Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Lees eerst: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.2) Limera1n is nu in Redsn0w geïmplementeerd waardoor deze voor alle iDevices beschikbaar is! Opgelet! Volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic
Limera1n is nu in Redsn0w geïmplementeerd waardoor deze voor alle iDevices beschikbaar is! Opgelet! Volgende iDevices krijgen een tethered-jailbreak (zie wiki):
Volgende iDevices hebben een untethered-jailbreak en hoeven zich dus nergens zorgen over te maken:
Belangrijk voor mensen die afhankelijk zijn van een unlock: UPDATE NIET MET EEN OFFICIËLE FIRMWARE, hierdoor gaat een mogelijke unlock verloren: Citaat:
Laatst gewijzigd door WDS001; 27-11-10 om 12:59. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al geprobeerd? Volgens mij heb je er nog niks aan omdat Cydia nog niet werky of wel? Vanavond maar is mee aan de gang!
|
|
|||
|
|||
nog niet getest nee, zag hem voorbij komen op twitter dacht zal hem erbij zetten voor mijn mede iphoners
|
|
|||
|
|||
Ze zeggen dat Cydia werkt in de nieuwe RedSnow dus ben erg benieuwd! Ik ga er toch nu maar alvast mee aan de gang.. Eerst de boel maar is herstellen in iTunes op 4.2.1.
|
|
||||
|
||||
Ben hem op dit moment aan het downloaden.
|
|
|||
|
|||
Laat maar weten.. Ben erg benieuwd! Als ik de verhalen zo lees werkt Cydia nog niet goed.. Welke iPhone heb je? (staat niet in je naam)
|
|
||||
|
||||
Is ie untethered voor iPhone 4?
|
|
|||
|
|||
Lees aub eerst even de blog van het Dev Team. En je antwoord is: Nee!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij mij blijft ie hangen op 3/4 van het scherm met de ananas. Iemand een oplossing?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bij mij staat cydia erop moet enkel vanavond nog ssh'en en de path erop plaatsen.
Heb wel enkele keren moeten herbeginnen met jailbreaken omdat hij bleef hangen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mensen, let op met de nieuwe toestellen, zowel de 3GS MC modellen als de iPhone 4 en de iPod touch 3G en nieuwer.
De jailbreak is tethered! |
|
|||
|
|||
Kun je dit niet doen met Tiny Umbrella om uw baseband te behouden mss ? Gaat dit of ?
|
|
||||
|
||||
Bij de stap "Uploading Ramdisk" blijf ik bij het 5e balkje hangen, al 3e keer dat ik het nu probeer.
Iemand enig idee ? Ipad 3G 32GB |
|
||||
|
||||
Ik wacht wel op Comex
|
|
|||
|
|||
ik heb even een vraagje ik heb 3gs 32gb wit met 4.1 er op bb 05.14.02 is deze al te unlocken of zijn ze nu alleen bezig met 4.2 te jailbreaken en unlocken mijn 4.1 is al gejailbreaked waar moet ik dus op w8ten
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...-firmware.html Citaat:
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door WDS001; 23-11-10 om 22:31. |
|
|||
|
|||
ja ik heb al anderhalfe maand terug de 4.1 er op gezet en 4.2 gaat er verlopig bij mij niet op tot ik van dev team weet dat het kan maar zit al 2maanden vast op 4.1 en zit nu dus alleen te w8ten op de unlock maar ik heb het idee dat ze met 4.1 en 4.2 bezig zijn zowel jailbreak als unlock heb geen zin om weer paar maanden mijn iphone in de kast te moeten leggen dan word ik gek
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|