3GS start helemaal niet op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Tijdens mijn vakantie heb ik helaas mijn iPhone 3GS bloot gesteld aan de zon. Sindsdien start mijn toestel niet meer op. Ook heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS start helemaal niet op.
Hallo,
Tijdens mijn vakantie heb ik helaas mijn iPhone 3GS bloot gesteld aan de zon. Sindsdien start mijn toestel niet meer op. Ook heb ik onderdelen zoals "LCD, batterij en charge dock" verwisseld om te testen. Ik kreeg alleen beeld (geen blacklight) als mijn toestel aan de oplader zat, maar als ik het toestel van de oplader deed dan viel mijn toestel weer uit. Wie zou mij hiermee kunnen helpen? grtz.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer | zorphion | iPad algemeen | 4 | 06-12-10 02:22 |
Iphone start niet helemaal op? | AnthonyBosman | iPhone algemeen | 4 | 19-03-10 02:10 |
iPhone 3Gs 32GB Black Doet Helemaal Niks,(niet eens opladen) | BGP | iPhone algemeen | 3 | 05-11-09 00:01 |
Internet op iphone 3gs helemaal gratis of niet | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 5 | 08-10-09 08:18 |
3GS 3.0 start niet meer op | master | Archief | 4 | 23-09-09 21:10 |
|
|