed. Nu gebruikte ik mijn iphone als remote omdat mijn atv remote niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
atv2 afstandsbediening koppelen(bij herstelde atv2)
Ik heb een atv2 die ik heb hersteld omdat xbmc moeilijk deed. Nu gebruikte ik mijn iphone als remote omdat mijn atv remote niet meer werkte(batt. leeg) dacht ik.
Nu reageert mijn atv2 niet meer op mijn iphone remote omdat ik die heb hersteld dus de Wi-Fi instellingen zijn gewist. Ik heb geprobeerd de orginele remote te koppelen maar dat doet ie niet dus ik ben bang dat ie kapot is. Heb ik nu om verder te komen op mijn atv2 een nieuwe orginele remote nodig of is er een andere mogelijkheid om mijn atv2 op te starten en de begin settings te activeren. Iemand een idee... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Heb je geen mogelijkheid om de Apple TV met een netwerk kabel te verbinden?
Op die manier krijgt de Apple TV automatisch een IP nummer en zou je iPhone de Apple TV weer moeten vinden. |
|
|||
|
|||
@wouter, Heb ik geprobeerd maar dat werkt niet. Miss de remote kapot.
@ControlSje, Heb ik ook geprobeerd maar dat werkt ook niet, miss omdat ie hersteld is? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dom atv2 5.2 | paullus potter | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 12 | 19-02-13 23:07 |
Hulp nodig bij backup jb atv2 | tcf600 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 24 | 17-01-13 16:33 |
ATV2 Crasht bij remote itunes | Denko | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 17-12-12 21:56 |
ATV2: ondertiteling bij films van hard schijf | nootje16g | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 10-01-12 19:26 |
ATV2 jailbreken | Aaipad | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-12-11 21:40 |
|
|