//

Mail sturen wel, mail ontvangen niet

Mail sturen wel, mail ontvangen niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone4 4.1 stuurt sinds vanmiddag wel mails maar ontvangen doet ie niet meer. Opnieuw opstarten ook geprobeerd....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-10, 16:46
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard Mail sturen wel, mail ontvangen niet

Mijn iphone4 4.1 stuurt sinds vanmiddag wel mails maar ontvangen doet ie niet meer.

Opnieuw opstarten ook geprobeerd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-10, 14:42
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard

ik blijf issues hebben dat mail niet aankomt (ook niet bij handmatig binnenhalen) op mijn iphone..

een paar uur later komt er ineens wel mail binnen maar ik moet nu altijd checken op internet of er niet mails zijn die ik niet gezien heb.. Wat vaak dus ook het geval is.

Iemand anders dit probleem?

Ik heb KPN.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail sturen met Hotmail Exchange lukt niet Quatz iPhone algemeen 3 21-01-11 12:02
geen mail verzenden wel ontvangen via wanadoo brautomaten iPhone algemeen 5 12-01-11 11:46
Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! Urbancowboy iPhone algemeen 8 21-07-10 20:46
Soms wel en soms geen mail ontvangen Mvos iPhone algemeen 1 01-03-10 16:13
Mail ontvangen werkt niet Larachesound iPhone algemeen 18 24-02-10 19:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.