Ultrasnow update gaat fout discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik via Cydia 3 update's gedaan waaronder die van ultrasnow. Ik bel al iets van 3 maanden met een vodafone simkaart in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ultrasnow update gaat fout
Vandaag heb ik via Cydia 3 update's gedaan waaronder die van ultrasnow.
Ik bel al iets van 3 maanden met een vodafone simkaart in mijn t-mobile iphone 4. Toen de update klaar was starte de iphone opnieuw op en nu vindt hij geen netwerk. ik zie de statusbalk met 1 streepje, maar geen provider erachter. zodra ik hem in vliegtuigmodus zet en dan er weer uithaal, geeft hij aan dat de simkaart ongeldig is..... Help!!! Iphone 4 versie 4.0.1 (8a306) modem 01.59.00 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb sinds de update van Ultrasn0w ook steeds problemen. Als ik een reboot heb gedaan heeft hij nooit netwerk, moet vaak 3 tot 6 keer een reboot doen voor hij Vodafone aangeeft.
|
|||
|
|||
Zelf moet ik nu wat langer wachten. Maar meestal doet ie het binnen een minuut wel weer, anders ff airplane modus aan/uit en doet ie het prima
|
|
||||
|
||||
Haal het kaartje er anders een keer uit en herstel netwerk instellingen. Meestal zou een reboot echter genoeg moeten zijn of de Airplane switch indeed.
|
|
||||
|
||||
Ik krijg iedere keer sim failure als ik m'n pincode ingetoetst heb. Pas na die aantal keer rebboot pakt hij hem pas.
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het nu opgelost!!! Toen ik thuiskwam heb ik via Wi-Fi ultrasnow opnieuw geinstalleerd (modify) en daarna werkte het weer prima
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultrasnow + redsnow update? | peetduck | Archief | 1 | 11-10-09 22:17 |
Adresboek en iPhone sync gaat fout | Boetz | iTunes | 0 | 07-07-09 16:48 |
iPhone 3G: Ultrasn0w and Jailbreak gaat fout !!! | deliyurek007 | Unlock | 3 | 28-06-09 13:05 |
Bellen via favorieten gaat fout ??? | iBen | Unlock [archief] | 3 | 07-02-08 00:10 |
wat als upgrade fout gaat | vanessa | Unlock [archief] | 1 | 23-11-07 20:55 |
|
|