Mail sturen met Hotmail Exchange lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een hotmail exchange account aangemaakt. Servernaam: m.hotmail.com Gegevens correct ingevuld. De mappen worden netjes gesynchroniseerd. Het ontvangen van mail gaat ook prima. Echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail sturen met Hotmail Exchange lukt niet
Ik heb een hotmail exchange account aangemaakt.
Servernaam: m.hotmail.com Gegevens correct ingevuld. De mappen worden netjes gesynchroniseerd. Het ontvangen van mail gaat ook prima. Echter bij het sturen van mail krijg ik steeds de melding "E-mail versturen mislukt. Fout bij het afleveren van dit bericht". Ik heb het ook via een profiel van Unlockit - APN Changer for your iPhone geprobeerd, zelfde foutmelding. Iemand een idee wat te doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost, alle email-accounts verwijderd en weer opnieuw toegevoegd.
Nu werkt het! |
|
|||
|
|||
heb ik dus geprobeerd en bij mij lukt het nog steeds niet, HELP
|
|
|||
|
|||
Ik kon ook niet verzenden, maar na het account verwijderd te hebben en opnieuw toegevoegd doet hij het wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuw contactpersoon sms sturen lukt niet | Robbert1978 | iPhone algemeen | 0 | 14-01-11 17:58 |
Geen push mail bij Exchange ActiveSync van hotmail | Divinity | iPhone algemeen | 9 | 29-11-10 09:33 |
synchroniseren met MS Exchange lukt niet | rhgoud | iTunes | 1 | 23-10-10 00:52 |
Mail sturen wel, mail ontvangen niet | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 15:42 |
|
|