Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Mijn iPhone 4 heb ik gejailbreakt en daarna ultrasn0w via cydia geïnstalleerd. Toen mn HI simkaartje erin gedaan en werkte prima. Nu is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet
Beste forumleden,
Mijn iPhone 4 heb ik gejailbreakt en daarna ultrasn0w via cydia geïnstalleerd. Toen mn HI simkaartje erin gedaan en werkte prima. Nu is het probleem dat wanneer ik mijn telefoon uit zet en daarna weer aan, hij soms het wel doet en soms aangeeft dat er geen geldige simkaart in zit. Vanochtend had ik dit probleem ook, had de iPhone 4 keer aan en uit moeten zetten en toen kwam er ineens weer KPN als provider te staan. Iemand enig idee waarom hij 't soms wel doet en zo niet, na een aantal keer opnieuw opstarten wel weer? Kan best hinderlijk zijn namelijk Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je de hacktivation patch gedaan?
|
|
|||
|
|||
nee dat niet. Dacht dat 't niet nodig was, omdat mn foon al geactiveerd was met AT&T sim. Zou de patch wel even installeren
|
|
|||
|
|||
Heeft het geholpen?
|
|
|||
|
|||
jazeker heb de iPhone paar keer aan en uit gehad en hij pakt nu in één keer de sim/ netwerk.
hartelijk dank! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet | _Stephan | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 09:53 |
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S | timarea51 | iPhone algemeen | 14 | 27-09-10 08:17 |
soms wel Bereik en soms niet | martijnnn | iPhone algemeen | 0 | 28-08-09 17:57 |
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? | MNG | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 23:28 |
|
|