Probleem ontvangst T-Mobile + ontvangen mail Gmail discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb echt een superraar probleem. Ik had voor zo ver ik weet de hele dag ontvangst (dus 'T-Mobile' en wat streepjes in beeld) maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem ontvangst T-Mobile + ontvangen mail Gmail
Ik heb echt een superraar probleem. Ik had voor zo ver ik weet de hele dag ontvangst (dus 'T-Mobile' en wat streepjes in beeld) maar bleek uiteindelijk de hele dag onbereikbaar te zijn geweest, op 10 verschillende momenten hebben mensen gebeld en geSMSt. Ik ben heel Groningen door geweest vanmiddag, dus genoeg 'kans' op bereik.
Het gekke is, dat ook mijn mail niet binnen kwam, van gmail. Zowel met push op mijn iPhone, als gewoon op de computer. Ik kreeg pas vanavond een mailtje die vanmorgen verstuurd was, en later vanavond nog een die uren te laat kwam. Inmiddels weet ik dat er nog 2 mails aan mij gestuurd zijn, en die heb ik nog altijd niet mogen ontvangen. Ik heb geen van beide problemen ooit eerder gehad. Is dit enorm toeval? Ik zou niet weten wat het met elkaar te maken heeft, jullie wel?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail sturen wel, mail ontvangen niet | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 15:42 |
Mails die ik op Entourage ontvang doorlinken zodat ik ze op mijn gmail kan ontvangen | kriss-one | iPhone algemeen | 1 | 24-07-09 19:23 |
Gmail mobile opent mail niet | danielv | iPhone Apps | 3 | 10-02-09 19:55 |
Gmail probleem mail binnen halen | PriZe | iPhone algemeen | 4 | 23-01-08 11:21 |
|
|