//

Push werkt niet

Push werkt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb hier een probleem, ik heb een 3gs met t-mobile abonnement. Ik heb een iphone 4 besteld en gekregen natuurlijk. Hierna is mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-10, 10:16
wikas wikas is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 26
Standaard Push werkt niet

Hoi,
Ik heb hier een probleem, ik heb een 3gs met t-mobile abonnement. Ik heb een iphone 4 besteld en gekregen natuurlijk. Hierna is mijn simkaart geblokkeerd omdat me micro is geactiveerd. Nu heb ik de 3gs aan me vriendin gegeven, hij was al geactiveerd met mij simkaart, geunlockt , ik heb hem toen aan der gegeven ze had toen der eigen sim erin gedaan.. alles deed het.. inclusief push..

Nu komt het, ik heb op de 3gs opnieuw een firmware opgegooit, ik heb daarna op een of een andere manier geactiveerd met haar simkaart.. en daarna geunlockt toen kon ze hem gewoon gebruiken.. maar toen kwam het push doet het bij haar niet meer!

Nu heb ik een vraagje.. Kan ik der tel opnieuw activeren met een andere t-mobile simkaart? zodat push het weer doet?
Of moe tik hem officieel laten unlocken door t-mobile, en dan weer opnieuw activeren maar dan met haar simkaart? zodat push het weer doet?
Ik kan hem niet activeren met mij simkaart, omdat ik een micro simkaart heb, en die past natuurlijk niet in de 3gs..
Dus ik wilde vragen is er een andere manier, bijvoorbeeld door een andere prepaid t-mobile simkaart, of hem eerst laten officieel unlocken en dan opnieuw activeren maar dan met haar simkaart, ze heeft overigens hi sim..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-10, 11:58
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Met het activeren is het mis gegaan inderdaad.

Zijn ook al topics over, maar je moet dit even proberen: Push Doctor : Free Push Fix for hacktivated iPhone’s | jailbreak
__________________

  #3  
Oud 03-09-10, 12:04
wikas wikas is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 26
Standaard

okee, ja dat heb ik ook al geprobeerd maar ik kreeg een app wat niet opstarte en alleen maar fouten in het toestel, dus had ik maar weer gerefresh.
En als ik de iphone officeel unlock, en dan opnieuw firmeware erop gooi, en dan activeer met haar simkaart.. Zou push het dan wel doen? omdat ie gewoon officeel is unlockt?
Of moet het perse, met mijn simkaart gebeueren? Want niet gaat lukken omdat ik een micro heb
Alvast bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push werkt niet linkemink iPad algemeen 1 04-03-11 13:12
Push notification werkt niet. Dutchdevil_ iPhone algemeen 0 13-07-10 15:39
Push werkt niet 89cheese iPhone algemeen 1 11-07-10 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:01.