4.0.2 update fout gelopen ! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist een iPhone 3GS gekocht, nu heb ik deze perongeluk naar 4.0.2 geupdate. Natuurlijk heb ik geen backup van zijn oorspronkelijke staat. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
4.0.2 update fout gelopen !
Hallo,
Ik heb zojuist een iPhone 3GS gekocht, nu heb ik deze perongeluk naar 4.0.2 geupdate. Natuurlijk heb ik geen backup van zijn oorspronkelijke staat. Het probleem is nu dat ik met mijn iPhone enkel een emergency call kan uitvoeren en in iTunes staat er iets van invalid simcard ( proximus). Nu weet ik dat mijn toestel geunlocked moet worden, maar ik heb zelf geen flauw idee hoe ik dit zou moeten doen en het schijnt dat dit bijna niet gaat met de 4.0.2. Als iemand een oplossing weet gelieve ze hier dan te zetten. Groetjes, Jordy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou eens beginnen met hier e.e.a. te gaan doorspitten. Antwoord op de vraag is echt wel te vinden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes 10.2 na update onbekende fout (-42032) | Sleurhutje | iTunes | 15 | 16-10-11 14:04 |
iPhone: jealbreak fout gelopen | vissers11 | Jailbreak | 2 | 05-04-11 13:02 |
iPhone 4: Ultrasnow update gaat fout | omegaspeedmaster | Unlock | 5 | 10-12-10 10:39 |
iPhone 1e gen.: fout na update 2.1 | Tjakka | Unlock | 5 | 15-09-08 14:27 |
na update vast gelopen | basssie | iPhone algemeen | 4 | 14-09-08 19:43 |
|
|