fout in agenda (verjaardag) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vastgesteld dat er een fout kan optreden wanneer men een verjaardagsdatum invult in contactpersonen. Bij het invullen van de geboortedatum 04.06.1920 verschijnt deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout in agenda (verjaardag)
Ik heb vastgesteld dat er een fout kan optreden wanneer men een
verjaardagsdatum invult in contactpersonen. Bij het invullen van de geboortedatum 04.06.1920 verschijnt deze verjaardag niet, ofwel op een verkeerde datum in de agenda. Bij aanpassing naar 04.06.2010 werkt alles correct. Ik veronderstel dat de fout alleen voorkomt met oudere geboortejaren, maar ik heb niet kunnen vaststellen vanaf welk jaar. De andere data die ik ingegeven heb worden correct overgenomen in de agenda. Nog iemand die dit meegemaakt heeft ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Al goed dat ik dit toevallig gezien heb. Je doet dan al die moeite om er zeker van te zijn dat je geen data kunt vergeten ! (En juist de verjaardag van mijn schoonmoeder !!!!!) |
|
|||
|
|||
De grens ligt ergens in december 1932 dacht ik. Is al een groot topic over op Apple Support Forums en ik had er vorig jaar ofzo last van. Inmiddels nog steeds een openstaande bug dus, jammer genoeg.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist nog eens een melding hierover gedaan bij Apple. Is toch jammer dat dit niet snel wordt opgelost.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verjaardag | hurk66 | iPhone algemeen | 0 | 15-07-10 15:29 |
Windows: Itunes sync fout agenda en contacten | mauricenl | iTunes | 0 | 06-07-10 17:16 |
Contactlist -> verjaardag | pauldevos | Jailbreak apps en thema's | 33 | 24-08-09 21:05 |
Verjaardag kalender via ME | P.Janus | iPhone algemeen | 11 | 03-12-08 16:04 |
Agenda syncen fout | fabulaus | iTunes | 2 | 13-03-08 20:45 |
|
|