Verjaardag kalender via ME discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een klein probleempje. Ik heb alle verjaardagen ingevoerd in mijn adresboek. Ze staan nu ook in ICal en op mijn account van MobileMe, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verjaardag kalender via ME
Ik heb een klein probleempje. Ik heb alle verjaardagen ingevoerd in mijn adresboek. Ze staan nu ook in ICal en op mijn account van MobileMe, alleen om 1 of andere reden komen de verjaardagen niet op mijn iPhone (de rest van de agenda's wel).
Via iTunes kan ik het niet meer synchroniseren, want daar staat: 'Uw agenda's worden via de ether van MobileMe met uw iPhone gesynchroniseerd.' Ook heb ik het forum al afgezocht, maar kan niet iets vinden dat hier antwoord op geeft. Iemand een idee? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ai, dat is balen, zijn er nog andere opties? Of wordt het dan echt een aparte App downloaden voor verjaardagen?!
|
|
||||
|
||||
Kweet nu niet echt of er iets in de appstore is voor verjaardagen. Je kan het best eens gaan rondneuzen in de store om dat te weten te komen.
|
|
|||
|
|||
Oke, thanks!
Andere mensen, nog andere opties? |
|
||||
|
||||
Ik heb 2 dagen terug SaiSuke Gedownload.
Werkt perfect en de gratis versie is al heel uitgebreid! Gewoon via app store
|
|||
|
|||
Thanks! Is er een mogelijkheid om iCal automatisch te laten syncen met Google Calender?
|
|
|||
|
|||
Hey,
Ik gebruik "upcoming" uit de Apps store. Deze haalt de informatie over verjaardagen uit je adresboek en plakt er zelf de foto vanuit je adresboek bij. Je kan ook andere verjaardagen opslaan van personen die niet in je adresboek staan, je kan zelfs gebeurtenissen opslaan en zelfs zonder jaartal ... Leuke app. Ohja, het programma kan tot 7 dagen voor een "gebeurtenis" een notificatie geven op het icoontje van de applicatie op je iPhone, net als aantal ongelezen E-mails, smsen, etc .. (ik kan even niet op de naam van deze functie komen). Mvg, |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verjaardag wijzigen | bHermans | iPhone algemeen | 3 | 05-10-10 16:57 |
verjaardag | hurk66 | iPhone algemeen | 0 | 15-07-10 15:29 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
Verjaardag App | NesCio01 | iPhone Apps | 11 | 06-11-09 09:33 |
Contactlist -> verjaardag | pauldevos | Jailbreak apps en thema's | 33 | 24-08-09 21:05 |
|
|