//

Soms wel en soms geen mail ontvangen

Soms wel en soms geen mail ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Sinds gisteren heb ik een iPhone Gelukkig heb ik ter voorbereiding al heel veel op dit forum gelezen, dus het instellen van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-10, 18:49
Mvos Mvos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard Soms wel en soms geen mail ontvangen

Beste forummers,

Sinds gisteren heb ik een iPhone
Gelukkig heb ik ter voorbereiding al heel veel op dit forum gelezen, dus het instellen van de mail ging redelijk snel. Helaas lijkt het niet altijd goed te werken: sommige mailtjes ontvang ik wel, en sommige mailtjes ontvang ik niet. Op mijn pc ontvang ik ze wel allemaal.
Ik heb gezocht op dit forum, maar kan er niets over vinden.
Weet iemand waar dit aan ligt, en hoe ik dat kan verhelpen?

Alvast bedankt,
Marion
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-10, 17:13
paul2417 paul2417 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Probeer eens als je thuis bent Wi-Fi uit te zetten en stuur jezelf een mailtje. Misschien blokkeerd je router de boel?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet _Stephan iPhone algemeen 4 03-04-11 09:53
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S timarea51 iPhone algemeen 14 27-09-10 08:17
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet joost_ Unlock 4 19-08-10 12:37
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? MNG iPhone algemeen 4 21-08-08 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.