3gs 16gb herstellen (helemaal schoon) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed; ik wil vanavond mijn Iphone eens helemaal opschonen door gewoon opnieuw te beginnen. Mijn afbeeldingen heb ik allemaal in dropbox gezet. Vraag: Moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs 16gb herstellen (helemaal schoon)
Goed; ik wil vanavond mijn Iphone eens helemaal opschonen door gewoon opnieuw te beginnen. Mijn afbeeldingen heb ik allemaal in dropbox gezet.
Vraag: Moet ik mijn simcontacten ergens heen sturen? Ik heb een backup gemaakt in Itunes. Mijn telefoon is origineel simvrij Jailbreak kan ik doen met absynthe. Vraag: Apps kan ik via Itunes terugplaatsen toch? Vraag: Whatsapp, email en smsberichten apart backuppen? Vraag: Of kan ik gewoon de backup terugplaatsen? Lijkt mij dat er dan eigenlijk niks verandert? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je met Absinthe wil jailbreaken moet je zorgen dat het ding op iOS 5.1.1 blijft. Daar heb je de SHSH hashes van iOS 5.1.1 voor nodig. Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
Goed, en hoe doe ik dat?
Ik klik straks op 'herstel'. En dan? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er een kans dat ie IOS 6 er automatisch op gaat zetten dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een boel techtalk waar ik weinig wijs uit word. Ik heb tinyUmbrella geïnstalleerd. Zoals ik het begrijp moet die gewoon blijven draaien tijdens het herstel van de Iphone?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Firmware voor 3e generatie iPhone 3GS:
Ik ga een potje voetbal kijken. Thanx voor je hulp en heb de zoekfunctie gebruikt, maar vond weinig bruikbaars. Meestal open ik ook geen topic omdat mijn 'probleem' of vraag hier al staat, vandaar. |
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herstellen lukt helemaal niet meer | Gorgulu | iPhone algemeen | 2 | 14-11-11 12:48 |
3GS start helemaal niet op. | Genco | iPhone algemeen | 0 | 27-09-11 02:25 |
iPhone: hoe moet ik min iphone unlocken als ik eerder op 'helemaal herstellen'heb gedrukt? :$ | joppe479 | Jailbreak | 0 | 20-08-10 20:31 |
IPhone 3GS 16GB Firmware 3.1.2 herstellen ITunes. | Roy-776 | Archief | 2 | 07-02-10 13:42 |
|
|