iPad start niet meer op.. helemaal niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn iPad kan totaal niet meer opstarten. Er verschijnt niks als ik op een van de twee knoppen druk. Bij de laatste keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Mijn iPad kan totaal niet meer opstarten. Er verschijnt niks als ik op een van de twee knoppen druk. Bij de laatste keer was de accu nog 20%, ook al zet ik hem aan de stroom wil hij niet opstarten. Weet iemand wat er misschien verkeerd is gegaan ? Met vriendelijk groet, |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb je hem ook al geprobeert de herstellen via itunes??
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Succes! Marian |
|
|||
|
|||
![]() Je moet beide knoppen voor 10 seconden ingedrukt houden. je homeknop en je aan/uit knop. alle meldingen negeren en gewoon je Ipad laten afsluiten en daarna gewoon weer op de aan uit knop drukken
|
|
||||
|
||||
![]() Zorg dat de stekker erin zit om op te laden, misschien was je accu toch helemaal leeg, probeer dan na een kwartiertje nog een keer de aan/uitknop en de homeknop 20 seconden ingedrukt te houden totdat het Apple logo in je scherm verschijnt.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 12:37 |
Ipad 3G start niet meer en blijft in boot hangen | simplystefan | iPad algemeen | 13 | 16-08-10 00:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 20:14 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 22:26 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 12:46 |
|
|