Mobile me : Kan geen mail ontvangen of adresboek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Hopelijk weten jullie raad. Ik heb een me.com adres aangemaakt. Ik heb dit account toegevoegd op mijn iPhone. Ik kan echter geen mail aanklikken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mobile me : Kan geen mail ontvangen of adresboek
Hallo
Hopelijk weten jullie raad. Ik heb een me.com adres aangemaakt. Ik heb dit account toegevoegd op mijn iPhone. Ik kan echter geen mail aanklikken of contacten. Het geeft alleen de optie Zoek mijn iphone. Hoe kan ik dit oplossen??? Overigens kan ik de mail wel op de pc benaderen, gewoon lezen en mailen. Maar niet op de iphone. Groetjes!!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Had je dan wel een betaalde Mobile Me account?
En zelfs dan: Apple is dit aan het uitfaseren vanwege iCloud...
|
||||
|
||||
Ik heb ios 5 op mijn iphone gehad, en toen dit account gemaakt. Op dat moment heb ik het me.com account gemaakt. Ben nu weer terug naar 4.3.?.
Kan het dan zijn dat het niet werkt totdat ios definitief geinstalleerd kan worden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem ontvangst T-Mobile + ontvangen mail Gmail | DouweK | Odido (T-Mobile) | 0 | 28-01-11 22:28 |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! | Urbancowboy | iPhone algemeen | 8 | 21-07-10 21:46 |
Kan geen mail meer ontvangen (hotmail) | Conscience | iPhone algemeen | 0 | 17-06-10 16:00 |
HELP!! Kan geen Mail meer ontvangen! | ASNNetworks | Unlock [archief] | 2 | 21-04-08 14:30 |
|
|