iPad start niet meer op.. helemaal niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn iPad kan totaal niet meer opstarten. Er verschijnt niks als ik op een van de twee knoppen druk. Bij de laatste keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer
Hallo allemaal,
Mijn iPad kan totaal niet meer opstarten. Er verschijnt niks als ik op een van de twee knoppen druk. Bij de laatste keer was de accu nog 20%, ook al zet ik hem aan de stroom wil hij niet opstarten. Weet iemand wat er misschien verkeerd is gegaan ? Met vriendelijk groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je hem ook al geprobeert de herstellen via itunes??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes! Marian |
|
|||
|
|||
Je moet beide knoppen voor 10 seconden ingedrukt houden. je homeknop en je aan/uit knop. alle meldingen negeren en gewoon je Ipad laten afsluiten en daarna gewoon weer op de aan uit knop drukken
|
|
||||
|
||||
Zorg dat de stekker erin zit om op te laden, misschien was je accu toch helemaal leeg, probeer dan na een kwartiertje nog een keer de aan/uitknop en de homeknop 20 seconden ingedrukt te houden totdat het Apple logo in je scherm verschijnt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
Ipad 3G start niet meer en blijft in boot hangen | simplystefan | iPad algemeen | 13 | 16-08-10 01:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|